Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם , אני אשמח לקבל חוות דעת ממכם לפני שאני מבצע רכישה

 

ברשותי מערכת של KENWOOD KDC-MP7018 עם רמקולים אחורים 6X9 של KENWOOD KFC-M6920

 

ורכשתי לפני כמה ימים מגבר GBL GTO 75.4 - מגבר 4 ערוצים 104RMS X4

 

כעת אני מחפש לרכוש קומפוננטים Infinity Refrence REF505CS ב 700 ש"ח

וסאב ROCKFORD PUNCH P112ST 12" הכולל תיבה מקורית ב 1000 ש"ח.

 

הסיבה שהלכתי על הדגם הזה של קומפוננטים הוא בגלל המפרט שלו

Power Handling: 75w RMS

Power Handling Peak:225W,

Sensitivity:92dB

Frequency Response (±3dB):72Hz - 20kHz

Mounting Depth:2-1/4

Impedance:4 Ohms

התיכנון שלי הוא לחבר למגבר רק את הקומפוננטים ואת הסאב בבריג'

 

ברשותי מספר שאלות

1) האם מה שאני מחפש הוא דבר מומלץ ואיכותי או שיש דברים עדיפים באותו סדר גודל של מחיר.

פשוט ה FREQUENCY שלהם מאוד רחב משאר החברות והדגמים.

2) מה דעתכם על המגבר שרכשתי (עלה לי 200 דולר בדיוטי פרי )

3) למערכת שלי יש רק 2 יציאות RCA ואין שליטה על סאב האם זה יהווה בעיה .

4) האם כדאי להשקיע גם במערכת של ALPINE CDA-9833R OR 9835R או שכזה כבר מוגזם

ומה שיש לי כרגע ייתן לי מספיק ??

 

רצוי לציין שיש לי רכב קטן HYUNDAI GETZ

 

אשמח לשמוע את דעתכם המקצועית.

 

המון תודה מראש

 

אורן.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום אורן,

 

1) כן האינפיניטי נחשב לקומפוננט ברמה גבוהה, לפחות לדעתי הוא יותר עדיף מהמורל.

2) תריץ חיפוש עליו דובר עליו פה מספר פעמים, אם אינני טועה הוא מגבר איכותי ומשתלם.

3) אתה מתכוון האם תוכל לשלוט בעוצמת\מידת הבאסים?

4) אני אישית חושב שמה שיש לך כרגע מספיק, תמיד אפשר להוסיף אין לזה סוף. תתקין הכל ותראה אם אתה

מרוצה ואני מאמין שכך יהיה, במידה ולא תמיד ניתן לשפר.

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם

1) אינפיניטי זאת חברה טובה עם מוצרים לא רעים בכלל עד מצויינים אפילו, אבל אני מציע שלא תסתכל על טווח התדרים במפרט הטכני לגבי רמקולים ברמה הזאת - כי הם פשוט לא נכונים. במקרה הזה - 73 הרץ התחלתי נשמע דיי אמיתי, אבל לצורך הדגמה - יש למורל הייבריד 6 טווח תדרים מוצהר של 40 הרץ עד 20 קילוהרץ (אפילו 22 אם אני לא טועה), ואני הצלחתי עם הגברה דיי חזקה להפיק 60-65 הרץ.

 

2) מגבר נחמד מאוד. תתחדש.

 

3) שליטה על סאבוופר נחשב ברשימת המותרות, ואינו נחוץ ברוב המקרים.

 

4) אין לך טעם להחליף את ההד יוניט שלך לאלפיין שציינת. הדגם הזה הוא בעל כיוונונים מאוד עדינים לגבי כל מה שנוגע לצליל ונועד בעיקר למשוגעים לתחום (אנחנו אוהבים אותך איל!). אם תרצה, יש מגוון ממש לא יקר של הד יוניטים בעלי שליטה על סאבוופר ועם יותר יציאות ל-Preout בסביבת ה-1500 שקל.

 

לסיכום: ציוד נחמד מאוד למחיר שאתה משקיע! המגבר מתאים לסאב ולקומפוננט כמו שצריך.

אחת המערכות היותר סולידיות ונחמדות שראיתי בפורום :wink:

פורסם

ובקשר להד יוניט, לפני שכולם יקפצו, הנה ה-"מומלץ של הפורום" אם תרצה לקרוא לזה כך:

 

http://www.audionet.co.il/details.asp?id=474&lead_id=&look=

 

תוכל לראות רשימה מפורטת של הד יוניטים שיתאימו לתקציב ולצרכים שלך ב:

http://www.zap.co.il

 

בהצלחה.

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם

לך על ההד יוניט שמתן אמר לך הפיוניר 7600 אתה תהיה מרוצה מאוד הוא נותן כיוון לסאב ועוד כיוונים...

אחלה מערכת האינפינטי מעולים לא תתחרט

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם
ובקשר להד יוניט, לפני שכולם יקפצו, הנה ה-"מומלץ של הפורום" אם תרצה לקרוא לזה כך:

 

http://www.audionet.co.il/details.asp?id=474&lead_id=&look=

 

תוכל לראות רשימה מפורטת של הד יוניטים שיתאימו לתקציב ולצרכים שלך ב:

www.zap.co.il

 

בהצלחה.

טעית...זה לא המומלץ בפורום...

המומלץ הוא 760 פרימייר לא 7600...

 

בכול מקרה מי רשם שהוא עדיף על מורל

אז זה רק עניין של טעם

תשמע את שניהם ותראה מה תחליט

פורסם
טעית...זה לא המומלץ בפורום...

המומלץ הוא 760 פרימייר לא 7600...

 

בכול מקרה מי רשם שהוא עדיף על מורל

אז זה רק עניין של טעם

תשמע את שניהם ותראה מה תחליט

מתי תפסיק, זה המומלץ תחת התקציב (1500) מה אתה מנסה לחפש אותי בכוונה או משהו?

 

ולפותח האשכול, אם לא מצאת

SQ זה יותר איכות של מוסיקה, באסים שמשתלבים עם המוסיקה

SPL זה בומים

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם

מזה משנה איזה יותר מומלץ זה בכלל לא קשור לת'רד הבנאדם אמר שיש לו רדיודיסק של קנוודKDC-MP7018 וחוץ מזה אני לא מצאתי שום הבדל בין 760 ל7600

פורסם
מתי תפסיק, זה המומלץ תחת התקציב (1500) מה אתה מנסה לחפש אותי בכוונה או משהו?

 

ולפותח האשכול, אם לא מצאת

SQ זה יותר איכות של מוסיקה, באסים שמשתלבים עם המוסיקה

SPL זה בומים

תגידי לי מה אתה מטומטם ?

מה יש לי לחפש אותך ?!

 

תגיד שהתבלבת ותסתום...

פיונר 760 יולה 1500 שקל והוא עדיף על 7600

 

אז במקום שתגיד וואלה צודק אתה מתחיל

כמו ילד קטן

 

מה אתה מחפש אותי....

כן אני מחפש אותך....בנרות לא סתם

פורסם
מצטרף לשאלה של רועי, מה ההבדל בין המכשירים?
רק בגלל הילדותיות של שניכם גם אם ישלמו לי אני לא יגיב לכם...

מתן תעשה טובה לעצמך תתחיל להתבגר ואני בכלל לא צוחק!

תקרא את כול ההודעות שלך ותבין למה אני מתכוון...


×
×
  • תוכן חדש...