Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: פיאט פונטו החדשה נחשפת בתמונות ריגול


stio
שימו לב! השרשור הזה בן 3563 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מתיחת הפנים הנ"ל מיועדת לשוק ההודי. פונטו חדשה תגיע לשוק רק ב-2016.

 

http://www.worldcarfans.com/114070477717/fiat-punto-facelift-first-pictures-leaked

כתוב איזה מנועים יהיו בהודו ואיזה באירופה.

ב 2016 צריכה לצאת ה 500 שמחליפה את הפונטו.

 

סרג'יו מרקיונה לא מעניין אותו מה פיאט עושים באירופה.

השוק מת באיטליה אז הוא לא משקיע שם.

הוא מעביר עובדים למפעל של מזראטי, הרבה יותר רווחי.

ממש מגעיל שהם ממשיכים למכור מכונית 10 שנים שהסטנדרט בשוק הוא דגם חדש כול 5 שנים.

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ומצד שני יש לפיאט מוניטין שהקוריאניות היו מתות שיהיה להן שהן פרצו לשוק.

 

השוק תחרותי ופיאט במסלול המהיר ללהשאר לא רלוונטית וחבל

 

לפיאט היה מוניטין של בינוניות. מידי פעם היו לפיאט הברקות כגון אונו, 500, פנדה, אבל רוב הזמן הם הוציאו מכוניות בינוניות מאוד. מוניטין האמינות הבעייתי של פיאט רודף אותם עד היום גם באירופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והנה בא ChemGuy85 עם המנטרות הקבועות שלו. השם פיאט מגרה איזור במוח שלו ומחלץ ממנו תובנות מבריקות כגון אלו שלמעלה. לאחרונה הייתי במזרח אירופה - לא מצאתי קיה פיקנטו אחת לרפואה! כמו כן, נוכחות דלילה של יפניות. לעומת זאת, נוכחות יפה של פיאט, פיג'ו ורנו. אבל עזוב, לא רוצה לבלבל אותך עם עובדות. ממילא אתה מתעלם מהן.

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיאט שרדו בזכות מכוניות זולות לרכישה ותחזוקה. לא רואים מכוניות יפניות וקוריאניות באירופה מסיבות היסטוריות כגון הגבלות יבוא ונאמנות למותגים המקומיים. אבל זה מתחיל להשתנות בהדרגה. במערב אירופה רואים לא מעט מכוניות מהמזרח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קישקוש. פיאט הוא יצרן לגיטימי בין היצרנים האירופאים ואינו נופל מהם במאומה. בשנות ה-90 הייתה לנו פיאט שהביכה את היפנית שקדמה לה שכל עם ישראל קנה (הן היו בנות אותו שנתון) בכל הקשור לנוחות מושבים, שיכוך מהמורות וכוח. דוד שלי בזמנו, שלא הבין במכוניות, חשב שהפיאט הייתה אוטו ספורט מרוב שהייתה חזקה מהיפנית. היא גם הייתה אמינה, למקרה שתשאל.

 

מה שמדהים ומפליא אותי הוא, שיותר מ-20 שנה אחרי, הפנדה שברשותי נהנית מבדיוק אותם היתרונות על פני התוצרת מהמזרח. וזה יצרן בינוני בעיניך? :roll:

 

פיאט, כקונגלומרט, היא הרבה יותר גדולה ממה שנדמה. שוק הרכב הפרטי הוא רק קצהו המבצבץ של קרחון בהקשר זה. בנוסף, המורשת שלו מעוטרת בהרבה יותר מאשר 'כמה הברקות פה ושם לצד שרשרת כשלונות מהדהדים', כפי שעולה מדבריך. חקור ובדוק בעצמך. או שמא תמתין לחן והוא יאיר את עינך בשני היבטים אלו גם יחד.

עריכה אחרונה על ידי Fkl0ster
:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קישקוש. פיאט הוא יצרן לגיטימי בין היצרנים האירופאים ואינו נופל מהם במאומה. בשנות ה-90 הייתה לנו פיאט שהביכה את היפנית שקדמה לה שכל עם ישראל קנה (הן היו בנות אותו שנתון) בכל הקשור לנוחות מושבים, שיכוך מהמורות וכוח. דוד שלי בזמנו, שלא הבין במכוניות, חשב שהפיאט הייתה אוטו ספורט מרוב שהייתה חזקה מהיפנית.

 

לזה אני חייב להגיב.

אם ניקח את המשפחתית של פיאט של שנות ה 90, הטמפרה, וננסה להשוות אותה למקבילות היפניות - היא תראה מואוד לא טוב.

 

 

גיר אוטומטי בדגמי 1.4 ו 1.6 לא היה.

היה רק גיר קנוי מפולקסווגן בדגם 2.0 השתיין והיקר שנמכר ביחידות בודדות.

 

מנועים חזקים עם 16 שסתומים לא היו. בחלק מהשנים לטמפרה 1.6 היה הספק מצחיק של 75 כ"ס ויותר מאוחר 90 (הונדה סיוויק 125, קורולה 117, סופר לנסר 113, אפלאוז 105 כ"ס) , עיצוב קופסתי כבד ועיצוב פנימי של שנות ה 80 שהמשיכו עד 1996.

מזגנים מקוריים רק בגירסאות היקרות.

 

 

כן טמפרה הייתה מרווחת ונוחה יחסית. אבל מבחימה טכנולוגית לא ברמה של היפניים, בהפרש גדול מאוד.

 

 

 

ואני מצטער לאמור, היום פיאט לא יצרן לגיטימי מכיוון שהוא לא מציע שום דבר בקטגוריה קומפקטית, משפחתית, מנהלים, סטיישן ולמעשה אם אני לא מעוניין לקנות פנדה או פונטו מיושנת או אחת מנגזרות של 500, אין לי מה לחפש אצל פיאט.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצחיק שאתה מזכיר את הטמפרה. זה בדיוק הדגם שהיה לנו. היפנית המדוברת הייתה ה-DL של סובארו. היה לטמפרה מנוע שפיתח 86 כ"ס כמדומני, לעומת 75 כ"ס ב-DL. לא זוכר נתונים נוספים. אני רק זוכר שהסובארו הייתה עגלה שהשמיעה קולות מחאה בוקסריים בהאצה, בעוד הטמפרה הייתה נמרצת ותוססת. הטמפרה גם הייתה מאובזרת הרבה יותר מה-DL.

 

אז מה יש לך לומר?

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול טמפרה הוצגה בשנת 1990 ולכן היא לא בדיוק אמורה הייתה להתחרות בסובארו של 1985, אלא במכומיות יפניות של שנות ה 90 - אפלאוז, סיווק 1991, קורולה 1992, מאזדה 323 1991 ומולן אין לה הרבה מה להציע.

 

 

 

לא בתחום הביצועים, לא בתחום האמינות, לא בתחום הגיר האוטומטי, לא בתחום האיבזור ולא בתחום העיצוב.

 

כן, היה לטמפרה מרווח פנימי טוב ותא מטען גדול. לא בטוח שזה מספיק.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזמנו לחמי הייתה טמפרה ונהגתי עליה לא מעט. לא יודע מה היה נמרץ בה, היא הייתה עגלה מתה. מה שהדהים עוד יותר, זה עד כמה ההתנהגות שלה הייתה נחותה ביחס ל-146 שהייתה לי באותו זמן, שהייתה מבוססת על שלדת הטיפו גם היא.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקי, אני לא מדבר על "DL פשע", אלא זו מהצורה החדשה יותר. היא במקור מ-85?

 

RK, הכל יחסי. ה-DL הייתה חלשה מאד בהשוואה. שתיהן גיר רגיל כמובן, עם נפח מנוע זהה.

 

עריכה: הודעה מס' 1000! :-D

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתקשה להאמין שהתמונות האלה אמיתיות.

 

ואם כן, רחמי על פיאט.

 

לא מאמין.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וה-VR6 הייתה באותה קטגורית מחיר עם הטויוטה קורולה 1.6? היא בכלל התחרתה על קהל היעד של "משפחתיות אוטומטיות" בישראל?

 

וגם ה-VR6 לא הייתה בכלל ברת תחרות בסעיף אמינות ביחד ליפניות של תחילת שנות ה-90.

 

נ"ב - מול ה-VR6 עמדה האימפרזה טורבו דור ראשון...

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הכל שחור. באזור שנת 2009-2011 היה לפיאט היצע יפה מאוד (נעזוב לרגע את עניין המחיר):

 

מיני: פנדה

מיני פרימיום: 500

סופר מיני: פונטו איבו

משפחתיות: בראבו וסדיצ'י

מנהלים סטיישן: כרומה

רכב עבודה: פיורינו, דובלו ובהמשך גם קובו

 

בתחום הספורט הגיעו ב- 2011 הפיאט 500 והפיאט פונטו איבו אבארט

 

גם בתחום המכוניות שלא נמכרו בארץ מעולם יש בישראל יייצוג על הכבישים:

פיאט סטילו לבנה

פיאט לינאה רובוטית זהב

פיאט גרנדה-פונטו אבארט שחורה

פיאט פונטו HGT שנת 2004+ לבנה (הדגם עם הפנסים הנוספים על דלת תא המטען).

 

למרות שהיבואנית הביאה את הכרומה, היא לא זכתה להצלחה בגלל הסמל בפרונט. גם הבארבו לא הפכה להצלחה מסחררת למרות היותה רכב מצוין. גם הפונטו איבו אותו דבר בדיוק.

היחידה שהצליחה היא ה- 500 בכל הגרסאות שלה כולל האבארט.

 

המכוניות האיטלקיות תמיד היו יפות ומרשימות יותר על הכביש. בקשר לפונטו מתוחת הפנים, אולי צריך לראות אותה בעיניים כדי לשפוט באופן אובייקטיבי.

הפיג'ו 208 יותר יפה? בהתחלה היא היתה נראית קצת מוזרה. האופל קורסה החדשה יותר יפה? לדעתי צריך לראות, לשפוט ואח"כ להתרגל.

עריכה אחרונה על ידי stio
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3563 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...