Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי לאחרונה קניתי מחשב דיאגנוסטיקה לרכב (מקווה שאני רושם את זה נכון.),

לאחר החלפת גלגל תנופה כל הזמן נדלקת לי מנורת CHECK ENGIN .

חיברתי את המחשב, מחק את התקלה אבל אחרי כמה נסיעות היא חזרה שוב.

שוב מחקתי,אחרי כמה נסיעות זה חזר ..

 

קוד התקלה הוא P0135

 

אשמח לדעת מה הקוד הזה ?

 

למה הוא כזה עקשן ?!

 

שכחתי להוסיף :

 

מנוע 1.4

שנת 2006

עריכה אחרונה על ידי orha99

גולף V5 2.3 שנת 2001

פיג'ו 206 1.4 שנת 2006

נוכחי SEAT IBIZA 1.0TSI 2016

פורסם
גוגל אומר : Diagnostic Trouble Code (DTC) P0135

Front Heated Oxygen Sensor Heater Circuit Not Functioning

 

לפי הבנתי זה החיישן חמצן ?

גולף V5 2.3 שנת 2001

פיג'ו 206 1.4 שנת 2006

נוכחי SEAT IBIZA 1.0TSI 2016

  • ספונסר פורום
פורסם

תקלה במעגל חימום של חישן חמצן עליון.ניתן לבדוק את זה בקלות בעזרת רב מודד. במידה והחימום בחישן מנותק תצטרך להחליף חישן

מוסך גבע -איבחון תקלות ע"י טכנאי מומחה פיג'ו-סיטרואן ללא תשלום

אתר הבית שלנו | פייסבוק | שרשור חוות דעת ב-CarsForum

פורסם
תקלה במעגל חימום של חישן חמצן עליון.ניתן לבדוק את זה בקלות בעזרת רב מודד. במידה והחימום בחישן מנותק תצטרך להחליף חישן

 

כמה פחות או יותר עולה להחליף חיישן כזה ?

גולף V5 2.3 שנת 2001

פיג'ו 206 1.4 שנת 2006

נוכחי SEAT IBIZA 1.0TSI 2016

פורסם

לגבי עקשנותו של קוד התקלה, זה לא מספיק למחוק קוד תקלה, כל זמן שלא תקנת את הגורם לתקלה ברור שהיא תחזור ותופיע.

תפעל לפי מה שכתב לך גבע ואם יש צורך החלף חיישן חמצן

פורסם (נערך)
היי לאחרונה קניתי מחשב דיאגנוסטיקה לרכב (מקווה שאני רושם את זה נכון.),

לאחר החלפת גלגל תנופה כל הזמן נדלקת לי מנורת CHECK ENGIN .

חיברתי את המחשב, מחק את התקלה אבל אחרי כמה נסיעות היא חזרה שוב.

שוב מחקתי,אחרי כמה נסיעות זה חזר ..

 

קוד התקלה הוא P0135

 

אשמח לדעת מה הקוד הזה ?

 

למה הוא כזה עקשן ?!

 

שכחתי להוסיף :

 

מנוע 1.4

שנת 2006

התקלה מצביעה פה על חיישן חמצן קדמי של הרכב.

אם אני זוכר נכון, המקורי הוא של חברת בוש.

בד"כ לא הולך חיישן חמצן ברכב הזה,(אלא אם החליפו אותו, ושמו חיישן אוניברסלי , פחות מתאים לרכב)

מומלץ להסתכל על הקונקטור,(אם אני זוכר נכון, בצבע כחול)

אם הוא לא מלא בשמן ( זה מה שקורה לפעמים ), וכתוצאה מכך, יש אולי חיבור רופף.

מומלץ לבדוק חיווט נכון בין החיישן לבין הקונקטור לבדוק התנגדות סלילי החימום.

במידה ואין התנגדות בסלילי החימום, יש להחליף את החיישן , רצוי לשים של חברת בוש.

בברכה:

רוני אגזוזים, רחובות.

עריכה אחרונה על ידי twito6
×
×
  • תוכן חדש...