Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפיאסטה יותר זריזה, נוחה ומהנה לנהיגה. הקליאו יותר מעוצבת, מאובזרת ומודרנית. הפיאסטה חסכונית יותר מחוץ לעיר, הקליאו חסכונית יותר בתור העיר. הבעיה היא שהקליאו יקרה יותר בכמה אלפים טובים ואני לא בטוח שההפרש מצדיק זאת. לא יודע איך זה בליסינג. שתיהן יעשו את העליות של ירושלים בקלות. בכל מקרה, נסיעות מבחן כמה שיותר ארוכות יפתרו לך את הדילמה. אגב, שתיהן לא מצטיינות בכל מה שקשור למרווח בתא הנוסעים

פורסם

תאמת שממש אהבתי את הקליאו

אולי כשאנסה את הפיאסטה אחשוב אחרת

 

איזה אבזור מגיע בפורד?

הפיאסטה יותר זריזה, נוחה ומהנה לנהיגה. הקליאו יותר מעוצבת, מאובזרת ומודרנית. הפיאסטה חסכונית יותר מחוץ לעיר, הקליאו חסכונית יותר בתור העיר. הבעיה היא שהקליאו יקרה יותר בכמה אלפים טובים ואני לא בטוח שההפרש מצדיק זאת. לא יודע איך זה בליסינג. שתיהן יעשו את העליות של ירושלים בקלות. בכל מקרה, נסיעות מבחן כמה שיותר ארוכות יפתרו לך את הדילמה. אגב, שתיהן לא מצטיינות בכל מה שקשור למרווח בתא הנוסעים
פורסם

לא יודע איך זה בליסינג. היבואן נותן מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית עם בלוטות', מצלמת רברס וג'י פי אס, בקרת אקלים מפוצלת (אין בקליאו), ארבעה חלונות חשמל, ציפוי עור להגה, מחשב דרך, כיוון כיסא הנהג לגובה וכיוון ההגה קדימה ואחורה ועוד.. בכל מקרה, תיכנס לאתר של פורד ותראה שם. מה שחסר בפיאסטה: בקרת שיוט, מראות חשמליות וגלגלי מגנזיום. בנוסף, תא הנוסעים נראה פשוט יותר. מצד שני, איכות ההרכבה בפיאסטה עדיפה על זו בקליאו שנראית מצועצעת.

פורסם

הדבר שהכי מעניין אותי זה נוחות נסיעה ואוטו לא עגלה

קרוז קונטרול GPS וכו' , לא מעניין אותי, USB כןכי זה נוח לשירים, כל השאר זה רק אקטסרה נחמדה

 

 

לא יודע איך זה בליסינג. היבואן נותן מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית עם בלוטות', מצלמת רברס וג'י פי אס, בקרת אקלים מפוצלת (אין בקליאו), ארבעה חלונות חשמל, ציפוי עור להגה, מחשב דרך, כיוון כיסא הנהג לגובה וכיוון ההגה קדימה ואחורה ועוד.. בכל מקרה, תיכנס לאתר של פורד ותראה שם. מה שחסר בפיאסטה: בקרת שיוט, מראות חשמליות וגלגלי מגנזיום. בנוסף, תא הנוסעים נראה פשוט יותר. מצד שני, איכות ההרכבה בפיאסטה עדיפה על זו בקליאו שנראית מצועצעת.
פורסם

אז יש את כל מה שצריך בפיאסטה. שתיהן ממש לא עגלות, אבל הפיאסטה ידועה כסופר מיני הנוחה ביותר. בקליאו אתה תרגיש בתור העיר את שיבושי הכביש. אם המחיר זהה הבחירה באמת קשה, אבל אם הפיאסטה זולה יותר בכמה אלפים היא הבחירה העדיפה ללא ספק. תחפש בגוגל מבחני דרך והשוואות בין הרכבים האלה וכך תקבל תמונה ברורה יותר. לי יש את הפיאסטה ואני מרוצה מכל רגע.

פורסם

לא יודע מהם השיקולים שלך אבל אם ציינת שהשכר שלך נמוך יחסית תבדוק שוב את עלות הרכבים, לא מבחינת הליסינג עצמו אלא כמה הם יעלו לך בחודש,

ככלל חברות הליסינג לוקחות יותר על תוצרת WV ופחות על היפניות (רנו זה סיפור אחר),

בכל מקרה יש את שווי המס שהוא יכול להיות משמעותי לדוגמא: סוניק סאדן 1.4 תחושב לפי 89000*0.0248 = 2207.2 ש"ח שווי מס בלבד.

קיה ריו תחושב לפי 104900*0.0248 = 2601 ש"ח שווי מס,

הפרש של כמעט 400 ש"ח (ברוטו בחודש) תכפיל ב36 ותראה כמה אתה חוסך, שוב בכל מקרה אתה לוקח ליסינג לכן מקסימום קצת סבלנות כל הרכבים יסעו סביר ביותר.

תבדוק טוב עם החשב\ת שכר בחברה כמה יעלה השווי מס ו...

בהצלחה

פורסם

תראה, אף אחד מהרכבים כאן לא עגלה. לכל אחד מהם יש אחלה מנוע ונותן ביצועים והתנהגות כביש טובה.

אני לא יודע למה אתה נגד ידני, אבל זה כבר עניין של גישה וסגנון. בכל אופן, אם מה שחשוב לך זה לא עגלה ונוחות נסיעה אז לך על הריו. הרכב מרווח ומצליח להתמודד טוב ובשקט עם הכבישים "האיכותיים" של מדינת ישראל (בייחוד אם אתה משווה לקליאו ששם אתה תרגיש כל בור בכביש).

פורסם

קודם כל יש לי יונדאי אקסנט והיא כמו הריו שזה אומר:די חסכונית ,אמינה אבל סחיבה גרועה מאד בעליות,אתה אשכרה צריך להדביק את הדוושה לרצפה וגם אז זה לא תמיד עוזר כי תמיד תרגיש בחוסר כוח.ומבין המכוניות שציינתה לדעתי הכי מומלצת המאזדה :גם יותר חזקה,יותר מרווחת רק קצת פחות חסכונית מהקיה אגב לדעתי אם אתה לוקח מאזדה שתיהיה סדאן שיהיה גם בגאז גדול

פורסם

עד כמה שידוע לי, לריו ול-I25 אותם מכללים מכניים, כולל מנוע ותיבת הילוכים.

ואם כך, שההבדלים ביניהם אמורים להיות בעיצוב ובתא הנוסעים.

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם

תאמת שהיה לי I25 והרכב גרוע מרעיש ולא סוחב (מנוע 1400)

בכל מקרה נראה לי שאני אשאר עם השתי אופציות

 

עד כמה שידוע לי, לריו ול-I25 אותם מכללים מכניים, כולל מנוע ותיבת הילוכים.

ואם כך, שההבדלים ביניהם אמורים להיות בעיצוב ובתא הנוסעים.

פורסם

אני חושב שאם כבר לוקחים רכב אז צריך להנות ולא לסבול במיוחד שאני אסע יחסית הרבה (מעל 100 קילומטר ביום)

פורסם

ל-I25 בדגם ה-1.4 יש גיר רציף חדש שקיבלה לאחרונה במקום אוטומטי 4 מהירויות שחלקה עם הריו עד לאחרונה.

בנוסף קיים דגם 1.6 שפותר את בעיית הביצועים.

פורסם

מבחינת פרקטיות הייתי ממליץ על הראפיד. אני די בטוח שגם הסחיבה ב-1.2TSI תהיה טובה מזו של ה-1.4 האטמוספרית של ריו לדוגמה. לדעתי היא מרווחת מספיק, נוחה מספיק ונראית לא רע.

 

בכל הנוגע להשוואה בין ריו ל-I25 - אכן מדובר באותה פלטפורמה. את הגיר הרציף החדש ב-I25 אני לא מכיר.

I20 יותר רכב מהריו? צחקתי בקול..

לאחר חצי שנה עם I20 עברתי לאופל אסטרה 1.6 אטמוספרית למספר חודשים (שידרוג בחב' ההשכרה) ואחרת שינמכו אותי לריו. מה אני יכול להגיד - את הריו העדפתי פי כמה.

מהיתרונות הבולטים של הריו ביחס לקטגוריה - תא מטען עמוק וגדול בעל פתח טעינה קצת צר אבל בהחלט פרקטי מאוד. שמעתי שתא המטען אפילו גדול מזה של הפורטה שגם היא חולקת את אותה פלטפורמה קצת מוארכת עם יחידת כח גדולה יותר.

יש משענת יד, שליטה מההגה על המערכת, מחשב דרך, USB, AUX שני שקעי 12V, אורות כבים מעצמם ומלווים/פוגשים (השהייה בכיבוי והדלקה מהשלט). גם טיפטרוניק היה שם.

בהשוואה ל-I20 היה AUX ומראות מתקפלות בהשואה לכל מה שציינתי מעלה.

עם הרכב עברתי נסיעות של בין 150 ל-250 ק"מ לעיתים קרובות מאוד, וההרגשה הייתה סבירה. לא שיא הנוחות, איכות הרכבה וחומרים זוועה, רועשת. הסחיבה שלה הייתה סבירה אף היא, לא רכב מרוץ, אבל את עליות סדום ומעלה עקרבים עברתי גם עם רכב עמוס, אף בורג לא עף בדרך.

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

בקיצור

הדעה שלי נשארה כמו שהיא,

או קליאו או פיאסטה

דרך אגב מה המחיר של הראפיד\סיאט טולדו? כמו קליאו\פיאסטה? או כמו מאזדה3?

 

מבחינת פרקטיות הייתי ממליץ על הראפיד. אני די בטוח שגם הסחיבה ב-1.2TSI תהיה טובה מזו של ה-1.4 האטמוספרית של ריו לדוגמה. לדעתי היא מרווחת מספיק, נוחה מספיק ונראית לא רע.

 

בכל הנוגע להשוואה בין ריו ל-I25 - אכן מדובר באותה פלטפורמה. את הגיר הרציף החדש ב-I25 אני לא מכיר.

I20 יותר רכב מהריו? צחקתי בקול..

לאחר חצי שנה עם I20 עברתי לאופל אסטרה 1.6 אטמוספרית למספר חודשים (שידרוג בחב' ההשכרה) ואחרת שינמכו אותי לריו. מה אני יכול להגיד - את הריו העדפתי פי כמה.

מהיתרונות הבולטים של הריו ביחס לקטגוריה - תא מטען עמוק וגדול בעל פתח טעינה קצת צר אבל בהחלט פרקטי מאוד. שמעתי שתא המטען אפילו גדול מזה של הפורטה שגם היא חולקת את אותה פלטפורמה קצת מוארכת עם יחידת כח גדולה יותר.

יש משענת יד, שליטה מההגה על המערכת, מחשב דרך, USB, AUX שני שקעי 12V, אורות כבים מעצמם ומלווים/פוגשים (השהייה בכיבוי והדלקה מהשלט). גם טיפטרוניק היה שם.

בהשוואה ל-I20 היה AUX ומראות מתקפלות בהשואה לכל מה שציינתי מעלה.

עם הרכב עברתי נסיעות של בין 150 ל-250 ק"מ לעיתים קרובות מאוד, וההרגשה הייתה סבירה. לא שיא הנוחות, איכות הרכבה וחומרים זוועה, רועשת. הסחיבה שלה הייתה סבירה אף היא, לא רכב מרוץ, אבל את עליות סדום ומעלה עקרבים עברתי גם עם רכב עמוס, אף בורג לא עף בדרך.

×
×
  • תוכן חדש...