Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי חברים

אני מקבל רכב מהעבודה האפשרויות זה דרג B סגנון קיה ריו\מאזדה 2 יונדאי I20 למיניהם

אני יעבוד בי''ם ויש לי תינוק בדרך אז אני צריך רכב שיסחוב עליות ועם בגאז סבבה

(יש לי כבר רכב גדול בבית אז זה יהיה רכב משני)

אבל הכי חשובה לי הנוחות ושהרכב לא יתעלף בעליות

אני לא מכיר רכבים מהקלאס הזה אז אשמח לעצה שלא חשבתי עליה

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי orel86
פורסם

יש לי ריו ידנית, שיא הנוחות היא לא, חד משמעית, המושבים לדעתי האישית נוחים ומספקים תמיכה טובה, אבל הרכב דיי נוקשה, ולא נוח במיוחד, סביר אבל לא להיט.

 

תא המטען סביר לחלוטין, מספר אותי והכנסתי לשם כבר עגלה של תינוק ועוד שטויות, למיטב ידיעתי הוא גדול מהמאזדה 2.

 

בכללי אם אתה יכול ריו או מאזה 2 אז הריו עדיפה, המאזדה צפופה, מיושנת, תא מטען קטן, אבל לטובתה יאמר שהיא חזקה יותר מבחינת מנוע.

 

איזה עוד רכבים אתה יכול? תפרט.

פורסם

לאבא שלי יש קיה ריו האצ'בק 1.4 אוטומט LX שהוא לקח בליסינג לפני איזה שנתיים וחצי.

נוחות הנסיעה אכן לא מרשימה ולדעתי גם המושבים לא נוחים במיוחד, אם כי אבא שלי טוען שהם בסך הכל בסדר. אבל תא המטען די גדול ובהחלט לא רע.

 

אם אתה עובד בירושלים לדעתי צריכה להדאיג אותך יותר העובדה שהרכב עגלתי והסחיבה שלו מאוד לא מרשימה. הוא עולה לירושלים בלי בעיה, אבל זה לא כיף גדול בגלל המנוע החלש והגיר האוטומטי המיושן.

 

השאלה היא באמת מה רשימת האופציות המלאה שלך. כי מאזדה 2 אמנם זריזה יותר (וזה יהיה מוחשי בעליות לירושלים) אבל מיושנת וצפופה מהריו, והיונדאי i20 היא בסך הכל די דומה לריו אבל עם מושבים נוחים יותר לטעמי ומושב אחורי צפוף יותר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם (נערך)

אני יכול לקחת כל רכב שקשור לקטגוריה הזאת

כמו שמרתי,

קיה ריו ,מאדה2 , טויוטה יאריס , אממ איזה עוד רכבים יש בקטגוריה הזאת?

מה עם נגיד פורד פיאסטה? זאת אותה קטגוריה?

אשמח שתתנו עצתכם ועוד דגמים שיכולים להיות רלוונטים

עריכה אחרונה על ידי orel86
פורסם

הציעו לך את הסקודה ראפיד או סיאט טולדו?

לדעתי למשפחה קטנה מדובר באפשרות לא רעה של רכב קומפקטי עם יחידת כוח שסוחבת יפה מאוד בעליות ובגאז' גדול.

פורסם

אם אתה מחפש רכב מתחילת שנות ה-90 ובעל צריכת דלק של ג'יפ משנות ה-70 - קח קיה ריו. ועכשיו ברצינות, מניסיון אישי, עשה לעצמך טובה ותעבור הלאה. יונדאי I25 תהיה אופציה טובה. מרווחת ודי חזקה

פורסם
הציעו לך את הסקודה ראפיד או סיאט טולדו?

לדעתי למשפחה קטנה מדובר באפשרות לא רעה של רכב קומפקטי עם יחידת כוח שסוחבת יפה מאוד בעליות ובגאז' גדול.

 

מסכים. מנוע וגיר עדיפים בהרבה משאר החלופות. אם זו בכלל אופציה

פורסם (נערך)

הראפיד והטולדו זה לא בקטגוריה של מאזדה 3 ופורד פוקוס?

דרך אגב האם בליסינג נותנים את הרנו קליאו\פורד פיאסטה?

ממש התאהבתי בקליאו ראיתי אותה היום באיזו כתבה והיא נראת פשוט מדליקה..

מה דעתכם...? יש למישהו נסיון?

עריכה אחרונה על ידי orel86
שגיאת כתיב
פורסם

הראפיד והטולדו נמצאות בקטגוריה של יונדאי i25 אקסנט, שהיא בין הקטגוריה של ה-i20 לקטגוריה של הפוקוס.

 

בליסינג יש גם קליאו וגם פיאסטה ואפילו במוו. השאלה היא מה יש בחברת הליסינג **שלך** כרגע במלאי, ולא מה אפשר להזמין באופן כללי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אמרו לי שאני יכול לבחור מה אני רוצה וינסו לזמין לי , אין לי מגבלה,

אבל אני לא רצה להגזים כי השכר שלי יחסת נמוך אז חבל לי להוסף מעבר ,

בגדול האופצית שחשבתי עליהם:

רנו קליאו,פורד פיאסטה וסיאט איביזה,

המיקודם צריך להיות :כיסא נהג נוח ,מנוע שלא ישתעל בעליות ירושלים,

היות וזה רכב שני בבית ו90% מהזמן רק אני אהיה בו (רק סופי שבוע יהיה צורך להכניס עגלה בבגאז)

מה דעתכם? למישהו יש התנסות?

 

הראפיד והטולדו נמצאות בקטגוריה של יונדאי i25 אקסנט, שהיא בין הקטגוריה של ה-i20 לקטגוריה של הפוקוס.

 

בליסינג יש גם קליאו וגם פיאסטה ואפילו במוו. השאלה היא מה יש בחברת הליסינג **שלך** כרגע במלאי, ולא מה אפשר להזמין באופן כללי.

פורסם

לך על הקליאו או הפיאסטה. האיביזה מכונית סתמית, עם תא נוסעים מיושן ומעט מאוד יתרונות לטעמי. מושב נהג נוח זה משהו מאוד אינדיבידואלי, יכול להיות נוח לי ולא נוח לך. מה לעשות, אני זה לא אתה והגב שלי זה לא הגב שלך. אם חשוב לך שהמושב ברכב שלך יהיה נוח, גש לסוכנות ושב ברכב כדי לבדוק האם הוא נוח לך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אם אתה מחפש רכב מתחילת שנות ה-90 ובעל צריכת דלק של ג'יפ משנות ה-70 - קח קיה ריו. ועכשיו ברצינות, מניסיון אישי, עשה לעצמך טובה ותעבור הלאה. יונדאי I25 תהיה אופציה טובה. מרווחת ודי חזקה

 

מהשלוש שהזכרת רק לא ריו. מהיפנית והקוראנית' date=' הI20היא "יותר אוטו". אני מניח שכרכב חברה, לדלק אין משמעות כי ליודאי צריכת דלק פחות טוב משל המאזדה.[/quote']

 

זה נכון לגמרי לגבי הדור הקודם של הריו, והדור הקודם של קיה בכללי. קיה עשו קפיצת מדרגה רצינית.

 

ריו אוטומטית היא אכן חרא של רכב מבחינת נהיגה, סחיבה, וכל הגרעינים. אבל את הריו הידנית יש לציין לטובה. יש לה מספיק כוח בשביל לסחוב, למרות המנוע הקטן יותר. בדיוק כי אפשר לעשות את ההילוכים ידנית כמו שצריך ולנצל את הכוח של המנוע, ולא להתבחבש עם תיבה אוטומטית שמנסה לחסוף וגם ככה גוזלת מהמנוע את כל הכ"ס הנוסף שיש לה על הידנית.

 

 

לסיכום, ריו ידנית כן, ריו אוטומטית לא.

פורסם

ידני אין שום סיכוי אני לא הולך לענות את עצמי

תקשיבו הייתי בנסיעת מבחן ברנו קליאו ופשוט אוטו חבל על הזמן!ממש נהנתי מהנסיעה

השאלה איך הרכב לאורך זמן מבחינת תקלות

הרככ אמין?כי אין לי עצבים למוסכים

 

עכשיו רק נותר לראות את הפיאסטה ולהחליט

 

אשמח לשמוע חוות דעת מבעלי קלאיו ומבעלי פסטה

 

זה נכון לגמרי לגבי הדור הקודם של הריו, והדור הקודם של קיה בכללי. קיה עשו קפיצת מדרגה רצינית.

 

ריו אוטומטית היא אכן חרא של רכב מבחינת נהיגה, סחיבה, וכל הגרעינים. אבל את הריו הידנית יש לציין לטובה. יש לה מספיק כוח בשביל לסחוב, למרות המנוע הקטן יותר. בדיוק כי אפשר לעשות את ההילוכים ידנית כמו שצריך ולנצל את הכוח של המנוע, ולא להתבחבש עם תיבה אוטומטית שמנסה לחסוף וגם ככה גוזלת מהמנוע את כל הכ"ס הנוסף שיש לה על הידנית.

 

 

לסיכום, ריו ידנית כן, ריו אוטומטית לא.

×
×
  • תוכן חדש...