Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי בודק את הקיה סול החדש.

 

מרווח מאד, עיצוב ייחודי, מאובזר מאד, מחיר מצויין.

 

צריכת הדלק רק בינונית.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
ומה עם יכולות שטח? יחסית לקטגוריה, ה-XV בליגה משל עצמה למיטב הבנתי.

לMOKKA יש 0 יכולת - לסוזוקי יש משהו מהמורשת המפוארת של אחותה הבכירה (ויטארה)? ל-4X4 שלה יש איזו משמעות של ממש?

 

אישית אני מאוד אוהב ויזואלית את ה-XV הכתומה...

גם אני אוהב מאוד את ה-XV הכתומה.

יכולת שטח של ממש יש רק ל-XV, שמפתיע לטובה עם יכולת שטח טובה מאוד. בכלל, מדובר ברכב מפתיע למדי אם מתגברים על תא הנוסעים הפשוט יחסית שלו. אבל אלי לסייג את דברי, כי טרם נהגתי בגרסת ה-1.6 ליטר שעלולה להתגלות כעגלה.

 

הרכב רחוק מלהיות מכוער ועל כך יעידו תגובות של אחרים שרואים ושואלים ואז לא מאמינים שהוא עולה כ״כ מעט (יחסית).

את תא הנוסעים אני מאוד אוהב, עיצוב נקי ופשוט עם הנדסת אנוש טובה. קלה לתפעול ומאובזרת בהכל ( בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת, כניסה והתנעה ללא מפתח).

התנהגות כבוש? הרכב נוח ויציב בסיבובים, הרכב לא פחות מהנה מהמתחרים ורק ההגה הקל מידי מעצבן.

היופי הוא בעיני המתבונן ובעיני אין הרבה יופי בקרוסאובר, שנראה לדעתי כמו קשקאי דור קודם שמעך אותו פיל.

בכל פעם שאני רואה אותו אני נזכר בפרסומת הזאת :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=A9AvhDm7rI8

 

הייתי בודק את הקיה סול החדש.

 

מרווח מאד, עיצוב ייחודי, מאובזר מאד, מחיר מצויין.

 

צריכת הדלק רק בינונית.

צריכת הדלק בינונית מאוד ובנוסף נוחות הנסיעה לא מרשימה ובידוד רעשי המנוע לא מספיק.

מצד שני, הוא באמת מאוד מאובזר יחסית למחיר (מגיע עם מולטימדיה מקורית נהדרת, לעומת הרדיו-דיסק המיושן של הקרוסאובר) וגם נראה מצוין.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

עם נעזוב את יכולות השטח שממש לא רלבנטיות ל- 99.9 אחוז מהרוכשים הפוטנציאליים, ה- xv הוא בסך הכל אימפרזה האצ׳בק עם קישוטים ועם מנוע 2 ליטר.

 

לפיכך אני לא מבין אך הביקורות הבינוניות על האימפרזה הפכו למצויינות על ה- xv (הביקורות בכלל ולא רק בפורום).

 

מצד שני זה היה גם הסיפור עם המאזדה 3 החדשה 1.5 ליטר לעומת ה- 2 ליטר....

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

אפשרות נוספת היא פיג'ו 2008

במבצע לחברי מועדון הצרכנות "הוט"

המכונית מוצעת בהנחות עד 4,000 ש"ח ובמחיר החל מ-95,990 ש"ח לדגם הידני

מה שהופך אותה לעת עתה לג'יפון הזול בארץ!

ו- 120,990 ש"ח לדגם האוטומטי 1.6 ליטר.

פורסם

ה-XV נראה נחמד מבחוץ ומשמים מבפנים.

יכולת שטח זה צ'ופר לא קטן ותמיד טוב שיש את זה (גם עם השימוש יהיה מועט).

אך ככל הנראה עם מנוע 1.6 היא תרגיש איטית מאוד.

 

הקרוס של סוזוקי נראה בסדר לא יותר מזה ויש שיאמרו שאף הרבה פחות מזה.

הוא לא מרשים ובטח שחסר את הסקס אפיל של הקטגוריה.

ואם כך, אז מה בעצם המטרה שלו?

אם שימושיות היא הסיבה, אני מניח שפלואנס שטיישן דיזל תהיה הרבה יותר שימושית (וגם חסכונית).

אם ערך מוסף בצורת יכולת שטח הוא העניין, אז זה לא הרכב המתאים, ה-4X4 של סוזוקי בארץ הוא לא יותר ממקדם מכירות (בחו"ל הוא אולי יכול לעזור בשלג), יכולת שטח אין לו, אפילו לא מינימלית.

אם ביצועים או ניהוג זה העניין אז אפשר לעבור הלאה.

בקיצור, הוא בינוני בכל תחום ולדעתי לא מצדיק קניה על פני משפחתית ממוצעת.

 

טרקס, מוקה, קאפצ'ור, 2008 - לארבעתם יש הרבה יותר סקס-אפיל מאשר לסוזוקי (לא שזה קשה במיוחד).

וזה נכון גם לגבי עיצוב הפנים.

מבחינת עיצוב הקאפצ'ור לוקח בגדול, מבחוץ וגם מבפנים.

השימושיות של כולם דיי זהה וטובה ביחס לסופר מיני (ואף מול משפחתיות מסוימות).

ה-2008 הכי פחות מרשימה מבחוץ אך הכי איכותית מבפנים.

בין קבוצת הרכבים הזו דיי קשה לבחור וצריך לבדוק כל אחד ואחד.

אני אישית הכי מתחבר לעיצוב של הקאפצ'ור אך איכות החומרים בתא הנוסעים קצת מורידה לי את החשק (למה היו חייבים לעשות את הכל נוקשה כל כך?:x )

ולחשוב שעד לפני שנה היה ניתן לבחור רק ג'וק...

פורסם

איכשהו יצא שאני מסכים עם alonjp :)

 

עם נעזוב את יכולות השטח שממש לא רלבנטיות ל- 99.9 אחוז מהרוכשים הפוטנציאליים, ה- xv הוא בסך הכל אימפרזה האצ׳בק עם קישוטים ועם מנוע 2 ליטר.

 

לפיכך אני לא מבין אך הביקורות הבינוניות על האימפרזה הפכו למצויינות על ה- xv (הביקורות בכלל ולא רק בפורום).

 

מצד שני זה היה גם הסיפור עם המאזדה 3 החדשה 1.5 ליטר לעומת ה- 2 ליטר....

אם תיקח רנו קנגו ותבחן אותו כרכב משפחתי תקבל ביקורות בינוניות. אבל אם תבחן אותו כרכב עבודה הביקורות יהיו מצוינות. ככה זה כשאתה לוקח פלטפורמה טובה ומסרס אותה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אם נעזוב את יכולות השטח שממש לא רלבנטיות ל- 99.9 אחוז מהרוכשים הפוטנציאליים, ה- xv הוא בסך הכל אימפרזה האצ׳בק עם קישוטים ועם מנוע 2 ליטר.

 

לפיכך אני לא מבין אך הביקורות הבינוניות על האימפרזה הפכו למצויינות על ה- xv (הביקורות בכלל ולא רק בפורום).

 

מצד שני זה היה גם הסיפור עם המאזדה 3 החדשה 1.5 ליטר לעומת ה- 2 ליטר....

 

אני לא מבין את התגובה שלך. אם תוריד מ-STI את יכולות הספורט שלה תקבל אימפרזה סדאן.

 

מניסיון של חצי שנה (6600 ק"מ) עם ה-XV בגרסאת פרימיום 2.0 אני יכול לציין שהוא מאוד מפתיע לטובה, מהנה לנהיגה, טוחן שבילים ונראה טוב. אתה יכול לקרוא את הביקורת שלי פה: http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/1332/%D7%A1%D7%95%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%95/XV

 

נקודה קריטית היא שצריך לבדוק את הביצועים עם המנוע החלש יותר

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

היי "נהג צעיר",

 

אשמח לעזור ולתת לך תשובות מהיימנות ומקצועיות בנושא.

 

אם תוכל לפנות אליי בפרטי אספק לך את כל המידע שתזדקק...

 

תודה והמשך יום נעים!

פורסם
היי,

הסוזוקי יותר זולה ונותנת יותר תמורה מבחינת אבזור.

האם ה- XV והמוקה יותר טובות ששווה לשלם עליהם את ההפרש של כ- 15,000 ש"ח? (לא מעט מבחינתי)

 

 

תודה.

 

הכוונה היא לשי.א,

אשמח לתת לך עוד פרטים לכשתיצור איתי קשר בפרטי,

תודה.

פורסם

האמת שהסובארו xv מאד יפה בעיני.

אני גם מתלבט לרכוש אותה או את הקרוסאובר כרכב משפחתי.

 

מה שבעיקר מפריע לי בסובארו הוא המחיר (135 אלף לאוטומט) ותא מטען קטן יחסית (הבנתי שהוא סביב ה- 350)

×
×
  • תוכן חדש...