Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

הסוזוקי יותר זולה ונותנת יותר תמורה מבחינת אבזור.

האם ה- XV והמוקה יותר טובות ששווה לשלם עליהם את ההפרש של כ- 15,000 ש"ח? (לא מעט מבחינתי)

 

 

תודה.

פורסם

לדעתי

שווה לשלם יותר על סובארו XV 2 ליטר.

MOKKA זה שברולט TRAX, עם פנסים וסלון טיפה שונים(לוח שעונים ב MOKKA "נורמלי" יותר)

קרוסאובר זאת אופציה זולה יותר, ובזה טובה(לא צריך להוציה יותר כסף) + יש 4x4

Chevrolet cruze turbo 1.4L 140hp LTZ

פורסם (נערך)
היי,

הסוזוקי יותר זולה ונותנת יותר תמורה מבחינת אבזור.

האם ה- XV והמוקה יותר טובות ששווה לשלם עליהם את ההפרש של כ- 15,000 ש"ח? (לא מעט מבחינתי)

 

 

תודה.

הסוזוקי נותנת את התמורה הטובה ביותר היום.

אחרי חודש עם הרכב אני יכול להגיד שאין לרכב שום חיסרון בולט, הייתי מעדיף מנוע נמרץ יותר, אבל זה ללא ממש מורגש.

הסובארו 1600 מאוד חלשה (לפי נתוני היצרן, לא בדקתי בפועל) וה-2000 כבר יקרה מידי.

האופל יקר יותר מהסוזוקי ב-25000 שקל ולמעשה קרוב מאוד למחיר של הקיה ספורטאג׳ ששייך לקטגוריה אחרת.

בקיצור, אם הסוזוקי מצא חן בעינייך אז הוא לא נחות מהמועמדים האחרים והיקרים יותר. להיפך, בהרבה תחומים הוא עולה עליהם.

הרכב שלי משמש משפחה בת 5 נפשות והוא היחיד שמספיק מרווח ויכול לתת מענה כזה משאר מתחריו.

קניתי את הדגם עם החלון גג (8000₪) והוספתי מולטימדיה מצויינת. סה״כ הרכב עלה כ-132000₪ על הכביש.

מומלץ.

עריכה אחרונה על ידי markb205

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
^ אגב איך הצריכת דלק? מדדת כבר?

 

ממדידה אחת עלה נתון של 1/13 שזה אומנם שיפור של יותר מ-30 אחוז מהלאנסר המוחלפת.

אבל הרכב עדיין חדש ואני צופה שזה ישתפר במעט ( אני מצפה ל1/14).

הנסיעה היא חצי חצי ( עירוני/בן עירוני) ועם מזגן כמובן.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

מה חשוב לך ברכב? ומה השימושים מהרכב?

אם, לדוגמא, חשוב לך ביצועי מנוע (האצות, זריזות וכו') המוקה לוקחת בקלילות את המתחרות שהזכרת.

לחילופין, הסוזוקי מציעה "סוס מנצח" בדמות מנוע 1600 שמשרת אותה כבר שנים (אז מה השתנה מהבלנו?) בעטיפה מחודשת.

Citroen C4 2.0 SX-PK

Renault Clio ​Sport 172 ph2

פורסם

ההאצות האלו גובות מחיר יקר מצריכת הדלק של המוקה, שיכולה להרקיע אם לוחצים עליו.

 

הקרוסאובר אכן נותן תמורה טובה לכסף, אם לא מפריעים לך העיצוב החיצוני המכוער ותא הנוסעים הפשוט שמזכיר מכונית יפנית של תחילת שנות ה-2000.

אהה, כן, וגם התנהגות כביש שלא מזכירה כלום.

אבל תכלס למישהו שסתם מחפש רכב מפה לשם בלי יומרות - זאת קניה טובה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם (נערך)

ומה עם יכולות שטח? יחסית לקטגוריה, ה-XV בליגה משל עצמה למיטב הבנתי.

לMOKKA יש 0 יכולת - לסוזוקי יש משהו מהמורשת המפוארת של אחותה הבכירה (ויטארה)? ל-4X4 שלה יש איזו משמעות של ממש?

 

אישית אני מאוד אוהב ויזואלית את ה-XV הכתומה...

2012-Subaru-XV-Review-11.jpg

עריכה אחרונה על ידי gillz
פורסם

ה-XV בליגה משל עצמה (ביחס למוקה והקרוסאובר) כמכונית, לא רק בשטח. רק פותח השרשור יידע לענות האם העדיפות המוחלטת של ה-XV מצדיקה את תוספת המחיר היחסית מול המוקה והקרוסאובר.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
ההאצות האלו גובות מחיר יקר מצריכת הדלק של המוקה, שיכולה להרקיע אם לוחצים עליו.

 

הקרוסאובר אכן נותן תמורה טובה לכסף, אם לא מפריעים לך העיצוב החיצוני המכוער ותא הנוסעים הפשוט שמזכיר מכונית יפנית של תחילת שנות ה-2000.

אהה, כן, וגם התנהגות כביש שלא מזכירה כלום.

אבל תכלס למישהו שסתם מחפש רכב מפה לשם בלי יומרות - זאת קניה טובה.

 

הרכב רחוק מלהיות מכוער ועל כך יעידו תגובות של אחרים שרואים ושואלים ואז לא מאמינים שהוא עולה כ״כ מעט (יחסית).

את תא הנוסעים אני מאוד אוהב, עיצוב נקי ופשוט עם הנדסת אנוש טובה. קלה לתפעול ומאובזרת בהכל ( בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת, כניסה והתנעה ללא מפתח).

התנהגות כבוש? הרכב נוח ויציב בסיבובים, הרכב לא פחות מהנה מהמתחרים ורק ההגה הקל מידי מעצבן.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

לדעתי הסוזוקי קרוסאובר היא האלטרנטיבה הטובה ביותר.

גם ה-XV של סובארו רכב ממש טוב, זןכה לביקורות טובות (אתה יכול לקרוא בוואלה רכב את המבחן ארוך הטווח שעשו שם לרכב) ואפילו יכולו להציע יכולות שטח טובות מאוד. עם זאת, בשביל להנות מהרכב ומרמות האבזור שלו תצטרך להשקיע מעט יותר כסף (שלדעתי הופך את הסוזוקי לכדאי יותר).

המוקה והטראקס חמודים אך יקרים יותר, צפופים יותר ולא מציעים יתרון משמעותי למעט המראה שהוא יותר "ג'יפי" מהאחרות שציינתי.

פורסם

חברת UMI, יבואנית שברולט, יוצאת במבצע חדש לטראקס

בו מוצע הדגם במחיר תחרותי המתחיל ב- 119,900 ש"ח בלבד.

במחיר הנ"ל, מיישרת שברולט קו עם רכבי הפנאי האוטומטים הזולים בארץ

ובראשם סוזוקי קרוסאובר שמוביל את השוק - המחיר הזהה.

פורסם

תקנו אותי אם אני טועה, אבל המוקה, טראקס והקרוסאובר (כמו גם הקאפצ'ור) אפילו לא מתיימרים לתת יכולת שטח כלשהן וגם על הכביש הן ממש לא קרובות ל-XV, נכון?

 

אז על מה הדילמה פה? מקסימום איבזור/פוזה/עיצוב/תגובות-הקהל לשקל זה השיקול העיקרי?

זה כמובן לגיטימי לחלוטין אבל כששואלים מה עדיף צריך לומר מה חשוב... אחרת אין להמלצה כל משמעות.

×
×
  • תוכן חדש...