Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רובכם אנשים צנועים , ובחרתם רכבים דיי ברי השגה .

אם אני צריך לבחור 3 מכוניות זה AC COBRA , GT40 וTBIRD 57

לצערי לא נראה לי שאני אגשים את החלמות האלו.

אבל לפחות את החלום הראשוני השגתי

mustang 67 GT, 302 engine t5

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

776_tatra2941.jpg64-Ginetta-G4-num151-DV-10-MO-05.jpg161981-500-0.jpgBugatti_Type-101-berline-LePoix-1952.jpgAuCr 31342B.jpegMinteguiBook1.jpg49163327.jpg

יש לי בערך 30-40, אבל בתור פתיחה...

 

למי ששואל זה השוסון, לא הוויליס, וזה יהיה שוסון משופר כמו שהיו באגד (מנוע לילנד, הילוכים חצי אוטומטיים, הגה כוח, דאבל ג'נט)

עריכה אחרונה על ידי Tatra

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם
נראה לך זה יקבל אישור בארץ?

 

שאלה טובה. כנראה שזה יצריך מאבק מאחר שלא מוגדר כרכב אספנות עיני החוק. אני יודע שהיו מגעים עם מורגן לנציגות רשמית והדגם הספצפי הזה מאד פשוט לטיפול, מנוע S&S קירור אוויר. דיון תיאורטי...

פורסם

סיטרואן DS

סיטרואן טרקסיון

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
יגאל, לא מזמן היתה לי הזדמנות לרכוש אחת כזו, יד ראשונה, שנת 70, במחיר מצחיק...

אם הייתי יודע שאתה מחפש, הייתי מפנה אותך אליו.

שרשור "חלומות" כזה צריך לעלות לעיתים תכופות יותר, אולי יותר אנשים יגשימו אותם.

יש אחת בגבעתיים אבל אני מחפש את הצורה של 1968/1969 שנות ה-70 לא מלהיבה אותי.

פורסם

166995.jpg166998.jpg

1:

 

V8 5.0L Oldsmobile Hurst Olds 1983

 

2: Buick GNX 3.8L V6 Turbo 1987

1987-buick-regal-grand-national-front-three-quarters-wallpaper.jpg

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

טרנספורטר סינכרו שנות ה80, שיצטרף ל78 2000CC שלי לטיולים עם המשפחה...חלום שעוד יקרה

לנסיעה ביום יום- סאאב 99/900 2 דלתות, עדיף טורבו

 

חלום רחוק - GMC MOTORHOME לטיול של חוצה אמריקה עם כל המשפחה ואולי אפילו להביא אותה לארץ אחרי

"אלה שרוקדים נראים משוגעים בעיני אלה שלא שומעים את המוזיקה" :turn-l: תבקרו..הסיפור של רכב האספנות הראשון שלי... VW BUS 1978 [url]http://www.wix.com/omergart/nirvw/page-1#!__page-1/my-car[/url]

פורסם

תמיד חלמתי לשפץ רכב אספנות. הנושא הזה נמצא בליבי מאז ומתמיד. מאחר ולא הצלחתי להגשים את החלום, פניתי ל"אגף" הדו גלגלי.

לפני כשנתיים שיפצתי סוזוקי DR650 שיפוץ כללי ומקיף שכלל כל בורג ומכלול אפשרי.

ראו בקישור המצורף : http://www.fullgaz.co.il/forums/showthread.php?t=88745

אך בכל זאת חיידק שיפוץ מכונית לא עזב אותי.

החלום שלי הוא סוזוקי סמוראי.

ושאלת מיליון הדולר .......האם לדעתכם המקצועית ניתן לשפץ רכב בחניית הבית ? האם העובדה שאין אמצעים להרמת הרכב ( Lift ) אמורים להשפיע מאוד ?, או שניתן להתגבר על כך בעזרת "בוקים" שיש לי ?

על כל עניין מכני אוכל להתגבר אך עדיין מטריד אותי נושא הפחחות...!

אשמח להארותיכם/ הערותיכם, ואם תוכלו לשפוך קצת אור על נושא שיפוץ רכב בתנאים ביתיים.


×
×
  • תוכן חדש...