Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי סטלה היא בירה מאוד עדינה.

 

ד"א,

הוצאתי עכשיו גולדסטאר ששמתי במקפיא לזמן ארוך יחסית. תענוג בחום הזה!

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בשביל מה השטיפה במים? אני מעביר את הכוסות ישר מהמדיח למקפיא, ושם הן מאוכסנות עד שצריך אותן

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

פרנסיסקאנר בהירה.

יין לבן איכותי. איכותי באמת. תענוג.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

בירה מלכה. אדמונית או בהירה יעשו את העבודה

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם
מה שאתה מחפש נקרא שתן. אני אוהב את זה מאוד. זה טעים ומרענן. היותר נפוצות הן הייניקן וקרלסברג.

 

ישנה בירה שלא הצלחתי למצוא בבקבוקים בארץ שנקראת סטארופרמן. הנה לינק מהאתר של טמפו. בחיי שלא ראיתי אחת כזו בחנויות. היא אמורה להיות במגה או שופרסל לפי האתרים שלהן, אך אין קול ואין עונה.

מוזר. בכל סניף גדול מספיק של שופרסל דיל תמצא סטראופרמן,

ואם לא שם, אז בכל חנות משקאות חצי-נורמלית.

היא והבאדוויזר אכן מוצלחות יחסית לסוגן, קלילות ובלי שום אופי, כיאה לפילזנר צ׳כי.

לפותח השרשור אמליץ גם על מכבי - חסרת אופי ולא מרירה, בדיוק באותה מידה.

 

אגב, אם כבר אנחנו בגזרה של פילזנר נטול אופי, אני ממליץ בשיא הרצינות

לבדוק את הבירות בפחיות חצי, שנמכרות ב-3 ב-18 או 3 ב-15 בסופרים למיניהם,

עם שלל שמות כגון גונתר או שלוס או אנא עארף. הבירות האלה לאו דווקא גרועות!

הן סתם משעממות אבל מתאימות בהחלט לשתייה קלילה.

 

יאללה, הלכתי לבדוק איך מתקדמת התסיסה של הקוואס.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
הוצאתי עכשיו גולדסטאר ששמתי במקפיא לזמן ארוך יחסית. תענוג בחום הזה!

 

אני נהג תורן היום, סעמק!

יש לי 3 בירות במקרר כרגע, אני שומר אותן לשמינית מחר. 2 בקבוקי קרלסברג, 3 פחיות איגל ו-2 בקבוקי גולדסטאר רגיל.

 

מוזר. בכל סניף גדול מספיק של שופרסל דיל תמצא סטראופרמן,

ואם לא שם, אז בכל חנות משקאות חצי-נורמלית.

היא והבאדוויזר אכן מוצלחות יחסית לסוגן, קלילות ובלי שום אופי, כיאה לפילזנר צ׳כי.

לפותח השרשור אמליץ גם על מכבי - חסרת אופי ולא מרירה, בדיוק באותה מידה.

 

אגב, אם כבר אנחנו בגזרה של פילזנר נטול אופי, אני ממליץ בשיא הרצינות

לבדוק את הבירות בפחיות חצי, שנמכרות ב-3 ב-18 או 3 ב-15 בסופרים למיניהם,

עם שלל שמות כגון גונתר או שלוס או אנא עארף. הבירות האלה לאו דווקא גרועות!

הן סתם משעממות אבל מתאימות בהחלט לשתייה קלילה.

 

יאללה, הלכתי לבדוק איך מתקדמת התסיסה של הקוואס.

 

תודה רבה על האישוש. חיפשתי בסניפים של נתניה כמה פעמים ואף פעם לא היה. מוזר. בסוף אמצא עצמי נוסע לעיר אחרת בשביל זה.

אני לא יודע מה כוונתך בבירה משעממת, או מה הופך אחת למעניינת, אבל בשבילי הצ'כיות פיפי הכי טעימות. אגב, עוד בירה דומה אם כי חמצמצה מעט היא אסאי היפנית. גם אחלה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
אני נהג תורן היום, סעמק!

יש לי 3 בירות במקרר כרגע, אני שומר אותן לשמינית מחר. 2 בקבוקי קרלסברג, 3 פחיות איגל ו-2 בקבוקי גולדסטאר רגיל.

 

בשביל השמינית יש שישיה שלמה :wink:

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
מה שאתה מחפש נקרא שתן. אני אוהב את זה מאוד. זה טעים ומרענן. היותר נפוצות הן הייניקן וקרלסברג.

 

ישנה בירה שלא הצלחתי למצוא בבקבוקים בארץ שנקראת סטארופרמן. הנה לינק מהאתר של טמפו. בחיי שלא ראיתי אחת כזו בחנויות. היא אמורה להיות במגה או שופרסל לפי האתרים שלהן, אך אין קול ואין עונה. בינתיים אני מסתפק בה מחביות בפאבים צ'כיים למיניהם. סטארו היא הבירה האהובה עליי מכולן. בהינתן האופציה לבחור בסטארו - אבחר בה על פני כל בירה אחרת.

 

עוד בירה מצוינת בבקבוק היא באדווייזר. ושוב קישור. אותה אפשר למצוא בכל מיני מרכולים. אפשר גם להזמין משלוחה מהאינטרטנט. בד"כ עולה כ-50 שקלים לשישייה, אבל שווה כל שקל. בירה מצוינת. אבי למשל אהב אותה יותר מאשר באדוויזר מחבית ששתה בפראג. עניין של טעם אתה יודע.

 

תודה על ההמלצה אבדוק אותה! אם אני לא טועה הסטארופרמן נמכרת בטיב טעם, אם אני אמצא שם אני אעדכן אותך.

 

flytomars - אני גם שותה לף בלונד אחלה בירה, אבל לא קרובה בקלילות שלה לקורונה וכו' כי הטעם שלה עשיר לעומתן והיא לא מסוננת

 

סטלה אם היא לא קפואה לחלוטין הטעם שלה לא מלהיב, משום מה ניסיתי דיי הרבה.

 

hans - אני שותה המון סוגים של בירות אבל משהו קליל לקיץ חיפשתי בסגנון הקורונה, המכבי פשוט לא טעימה, והיא מרירה

כנ"ל בנוגע לאדמונית של בזלת

 

ולגבי אסהי - רשום עליה שהיא ממש ממש יבשה, מהניסון שלי ניסיתי סיידר יבש ש ל סבאנה (לא יודע עד כמה זה דומה כי זה מתפוח) והוא היה חמוץ ברמה אחרת.

לעומת זאת ניסיתי את סיידאפקט החצי יבשה 4% והטעם היה אחלה לגמרי

תודה חברים!

Opel Adam S 2017

פורסם
סול אכן מה שאתה מחפש, בעיקר מהסיבה שמעטים יבדילו בינה לבין קורונה בטעימה עיוורת. מצטרף להמלצה על סן מיגל. אם אתה מוצא (לא בטוח שמייבאים) קרוננבורג 1664, היא צריכה להתאים יופי.

 

אם מישהו בכל זאת מוצא את הקרוננברג בארץ, תרגישו חופשיים לשתף.

.We apologise for the inconvenience

פורסם
אם אתה מוצא (לא בטוח שמייבאים) קרוננבורג 1664, היא צריכה להתאים יופי.

 

מצטרף להמלצה ומוסיף שיש 2 סוגים של קרוננבורג 1664, רגילה ובלאנק, הרגילה סבבה והבלאנק- ממש טובה (כמה חברים שהגשתי להם את הבלאנק פשוט הפכו אותה ל"בירת הבית" שלהם).

 

בתור אחד שממש לא מבין בבירה, אני מתפלא איך לא הוזכרה לף בלונד.

 

הבעיה עם הלף (בין אם בלונד או בראון) זה שהיא מאוד "מתובלת" ולא כולם מתחברים לזה.

באופן אישי אני אוהב את הבירות של לף ויש גם לף 9 שהיא פחות מוכרת והיא פשוט פצצה! (פצצה כי היא טעימה ופצצה כי היא עם 9 אחוז אלכוהול ומכאן שמה).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

TIDA MAN - קיים קרלסברג לא מסוננת? מעולם לא ראיתי

 

עידן את הלף 9 ניסיתי בטעות (עם העטיפה הסגולה נכון?) היא טעימה אבל כבדה וממסטלת :p

אכן הבלונד מתובלת ומאוד מאוד טעימה אבל לא הכי קלילה, את הקרוננברג אני כבר מחפש, יש בטיב טעם את הבלאנק?

Opel Adam S 2017


×
×
  • תוכן חדש...