Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C5 2004 - battery charge fault


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4376 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

היום לאחר נסיעה ארוכה מאילת לאזור צפון הבקעה - עצרתי לעצירה בת כחצי שעה.

לאחר הנעת המנוע - הופיעה תקלת BATTERY CHARGING FAULT עם הדלקת נורת הSERVICE - ללא הדלקת נורית המצבר. לאחר כ4 דק' נורית הSERVICE נכבתה ולא הופיעה שוב תקלת הטעינה.

 

לאחר חצי שעה של נסיעה - שוב: הופעת BATTERY CHARGING FAULT, נורית SERVICE ללא נורית מצבר. נורית הSERVICE נכבתה לאחר 4 דק'.

לאחר כ20 דק' של נסיעה שוב פעם והדבר לא הופיע עד לסןף הנסיעה כעבור רבע שעה.

 

אני פונה למומחי הסיטרואן C5 - איך ניתן להתקדם בלי להתחבר לLEXIA?

האם פחמי אלטרנטור? האם סתם באג עקב החום? המצבר חדש ונקנה לפני חודש?

 

אשמח להנחיות איך להתקדם ואהיה אסיר תודה (למדוד מתח על הקטבים במצבים שונים, לבדוק חווטים ומחברים וכו')

 

תודה רבההההה

פורסם

ברור שתבדוק מתחים, וברור שתספר לנו כמה קמ הרכב עבר, האם מדובר באלטרנטור המקורי או שהוחלף בעבר וכד....

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

עבר 160,000 עם אלטרנטור מקורי

הנעתי דוב הרכב בחניה עם אורות דרך - לא הופיעה התקלה

 

מחר אבדוק מתחים (לא מצפה להיות מופתע במידה ולא מופיעה ההתראה)

 

נדמע כמו נברשות פחם שהגיעו לקצה הקפיץ? חיבור אדמה עם קורוזיה?

 

היכן נמצא החיבור אדמה בדגם רכב זה?

פורסם

תתחיל מבדיקת מתחים על המצבר. סה"כ מדובר באלטרנטור בן 11 עם 160K ק"מ, בהחלט יכול להיות שהפחמים הגיעו לקצה או שיש משהו אחר שמפריע לו.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • ספונסר פורום
פורסם

יכול להיות שבדיקת מתחים רגילה לא תעזור לך. תקלה של עודף/חוסר מתח תירשם בזיכרון של המחשבים -מנוע,ABS,כריות אויר

מוסך גבע -איבחון תקלות ע"י טכנאי מומחה פיג'ו-סיטרואן ללא תשלום

אתר הבית שלנו | פייסבוק | שרשור חוות דעת ב-CarsForum

פורסם

אתה בטח מודלה חשיבות תקינות מעברי החשמל ברכב הזה; מציע מנסיון שתטפל בזה כמה שיותר מהר וטוב כדי לא לגרור נזקים למחשבים.

 

בהצלחה ועדכננו נא.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

היום בדקתי מתחים - לא עולה מעל 12V כשהמנוע מונע. לפתע תוך כדי בדיקה אני מרגיש עליה בעומס ורואה מתחים עולים ל13.6 ואז לאחר זמן קצר שוב יורדים ל11.8.

 

אני מבין שהאלטרנטור לא פועל ברציפות ולכן ההתראה נכנסת ויוצאת.

 

שאלה למומחים - אני רוצה להתקדם קצת בפתרון הבעיה לפני כניסה למוסך:

 

= כיצד אפשר קצת להתקדם, לראות האם הבעיה בנרשות או שמדובר בבעיה בחווט / מגעים, האם יש ממסרים בדרך שאולי לא עובדים כשורה?

 

יש מישהו מחברי הפורום שיכול לעזור בבקשה?

פורסם

טוב - היום בבוקר שוב בדקתי מתחים - נתתי מספר מכות עם פטיש והטעינה חוזרת אך מייד נופלת.

 

נסעתי לחולון לאוטו-סטארט (מעולים! ממליץ בפה מלא!)

הגעתי - בבדיקת טעינה - טעינה מעולה חבל"ז.

מה עושים?

פירקנו את האלטרנטור והוא היה מג'וייף ממלא שמן ישן שכבר נהפך לגריז - ככל הנראה יש נזילת שמן LDS ממשאבת הכה כח.

הוחלף אלטרנטור למשופץ עם אוטו מק"ט - ושלם על ישראל.

 

לציין כי הטעינה עם המשופץ היתה חלשה יותר מהאלטרנטור שהגעתי איתו - אך הרגשתי כי אלו פרפורי הגסיסה שלו.

 

2 נקודות שאשמח להתייחסות המומחים:

1. לא מצאתי נורת מצבר ברכב שלי (נורה אדומה הקיימת ברב הרכבים בדש בורד)

2. האלטרנטור היה של מיצובישי 90 אמפר - בעוד שבספר היינס רשום 120-150 אמפר.

 

 

 

אשמח לתהייחסות מומחי הסיטרואן

 

תודה רבה!

 

שוב - ממליץ מאד על אוטו-סטרט

פורסם

מודלה, תבדוק מאיפה בדיוק נזילת ה-LDS, מהמשאבת הגה או מהיוניט שמעליה (תסתכל לראות אם הוא סדוק ורטוב למגע). בשני המקרים הנזילה עלולה להגיע לאלטרנטור.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

תודה!

 

אין מעל המשאבת הגה כלום (היא מונחת מעל האלטרנטור ואיננה חשמלית כי אם מכאנית)

היוניט נמצא מתחת למיכל הLDS - האם לשם התכוונת?

 

אני רוצה למצוא את הנזילה הזאת!

אחרי הנהיגה חזרה - לא מצאתי את מקור הנזילה.

פורסם

שאלה רצינית, כמה תקלות יש לך בשנה ברכב? כמה ק"מ עבר הרכב?

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
טוב - היום בבוקר שוב בדקתי מתחים - נתתי מספר מכות עם פטיש והטעינה חוזרת אך מייד נופלת.

 

נסעתי לחולון לאוטו-סטארט (מעולים! ממליץ בפה מלא!)

הגעתי - בבדיקת טעינה - טעינה מעולה חבל"ז.

מה עושים?

פירקנו את האלטרנטור והוא היה מג'וייף ממלא שמן ישן שכבר נהפך לגריז - ככל הנראה יש נזילת שמן LDS ממשאבת הכה כח.

הוחלף אלטרנטור למשופץ עם אוטו מק"ט - ושלם על ישראל.

 

לציין כי הטעינה עם המשופץ היתה חלשה יותר מהאלטרנטור שהגעתי איתו - אך הרגשתי כי אלו פרפורי הגסיסה שלו.

 

2 נקודות שאשמח להתייחסות המומחים:

1. לא מצאתי נורת מצבר ברכב שלי (נורה אדומה הקיימת ברב הרכבים בדש בורד)

2. האלטרנטור היה של מיצובישי 90 אמפר - בעוד שבספר היינס רשום 120-150 אמפר.

 

 

 

אשמח לתהייחסות מומחי הסיטרואן

 

תודה רבה!

 

שוב - ממליץ מאד על אוטו-סטרט

אם בספר רשום 120 עד 150 אמפר שעה למה החלפת ל 90 אמפר שעה ? זה ישפיע לך על המערכות ברכב לרעה

פורסם
שאלה רצינית, כמה תקלות יש לך בשנה ברכב? כמה ק"מ עבר הרכב?

 

עבר - 160,000.

עד כה ב3 שנים היו לי התקלות הבאות: ענייני מאורר מזגן, רצועת אלטרנטור נקרעה, קליפר נתפס, אטם ציר אחורי פרוץ, מתלים אחרי שהרכב עמד על ליפט, ועכשיו הטעינה.

×
×
  • תוכן חדש...