Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C5 2004 - battery charge fault


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4376 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם בספר רשום 120 עד 150 אמפר שעה למה החלפת ל 90 אמפר שעה ? זה ישפיע לך על המערכות ברכב לרעה

החלפתי לאלטרנטור שהיה מותקן לי עכשיו - 90 אמפר. מסתבר שזה האלטרנטור של ה1800 סמ"ק.

מהיסטוריית הטיפולים שלו לא מצאתי החלפת אלטרנטור וכנראה הוחלף בעבר במוסך לא מורשה

פורסם

אצלי (2003) זה היוניט, הכחול הזה בפינה השמאלית עליונה בצילום.

 

לעניין האלטרנטור, אני גם זוכר שהוא בעל ערך גבוה יותר ממה שהיה לך, אבל לא זוכר חד משמעית. מציע שתוודא מול אורן, שאפט ושאר המומלצים.

P1010264.jpg

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
אצלי (2003) זה היוניט, הכחול הזה בפינה השמאלית עליונה בצילום.

 

לעניין האלטרנטור, אני גם זוכר שהוא בעל ערך גבוה יותר ממה שהיה לך, אבל לא זוכר חד משמעית. מציע שתוודא מול אורן, שאפט ושאר המומלצים.

 

הבנתי אותך - אתה מתכוון לרגש שנכנס לצנרת ברזל של המשאבת הגה כח..... ממש מהרגש נזל לך השמן?

אבדוק מחר את האזור.

פורסם
אצלי (2003) זה היוניט, הכחול הזה בפינה השמאלית עליונה בצילום.

 

לעניין האלטרנטור, אני גם זוכר שהוא בעל ערך גבוה יותר ממה שהיה לך, אבל לא זוכר חד משמעית. מציע שתוודא מול אורן, שאפט ושאר המומלצים.

האלטרנטור שלך וכל האזור שם כל כך נקיים שאני חש בושה.......

אצלי זה נראה כמו אזור מלחמה שחור (שמן ישן שצבר אבק כנראה)

וניתן חראות הקוות שמן LDS במיטה של משאבת שמן הגה כח (מתחת ומאחוריה יש מעיין מגש)

פורסם

כן, יש בריכה שמתמלאת שמן בעת נזילה.זו כנראה נזילה מהמשאבת הגה, למרות שנזילה מהיוניט יכולה גם להיקוות שם. תבדוק שההברגה של היוניט לא שבורה. במידה וכן, לך למוסך מהמומלצים ותחליף רק את היוניט, לא את כל הצינור כמו שינסו לדחוף לך במורשה יבואן.

 

האלט' נקי כי הוא כנראה היה חדש יחסית כשרכשתי את הנבלה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

מהמשאבה כנראה. זו עוד אחת מהמחלות הכרוניות אך לא טרמינליות ברכב. אני הייתי ממלא LDS מדי פעם כדי לא להזיק להיגוי.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
מהמשאבה כנראה. זו עוד אחת מהמחלות הכרוניות אך לא טרמינליות ברכב. אני הייתי ממלא LDS מדי פעם כדי לא להזיק להיגוי.

סבבה, תודה רבה.

לחפש בפירוקיה / אינטרנט או שאפשר ככה להמשיך? בינתיים האלטרנטור החדש לא מקבל טפטופי שמן

×
×
  • תוכן חדש...