Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר!! מה הפירוש השם שלכם בפורום?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המס' הנ"ל הוצמד לכינויי כדי לציין את נפח המנוע של מכוניתי לשעבר - אלפא 145

1712cc . אני אוהב את המס' הזה, הוא מוזר כזה ...

כרגע בחיפושים אחר 1587cc (ולא, אני לא מדבר על טויוטה קורולה :wink: ) .

אך אל דאגה, ה1712 לא יוותר בקלות על מקומו בניק, ה1587 יאלץ להוכיח כי ראוי הוא ...

 

טל.

  • תגובות 149
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
סליחה. התבלבלתי, ברור שזה על שם מנועי הבוקסר המטרטרים עוד משנות העשרה של המאה הקודמת, והיו מאד פופולריים באירופה של שנות ה-60 וה- 70 (פולקסווגן, סיטרואן, פורשה, לנצ'יה ועוד חברה יפנית עלומה בשם סובארו. לא שכחתי אף אחד, נכון? :wink: ). :p

 

איזה פאול עשית כאן ,זה כרטיס צהוב מינימום. תסתכל בסימלון שלך. תסתכל מי חסר ברשימה ? :?

 

אם כבר אני אתעלק על התגובה :

סדרת "מלחמת הכוכבים" היא האהובה עליי. נשק הג'דיי הוא אחד הדברים החביבים שראיתי בסרטים.

מאז התפיסה האחרונה ע"י משטרת התנועה החביבה , והסיוט שבלהיות משולל כושר תנועה עצמית (וכבונוס גם חור בכיס) , החלטתי ששנית מצדה לא תיפול , ושלישית הרשיון לא יישלל.

 

אז קניתי לי חרב-אור קטנה משל עצמי , ועכשיו אני נלחם בתכולי המדים... :wink:

פורסם
איזה פאול עשית כאן ,זה כרטיס צהוב מינימום. תסתכל בסימלון שלך. תסתכל מי חסר ברשימה ? :?

 

צהוב??.. אדום מינימום!!!!!! הייתי שוקל פרישה!!!!

:D

פורסם

השם שלי לקוח מסרט שה-title שלו מצא חן בעיני:

 

drugstor.jpg

 

Drugstore Cowboy

 

התחלתי עם DrugstoreCowboy פה ושם, אבל מגבלת מספר תווים הורידה

אותי ל-drugstore וכך זה נשאר.

ההוטמייל והחשבון ב-walla הם באותו שם, אזי כך זה נשאר.

 

אני דניאל, למי שלא יודע.

P7262539.jpg

MCS 2008

פורסם

אם... זה נדרש.. אנשים יתעצבנו.. לא נורא :)

 

לי היו (ועוד יהיו) מספר שמות , חלקם טיפשיים (תודה לך אריאל נשמה)

 

OpelGT - האופל היפה שלי שהשקעתי עליה מכל ליבי!! וניסיתי להסב פניה כמה שיותר כמו ה GT האגדית !! וכמובן שאהבתי נתונה לאוטו הזה (OPEL GT 1971)

 

אורן 205 GTI - אורן זהו שמי.. ORAN לא OREN :) שם מיוחד :) , ה205 ג'יטיאי הייתה אמורה להיות בבעלותי , אך המוכר בשבת (יום ראשון היה אמור להיות סגירה סופית של העניין) החליט שהוא מסתדר על מחירון של "MOTORCAR.CO.IL" ששם רשום מחירון של 23,900 לעומת 15,500 בלוי יצחק (לאאאא נראה לי ?) ולא ממש יצא לפועל,

 

אורן Clio RSi - בעזרת השם אלוקים ועוד כמה , ביום ראשון אני אקח לי RSI לבדיקה (לאחר שמבדיקה חיצונית של מוסכניק (חבר של אבא) הרכב נראה אחלה) והיא תעבור ויהיה לי RSi להתגאות בה :)

 

כמובן שהשם החדש יכנס לתוקף שהיא תהיה בחניה (לומד מטעויות!!!)[/i]

פורסם

הניק שלי אומר ששמי מתן ותו לא.

לאחר כ 11 שנה של גלישה ברשת, שבהן הייתי תחת השם OXIDIZING_AGENT

בכל מיני צ'אטים ופורומים, החלטתי השנה שהגיע הזמן להחליף, למשהו קצת יותר פשוט, כדי שאנשים יפסיקו עם השאלות כגון "מה זה הניק המוזר הזה?"

וכו'.

 

 

לאחר כ 11 שנה של גלישה ברשת,

אחח..... היו זמנים..... מודם חיצוני 14400 של U.S.ROBOTICS ....

הימים שכל אתר שני היה "under construction".....

:puzzled:
פורסם

"איטי ורגוע" - בדיוק סיימתי לראות את הסרט האגדי "מהיר ועצבני" (למה אגדי? הרי בעקבותיו כל מאזדה ליסינג הפכה למינימום מיצובישי איבו, רק תוסיף מדבקה ענקית וניאון ירוק...) אז בחרתי לי כינוי הפוך מהסרט...

שנון הא? (או שלא... :roll: )

וכדי ללכת עד הסוף עם השנינות, חתימתי הקודמת הייתה:

"I don't fly high, I drive slow..."

פיאט אונו - כי האימפרזה בשטיפה. angryrazz.gif

פורסם
"איטי ורגוע" - בדיוק סיימתי לראות את הסרט האגדי "מהיר ועצבני" (למה אגדי? הרי בעקבותיו כל מאזדה ליסינג הפכה למינימום מיצובישי איבו, רק תוסיף מדבקה ענקית וניאון ירוק...) אז בחרתי לי כינוי הפוך מהסרט...

שנון הא? (או שלא... :roll: )

וכדי ללכת עד הסוף עם השנינות, חתימתי הקודמת הייתה:

"I don't fly high, I drive slow..."

ואני חשבתי שהשם שלך זה "איטי ורגוע" זה בגלל שאתה נוסע בפיאט אונו

א ל פ א - רק אם אתה מתאים לה

_________________

חולם על 147GTA

פורסם

אוו... זה לוקח אותי חזרה לסדיר. תדר "סייס" למי שזוכר - 67.00FM.

לפני שעליתי בפעם הראשונה היה לי ביד את "הזקן והים" של המינגווי. מאוד התחברתי לזקן.

ומאז הניק הזה מלווה אותי לכל מקום. השאר היסטוריה...

פורסם

הניק שלי אומר כמובן שיש לי AX 1.1 חבוטה........ :wink:

 

 

 

 

טוב, ליתר דיוק הייתה לי AX ספורט ולמרות שעכשיו אני עם חיפושית נשארתי אליה AX כי זה ניק פרקטי..ואני רגיל אליו.. :roll:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

כי השם שלי זה שמעון.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.


×
×
  • תוכן חדש...