Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4401 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתי חיפוש בגוגל בפורום בכל מיני מקומות והכל כל כך מבולבל ולא מסודר מישו אומר משו אחד האחר אומר משו שני

אני עומד לקנות רכב מאזדה לאנטיס שנת 2004/3 אבל אני רוצה לדעת אם ההבדלים בין ה GLX ל LX כל כך חשובים שאני צריך לשים לב מה אני קונה

או שזה לא כל כך משנה

לפי מה שהבנתי דגמי ה LX היו ליסינג (מעדיף להמנע מרכבים שהיו בליסינג) ודגמי ה GLX היו נמכרות לאנשים פרטיים

אבל שאר הדברים לא כל כך הבנתי

מישו יכול להסביר לי את ההבדלים במאזדה לאנטיס שבין GLX ל LX בשנתונים 2004/3?

 

תודה מראש..!!

פורסם

א. ממש לא

ב. זה אותו הדבר.

מדובר ב-2 רמות גימור שונות עם הבדלים מינוריים.

בשנים שאתה שואל עליהן יש לנטיס עם מנועים 1.6 מ-2 רמות הגימור, או מנוע 2.0 ברמת גימור glx.

 

ההבדלים קוסמטיים מעיקרם וזניחים לגמרי. ההבדל היחיד המשמעותי (אולי) זה הסאנרוף.

 

חפש לפי פרמטרים קצת יותר חשובים: נפח המנוע הרצוי, התקציב והמבחר הקיים. יותר חשוב שהרכב יהיה שמור ומטופל מאשר להתפלפל על צבע הידיות שלו.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם
עשיתי חיפוש בגוגל בפורום בכל מיני מקומות והכל כל כך מבולבל ולא מסודר מישו אומר משו אחד האחר אומר משו שני

אני עומד לקנות רכב מאזדה לאנטיס שנת 2004/3 אבל אני רוצה לדעת אם ההבדלים בין ה GLX ל LX כל כך חשובים שאני צריך לשים לב מה אני קונה

או שזה לא כל כך משנה ממש לא משנה

לפי מה שהבנתי דגמי ה LX היו ליסינג (מעדיף להמנע מרכבים שהיו בליסינג) ודגמי ה GLX היו נמכרות לאנשים פרטיים גם אלה וגם אלה כבר 7 שנים בידיים פרטיות

אבל שאר הדברים לא כל כך הבנתי

מישו יכול להסביר לי את ההבדלים במאזדה לאנטיס שבין GLX ל LX בשנתונים 2004/3?

 

תודה מראש..!!

 

תתעסק בנפח מנוע, מצב תחזוקה, תיעוד טיפולים, קילומטראז', מספר ידיים וכו'

 

טיפ נוסף בעיני הוא משך זמן הבעלות של הבעלים הנוכחי. רכב ישן שנמכר אחרי 6-12 חודשים מאוד חשוד. מי שהחזיק ברכב 3-4 שנים ויותר כנראה היה מרוצה מהרכב. מי שמוכר מהר כנראה נפטר מרכב בעייתי

×
×
  • תוכן חדש...