Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי הןנדה ג'אז חדשה ידנית 1.2 trend, שאוטוטו מגיעה ל15k.

לפי הוראות היבואן, הרכב צריך לעבור טיפול כל 15k.

ביקשתי הצעות מחיר לטיפול משני מוסכים הקרובים לאזור מגוריי, שניהם כמובן מורשי יבואן.

במוסך אחד ניתנה לי הצעה של כ-545 ש"ח, ונאמר לי שהטיפול כולל החלפת שמן מנוע מקורי, פילטר שמן ובדיקה כללית.

במוסך השני, ניתנה לי הצעה של כ-600 ש"ח, ונאמר לי שהטיפול כולל החלפת שמן מנוע, פילטר שמן וטבעת אטימה כלשהי, וכמובן בדיקה כללית.

האם המחיר סביר לטיפול ראשון? זהו טווח המחירים?

תודה מראש.

Honda Civic 5DR MT - 2014 ~ HU - Zed Android

Front - Morel Tempo Ultra Comp. 602 ~ Rear - Morel Maximo Comp. 602

Amp - PPI P900.4 ~ Sub.W - Ground Zero 400Wrms, Original Ported Box

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בעיקרון המחירים במוסכים של הונדה דיי דומים מכיון שאין ממש תחרות, בכל עיר יש רק מוסך אחד בניגוד לצ'מפיון או לדלק מוטורס

(אפשר לקבל את המחיר לטיפול דרך האתר של יבואן הונדה בהודעת SMS)

אבל תמיד אתה יכול לבקש הנחה על המחיר שמציעים לך.

אני כבר טיפלתי בפעם השנייה במוסך המורשה של הונדה באשקלון וב 2 הטיפולים קיבלתי 10% הנחה (הרי זה אינטרס שלהם שתבוא פעם שנייה).

גם בהונדה הקודמת שהייתה בבעלותי קיבלתי הנחה בגובה 15% כשביקשתי (מהמוסך בב"ש).

 

בברכה,

איתמר.

פורסם

לא מבין איך החלפת שמן ופילטר עולה 500 שקל לא מבין. במחיר כזה אני מחליף גם שמן גיר אוטומטי סינטטי מלא ,שמן מנוע סינטטי מלא ,פילטר שמן וטבעת אטימה, הכל מקורי , רק לא במוסך מורשה. למה לשלם כפול?!

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

בשביל השקט הנפשי ומניעת בעיות עתידיות במצב שאני אצטרך הפעלת אחריות, אני מעדיף ללכת למורשה היבואן.

מלבד בקשת הנחה, יש עוד דרך כלשהי להוזיל עלויות? אולי לקנות את החומרים באופן פרטי ולשלם למוסך על עבודה בלבד?

Honda Civic 5DR MT - 2014 ~ HU - Zed Android

Front - Morel Tempo Ultra Comp. 602 ~ Rear - Morel Maximo Comp. 602

Amp - PPI P900.4 ~ Sub.W - Ground Zero 400Wrms, Original Ported Box

פורסם

רק תזכורת כי טיפולים עושים כל 15 אלף או שנה ואני מקווה שאתה לא בחריגה

שנית חוץ מהנחה אין שום דרך להזיל עלויות במוסך מורשה ואם אתה מביא חלקים אתה מפספס את הרעיון שלך להמנע מבעיות של אחריות אם יהיו בהמשך

פורסם

אלה המחירים של המורשה ואין מה לעשות, אחרי הכל צריך לממן את הקפה בחדר המתנה, את העיתונים, ואת הניקיון של בית השימוש. לגבי התירוץ של זמן בדיקות מדובר ברכב חדש כך שלא יפתיע אם תוך חצי שעה הוא כבר לא יהיה על הליפט ואין יותר מידי מה להיתקשקש שם עליו.

פורסם

כרגע הרכב עומד על כ-10500 ק"מ, והוא 7 חודשים על הכביש, אז יש עוד קצת מרווח נשימה עד הטיפול.

אם הרכב לא היה חדש הייתי קונה חומרים ומבצע את הטיפול לבד.

מפאת המצב אני מעדיף לוותר על כמה שקלים בשביל למנוע בעיות בעתיד, ולהיות בראש שקט.

כנראה שאני פשוט אבקש הנחה נוספת במורשה. תודה לכולם!

Honda Civic 5DR MT - 2014 ~ HU - Zed Android

Front - Morel Tempo Ultra Comp. 602 ~ Rear - Morel Maximo Comp. 602

Amp - PPI P900.4 ~ Sub.W - Ground Zero 400Wrms, Original Ported Box

פורסם
אלה המחירים של המורשה ואין מה לעשות, אחרי הכל צריך לממן את הקפה בחדר המתנה, את העיתונים, ואת הניקיון של בית השימוש. לגבי התירוץ של זמן בדיקות מדובר ברכב חדש כך שלא יפתיע אם תוך חצי שעה הוא כבר לא יהיה על הליפט ואין יותר מידי מה להיתקשקש שם עליו.

שוב אתה מנמיך את המוסך המורשה ?

רואים שאין לך מושג

מה שמנית אלו הוצאות קטנות

ההוצאות הגבוהות של המוסך המורשה הוא המבנה ואיך שהוא נראה לפי הסטנדט של היבואן והיצרן הציוד החובה שהינו יקר עלות הכשרות מקצועיות ועלויות התחברות לאתרי יצרן ועדכוני תוכנה של מכשירי אבחון ומחשבים עלויות צוות אנשים שאין במוסך רגיל כגון יועצי שירות מנהל טכני מנהל אחריות ומנהל שירות

פורסם
שוב אתה מנמיך את המוסך המורשה ?

רואים שאין לך מושג

מה שמנית אלו הוצאות קטנות

ההוצאות הגבוהות של המוסך המורשה הוא המבנה ואיך שהוא נראה לפי הסטנדט של היבואן והיצרן הציוד החובה שהינו יקר עלות הכשרות מקצועיות ועלויות התחברות לאתרי יצרן ועדכוני תוכנה של מכשירי אבחון ומחשבים עלויות צוות אנשים שאין במוסך רגיל כגון יועצי שירות מנהל טכני מנהל אחריות ומנהל שירות

 

אתה טועה, עיקר ההשקעה הוא בבורקסים ובפקידות היפות ולא אני לא ציני, מוסך מורשה זה בזבוז כסף - בדוק.

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם (נערך)
אתה טועה, עיקר ההשקעה הוא בבורקסים ובפקידות היפות ולא אני לא ציני, מוסך מורשה זה בזבוז כסף - בדוק.

נכון אתה צודק כי לכל מוסך מדרכה יש את כל הציוד הנדרש מכל קשת היצרנים לטיפול בכלל הדגמים.

 

מצד שני אני מסכים שהמחיר לא חייב להיות 600 ש"ח אלא גם 400 ש"ח מספיק, אבל זה מה יש.

עריכה אחרונה על ידי Freak_Miky

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
כרגע הרכב עומד על כ-10500 ק"מ, והוא 7 חודשים על הכביש, אז יש עוד קצת מרווח נשימה עד הטיפול.

אם הרכב לא היה חדש הייתי קונה חומרים ומבצע את הטיפול לבד.

מפאת המצב אני מעדיף לוותר על כמה שקלים בשביל למנוע בעיות בעתיד, ולהיות בראש שקט.

כנראה שאני פשוט אבקש הנחה נוספת במורשה. תודה לכולם!

 

אם כך למה אתה עושה את הטיפול כבר עכשיו? עושה רושם שתוכל לחכות כמעט עד שהרכב יהיה בן שנה.

פורסם
שוב אתה מנמיך את המוסך המורשה ?

רואים שאין לך מושג

מה שמנית אלו הוצאות קטנות

ההוצאות הגבוהות של המוסך המורשה הוא המבנה ואיך שהוא נראה לפי הסטנדט של היבואן והיצרן הציוד החובה שהינו יקר עלות הכשרות מקצועיות ועלויות התחברות לאתרי יצרן ועדכוני תוכנה של מכשירי אבחון ומחשבים עלויות צוות אנשים שאין במוסך רגיל כגון יועצי שירות מנהל טכני מנהל אחריות ומנהל שירות

לא מנמיך אף מוסך דני אלא בסה"כ לא מיתכחש למציאות ואיך שלא תיסתכל על זה ברכב חדש שניכנס לטיפול ראשון ומוחלף בו רק שמן ופילטר אין הצדק לשלם כזה סכום ובטח שזה גם לא כולל את המעמ אני מניח. מתי ראית לאחרונה רכב בטיפול ראשון יושב על הליפט לפחות שעה רצוף גם במורשה שזה טיפול שגרתי נטו?

פורסם (נערך)

אני מסתכל על זה יום יום וזה לא מתסכם לא בבורקס ולא בניקיון שירותים ואתה יודע את זה ולמרות זאת אתה זורע רעל

אתה גם יודע שטיפול זה לא רק להחליף שמן ופילטר אלא ביקורת בטיחותית כללית לרכב שאורכת זמן למרות שאת אתה מתלונן על המחיר שלוקחים "רק" על שמן ופילטר

עריכה אחרונה על ידי Dan-idin
פורסם (נערך)

כל עצמאי לא משנה אם זה מוסך או לא, מהרווחים שלו משלם קודם כל כמעט 20% מע"מ, תוריד מזה משכורות לעובדים, ימי הבראה, חופשים, פנסיה, ועוד תשלומים כאלה ואחרים למדינה, תוסיף עוד 25% יותר לתשלום של ארנונה מים וחשמל (כי זה עסק והוא משלם יותר בדרך כלל, ככה לפחות בעסק של אימא שלי) מה נישאר לבעל המוסך להרוויח?.

450-550 לטיפול קטן זה מחיר סביר והבחור יכול לבקש הנחה של כמה אחוזים ולהיות רגוע. מעניין יהיה לבדוק מה ההפרש לעומת מוסך מורשה משרד התחבורה (לא מורשה יבואן!) אבל שישים את אותם החלקים בדיוק. לדעתי אם ישימו חלקים מקוריים לא יהיה הפרש משמעותי של פי 2 במחיר.

עריכה אחרונה על ידי itamarg

×
×
  • תוכן חדש...