Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסברתי שאפשר לבצע את כל הטיפול מהר יותר מהשעתון יצרן וזה נכון אצל כל יצרן

רובכם לא מודעים בכלל למפרט או שמים לב עם בוצעה בדיקה או לא

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
דנידין ובוקי, לא תצליחו לשכנע אותי. בטיפול שעושה מוסך מורשה יבואן ושלוקח, באופן משמעותי, פחות מהזמן שעליו הצהיר היצרן, לא נעשות לדעתי כל הבדיקות והמטלות בצורה מקצועית, על פי חוק ולפי המפרט של היצרן. מה שכן נעשה בצורה מושלמת זה גביית התשלום עם הנחות פה ושם.

 

 

דבר ראשון אני לא אומר שאתה לא צודק. בהחלט יכול להיות שחלק מהבדיוקת לא מבוצעות.

 

אבל כשבאים וטוענים טענה מסויימת, היא צריכה להיות מגבוה במשהו מעבר לסתם מילים.

 

צירפתי כאן הוראות יצרן לטיפול 15.000 ק"מ לפיאט אונו, זמן לביצוע הטיפול לפי שעתון יצרן הוא 1.3 שעות. אני חושב שמכונאי מנוסה יכול לסיים את הדברים האלו בזמן קצר יותר.

 

אילו סעיפים לדעתך לא מבוצעים, ומדוע אתה חושב שהם לא מבוצעים?

מהרשימה הנ"ל אני חושב שכנראה לא בודקים קידום הצתה ואחוז CO ברכב שנוסע תקין וללא בעיות.

כל השאר כן נבדק בצורה זו או אחרת.

 

מה דעתך? איפה מחפפים?

111.pdf

 

 


×
×
  • תוכן חדש...