Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא רק זה אלא אם ישימו חלקים מקוריים וגם יעשו את כל הבדיקות לפי המפרט של היצרן ואז נראה מה ההפרש של המחירים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אם כך למה אתה עושה את הטיפול כבר עכשיו? עושה רושם שתוכל לחכות כמעט עד שהרכב יהיה בן שנה.

לא אמרתי שאני ניגש לעשות את הטיפול עכשיו.

מאמין שתוך 3-4 חודשים אצטרך כבר לגשת לטיפול, כרגע אני מרחרח ובודק את השטח לקראת הטיפול, מבקש הצעות מחיר ממוסכים שונים וכו'.

Honda Civic 5DR MT - 2014 ~ HU - Zed Android

Front - Morel Tempo Ultra Comp. 602 ~ Rear - Morel Maximo Comp. 602

Amp - PPI P900.4 ~ Sub.W - Ground Zero 400Wrms, Original Ported Box

פורסם
אתה טועה, עיקר ההשקעה הוא בבורקסים ובפקידות היפות ולא אני לא ציני, מוסך מורשה זה בזבוז כסף - בדוק.

 

חבר יקר, ברשותך הערה קטנה:

 

מבנה של מוסך מורשה יבואן לא יכול להיות סככה שנבנתה בשנת 1960, אלא צריך להיות מבנה מרשים ויצוגי, ובנסוף לעבור שיפוץ כל כמה שנים על מנת להישאר כזה. וגם בפנים צריך להיות מסודר נקי ומרשים. זה עולה מיליונים.

בנסוף לדברים שדן ציין צריך להחזיק מחסן חלפים, מחסנאי, חדר המתנה עם כיבוד וכן - פדידה או 2-3 פקידות, תלוי בגודל המוסך. שלא חייבות להיות מלכות יופי אבן כן חייבות לקבל משכורת כל חודש.

 

 

אם אתה לא מעוניין לשלם יקר יותר על הדברים האלו וחושב שזה בזבוז כסף -מקובל בהחלט, תטפל במוסך כללי מומחה לרכב שלך.

 

 

אבל אסור לרשום שטויות ודברים לא נכונים בפורום!

 

 

פורסם
לא אמרתי שאני ניגש לעשות את הטיפול עכשיו.

מאמין שתוך 3-4 חודשים אצטרך כבר לגשת לטיפול, כרגע אני מרחרח ובודק את השטח לקראת הטיפול, מבקש הצעות מחיר ממוסכים שונים וכו'.

 

בדיק מחיר גם כאן

http://mct.yolo.co.il/mehironv2/

פורסם
בדיק מחיר גם כאן

http://mct.yolo.co.il/mehironv2/

בדקתי, וקיבלתי SMS שטוען שעלות הטיפול הראשון הוא 619 ש"ח, וכולל החלפת שמן, מסנן וטבעת אטימה.

כנראה שאלך למוסך מורשה יבואן הקרוב אליי ביותר, שנתן את ההצעה הכי זולה ע"ס 545 ש"ח.

Honda Civic 5DR MT - 2014 ~ HU - Zed Android

Front - Morel Tempo Ultra Comp. 602 ~ Rear - Morel Maximo Comp. 602

Amp - PPI P900.4 ~ Sub.W - Ground Zero 400Wrms, Original Ported Box

פורסם

מחיר סביר של מורשה,טיפול ראשון לפנדה עלה 500 שקל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
וגם יעשו את כל הבדיקות לפי המפרט של היצרן

 

דנידין, המורשים עושים את כל הבדיקות וההוראות לפי מפרט היצרן? ואם כן, איך זה שזמן העבודה שלהם נמוך בהרבה מזמן העבודה שמצהיר היצרן? הם כל כך מעולים שהם מסוגלים לקצר זמנים של היצרן? לגבות לפי שעתון יצרן יודעים אבל לבצע זה סיפור אחר.

פורסם

ראשית אני לא יכול להתחייב עבור כולם האם עושים זאת או לא אני מאמין שרובם כן

שנית מכונאים מיומנים עושים זאת פחות מהשעתון ולא מפספסים כלום

פורסם

ומכונאי היצרן לא מיומנים? המכונאים שלנו גאונים? אם הזמן בפועל נמוך מזמן יצרן הסיבות לכך ברורות ומאור היה צריך להזכיר לך את זה.

פורסם

אתה לא לגמיר צודק.

 

בעבודה הקודמת שלי היא טיפול מסויים למכשיר מסויים, שלפי היצרן לוקח 4 שעות.

 

בפעמים הראשונות שעשיתי אותו, היה לוקח כמעט יום עבודה שלם, 8 שעות.

 

לאחר שצברתי ניסיון ירדתי ל 3.5-4 שעות, ואני לא אחד שעובד מהר.

 

היו בצוות איתי אנישים שהיו מסיימים את הטיפול הזה בפחות מ 3 שעות, על אותה עבודה בדיוק.

 

 

 

בן אדם הוא לא רובוט, יש אנשים שעובדים מהר יותר ויש לאט יותר.

 

גם שני אנשים ותיקים ומיומנים במקצוע יכולים לעשות את אותה העבודה בזמן מאוד שונה, בהתאם לאופי והרגלי עבודה שלהם.

 

ובלי קשר ישיר לאיכות הביצוע.

 

 

ועוד דבר - לאחר שאתה עובד שנים באותו מקצוע, יש לך הגיון בריא, שכל ישר וזיכרון ויזואלי טוב - אתה מסתכל על רכב/מכונה שאתה מטפל בה ותוך 10 שניות וכמה נגיעות ביד מבצע חלק גדול מהבדיקות הדרשות, מכייון שאתה יודע לאן צריך להסתכל, איפה המקומות החלשים ויאפה יש חלקים שלא מתקלקלים אף פעם ואפשר לוותר על הבדיקה שלהם.

 

 

פורסם
ומכונאי היצרן לא מיומנים? המכונאים שלנו גאונים? אם הזמן בפועל נמוך מזמן יצרן הסיבות לכך ברורות ומאור היה צריך להזכיר לך את זה.

שעתון יצרן לא מבוסס על מהירות עבודה מקסימלית אלא מחושב לפי עבודה בפועל של מכונאי מיומן אבל שלא ממהר במיוחד + הפרעות עבודה שנכללות בחשבון

כל שעתון של היצרן כמעט אפשר לרדת ממנו וכך זה מחושב ועל זה מבוסס גם הפרימיה של המכונאי במוסכים שזה נהוג

פורסם

לעניין המחיר-סביר.

לעניין בחירת מוסך האם מורשה או רגיל? בהתחשב בעובדה שהרכב חדש ועלה לא מעט זוזים ההבדל בטיפול קטן הוא מינורי(אם משתמשים בחלפים מקוריים)ולא שווה את היסטוריית הטיפולים.

כשאני קונה רכב אני מקפיד על היסטוריה מסודרת,כמו בחו"ל שם זה משפיע מאוד על מהימנות העסקה.

ברכב בן 7-9 שנים עם 150 K זה כבר פחות קריטי וההפרש בין מורשה למוסך רגיל כבר מתחיל להיות גדול יחסית לשווי הרכב.

MY2CENT

פורסם (נערך)

דנידין ובוקי, לא תצליחו לשכנע אותי. בטיפול שעושה מוסך מורשה יבואן ושלוקח, באופן משמעותי, פחות מהזמן שעליו הצהיר היצרן, לא נעשות לדעתי כל הבדיקות והמטלות בצורה מקצועית, על פי חוק ולפי המפרט של היצרן. מה שכן נעשה בצורה מושלמת זה גביית התשלום עם הנחות פה ושם.

עריכה אחרונה על ידי mcaspi
פורסם

על איזה חוק מדברים ?

כמה זמן אתה עובד במוסך מורשה ומתמודד ביצוע טיפולים לפי מפרט עם שעתוני היצרן וגביה ?

אתה יודע כמה פעמים בשבוע מתמודד מוסך מול טעויות גביה לטובת הלקוח ?

פורסם

לחוק אני מתכוון למשל לאופן ניקוי הבלמים אם בכלל מנקים. לא עובד בתחום הרכב אבל לאיך עובדים במורשי יבואן אני משתדל לשים לב. מוסך עושה טעיות גביה? פשוט שלא יעשה. דנידין, כתבת כאילו מורשי יבואן עושים את כל הבדיקות לפי המפרט של היצרן. רובנו, אני מאמין, יודעים, שלא נעשה הכל ע"פ מפרט היצרן, ולכן זמני הטיפולים קצרים בפועל מזמן התקן.


×
×
  • תוכן חדש...