Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

פונטו ספייס 03 1.3 60 כ"ס

אתמול החלפתי משאבות קלאץ במורשה פיאט

והיום נהגים צופרים, אומרים שהאורות בלמים תקועים

 

האם יש אפשרות לסדר זאת מבלי ללכת למוסך?

תודה מראש

פורסם

מעל לדוושת הבלם יש מתג שנקרא בשפת העם "יוניט ברקס"

יכול להיות שזז ממקומו, או שהתקלקל, ולכן האורות דולקים קבוע.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

ברגע שדוושת הבלם לא לחוצה יש כפתור (שעומד בין הדוושה לכיוון הדשבורד) לחוץ, כאשר הכפתור לחוץ אורות הברקס מכובים.

בדרך כלל יש גומי/פלסטיק שלוחץ על הכפתור.

ברכב שלי זה קרה, חרטתי חתיכת פלסטיק דומה, בתכלס, אזיקון גם יתפוס (אולי אפילו יותר טוב)

זה נכון לגבי הונדה, לא בטוח אם זה אותו דבר בפונטו. שווה לך לנסות, קח פנס ותחפש את המתג הזה, רצוי שיהיה לך מישהו שיגיד מתי זה נכבה.

פורסם

זהיתי את הכבל פלסטיק [לבן]

והוא מוחבר טוב... הוצאתי אותו ויש שם כפתור שחור קטן

בקרוב אבדוק עם חבר אם האור נכבה כלוחצים עליו...

למרות שנראה כי הוא מחובר תקין

פורסם

אם אתה אומר שהרכב יצא ככה מהמוסך יש אופציה נוספת.

אתה חוזר למוסך ואומר להם שהרכב יצא עם תקלה אחרת משם ושהם אחראים לכך.

אין מצב שאתה מכניס רכב לסידור תקלה מסויימת ויוצא עם בעיה אחרת, בטח לא במוסך מורשה שאמור לכבד את עצמו

×
×
  • תוכן חדש...