Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i10


tot
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי את הרכב הזה. מאחר ואין לי מושג קלוש ברכבים, הייתי רוצה לקבל מידע על טיפול שוטף של הרכב.

כלומר, מלבד הטיפולים שיש בספר רכב, האם יש דברים אליהם אני צריכה לשים לב?

  • ספונסר פורום
פורסם

חדש או משומש?

 

באופן כללי יש המון עצות לתחזוקה שוטפת של הרכב אבל הכי חשוב - טיפול כמו שצריך במוסך מקצועי אחת לשנה או 15 אלף קילומטרים (על פי הוראות היצרן). חוץ מזה, בדיקה של לחץ אוויר בגלגלים אחת לכמה שבועות ושטיפה כשהרכב מלוכלך. סעי לשלום ותהני מהרכב, קניה טובה.

פורסם

קניתי משומש. שנת 2009.

 

עד עכשיו בעל הרכב טיפל לפי ספר הטיפולים ואני אמשיך.

 

אם יש לך עצות נוספות, אשמח.

תודה על אלה שכבר קיבלתי :)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מקפיצה את האשכול כדי להודות למשתמש ענק בשם asafasaf שטרח בזמנו הפנוי להגיע וללמד אותי כמה דברים על רכבים ואף לבצע לי טיפול.

כן ירבו אנשים כמוך!

תודה :)

פורסם (נערך)

את האמת שעוד לא חשבנו על זה, אבל אם כבר זרקת את הרעיון, אז אני מניח שעליי להציע... *סמיילי כורע ברך*

 

 

 

nezylldnktmy.jpg

 

 

 

 

ושלא תגיד שאני לא משקיע, זאת שייבה לבורג ריקון שמן מקורית של יונדאי! (מק"ט 21513-23001), ולא הפושטיות האלה מהנחושת!

 

(מצטער על הידיים המטונפות)

 

ואם נהיה רציניים לרגע, בכיף tot, תהני :)

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

×
×
  • תוכן חדש...