Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים . מחפש רעיון / כיון/ מקום לדייט . זה יכול להיות באיזור רחובות -תל אביב - הרצליה . רצוי מקום עם ערך מוסף. חשוב לי שהיא תבין שהיא לא סתם עוד אחת ושהשקעתי בלוקיישן .תודות לכולם !

עריכה אחרונה על ידי bigbosf

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

טריקי... מקום מיוחד מדי והיא תחשוב שאתה רוצה להציע נישואין. יש את המסעדה על הגג של עזריאלי, נראה לי שזה יותר מדי סופר מיוחד.

אתה יכול לנסות את הטיילת החדשה שליד שדה דב - יש לך דשא, ים ומטוסים שנוחתים מעל הראש כדי לרענן את האווירה.

פורסם

רוצה להיות רומנטי?

תשקיע בנסיעה עד ירושליים, בטיילת יש לך מקומות "אותנטיים" פשוט מקומות יפים בסמטאות קטנטנות,

עצם זה שהחלטת לנסוע למקום רחוק, ושונה ממה שרגילים אליו, יהפוך את זה ל"סופר מיוחד" כמו שרצית.

בהצלחה ;)

פורסם

ירושלים נשמע רעיון מגניב. יכול להתאים לשישי בערב?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

חייב להיות מסעדה?

דייט ראשון?

יש לכם הכרות מוקדמת? (הייתם ידידים 10 שנים ועכשיו החלטתם לעלות כיתה או שנפגשתם במסיבה אצל חבר וקבעתם לצאת?)

 

תזמין אוכל ותאסוף ב-TAKE AWAY, שים בתוך שקית\סל סדין, בקבוק יין+2 כוסות ותבחר חוף.

אם הכרת את הבחורה ממש לאחרונה תבחר חוף שיש בו קצת תנועה של אנשים, ככה זה לא ירגיש לבחורה לוחץ מדי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
מה הבעיה? קח אותה לאחד מהצימרים הדיסקרטים וסגור את הפינה...

 

את זה בדרך כלל אני עושה עם כאלה שאני לא מתכנן על דייט נוסף ..

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
חייב להיות מסעדה?

דייט ראשון?

יש לכם הכרות מוקדמת? (הייתם ידידים 10 שנים ועכשיו החלטתם לעלות כיתה או שנפגשתם במסיבה אצל חבר וקבעתם לצאת?)

 

תזמין אוכל ותאסוף ב-TAKE AWAY, שים בתוך שקית\סל סדין, בקבוק יין+2 כוסות ותבחר חוף.

אם הכרת את הבחורה ממש לאחרונה תבחר חוף שיש בו קצת תנועה של אנשים, ככה זה לא ירגיש לבחורה לוחץ מדי.

 

ממש לא חייב להיות מסעדה. נפגשנו אצל חברים והתחלנו לדבר וקבענו לצאת. שישי בערב יש אנשים בחוף ?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

תלוי באיזה חוף...

קח אותה ל"מקום של סמיר" באבו גוש.

נרגילה ב15 ש"ח ואחלה אווירה!

 

ועכשיו ברצינות, יש בהרצליה בסוף של הטיילת (אם אתה מגיע מכיוון מלון דניאל ועולה צפונה) מקום מצויין עם "בונגלו" פרטיים שמאוד מומלץ.

אווירה טובה, משקיפים על הים, יש אוכל ואלכוהול ואפשר להעביר שם כמה שעות בכיף בזמן השיכנוע לעבור אליך לדירה.

פורסם

לפני שאתה גורר אותה לחוף,

בדוק תחזית (דגש על מצב הרוח)

לשבת בחוף ולקבל חול לפנים זה לא רומנטי במיוחד.

 

במידה ואתה לא מכיר את החוף היטב עדיף לבחור מקום מואר ולא מבודד מדי.. כבר נתקלתי בעשרות של כייסים בחופי ת"א בשעות הלילה. בדר'כ מדובר בפליטים אבל לא רק. באזור השרון (מכמורת, בית ינאי) יש לפעמים צעירים שמתפרעים ופורצים לרכבים.

 

תוודא שהגברת בעניין.. תמיד יש את זו שנגעלת מגרגירי חול ברגליים.

 

יין - מומלץ מאוד.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

רק חידוד - אני לא משתף אותה לאן הולכים . אז זה אמור להיות מקום שלא יעורר הפתעות שליליות.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
שמע, אם זאת מישהי שאתה באמת רוצה משהו רציני איתה, קח אותה למקום שקט ורגוע.

Less is more.

 

כן . זה בדיוק מה שאני מחפש. המלצה למקום כזה.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

טיול רגלי ביפו העתיקה+ מסעדה בסביבה.

 

מבחינת חוף אפשרי למה שהצעתי- החוף בהרצליה באיזור שקרוב יותר לארנה, גם די מואר, גם יש תנועת אנשים ועדיין יש מספיק פרטיות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

×
×
  • תוכן חדש...