Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אאודי A8 4.2 דרכים להוספת כוח ללא טורבו/מגדש על.


שימו לב! השרשור הזה בן 3577 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה פורום רציני, לכן יש בו אנשים רציניים, כלומר שמודעים להשלכות של המעשים שלהם.

אין לי ספק שיש פה אנשים שנסעו הרבה מעבר ל200, אבל השאלה היא באילו תנאים, ואת מי הם סיכנו על הדרך.

 

אגב, זה רק אני או שהדבקת את השם שלך על הדלת של הרכב?

 

 

 

ואם ברצינות שניה,

מה שאתה מבקש הוא רציני.

להעלות משמעותית תאוצה במהירויות גבוהות של כזו בהמה זה סיפור יקר.

30-40 כ"ס זה נחמד, אבל זה לא מתחלק יפה על משקל עצמי כזה.

ובכאלו מהירויות לא תהיה לזה שום השפעה.

 

מה שאתה יכול לעשות זה:

1. להגדיל תקציב, להכניס טורבו/סופרצ'ארג'ר לתמונה, ולהחזיק אצבעות שלא תסיים לאף אחד את החיים.

2. להתקין מערכת הזרקת נייטרו, ולהחזיק אצבעות שלא תסיים לאף אחד את החיים.

3. להחליף רכב, לרכב אחר עם נוכחות מרשימה ועוד כח. S8? S6?

4. חלילה לא לזלזל בכישורי הנהיגה שלך, אבל לקחת קורס נהיגה מתקדמת. ללמוד לשלוט ברכב אפילו יותר טוב ממה שאתה יודע עכשיו, ואולי להבין שנסיעה ב272 קמ"ש בכביש ציבורי שם בסיכון הרבה אנשים בסביבה שלך, ולא רק את עצמך.

עריכה אחרונה על ידי Talgaz

מה חתימה? תתפשטי!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 246
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

קודם כל האוטו שלך ממש חתיך!

המון נוסעים מעל 200 וגם מעל 250, במיוחד בלחיצות וכל זה.. רק שרובם לא מהפורום הזה :lol:

במחיר של ה-A8, עם הפינוק והיוקרה שלה, בלתי אפשרי למצוא רכב חזק יותר משנתון חדש יחסית.

יש לך את זאת:

http://www.vagit.co.il/forum/viewtopic.php?f=13&t=11788

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הבעיה בן? חשבתי שזה פורום רציני מה אני היחיד פה שנסע מעל 200? יש כמוני המון לא הבנתי מה כזה מפתיע?

 

זה פורום רציני, לכן יש בו אנשים רציניים, כלומר שמודעים להשלכות של המעשים שלהם.

אין לי ספק שיש פה אנשים שנסעו הרבה מעבר ל200, אבל השאלה היא באילו תנאים, ואת מי הם סיכנו על הדרך.

 

ואולי להבין שנסיעה ב272 קמ"ש בכביש ציבורי שם בסיכון הרבה אנשים בסביבה שלך, ולא רק את עצמך.

 

עזוב, לא באתי לחנך אף אחד ומכל מקום, טל סיכם את הדברים יפה.

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, שיפור של כ 50 כ"ס יהיה מורגש הן בהאצות בינים והן בהאצות מעמידה.

 

בשביל להתגבר על התנגדות הרוח במהירויות של 200 וצפונה, 50 כ"ס לא יזיזו כמעט כלום!

 

יש נוסחה סדורה לזה (שכרגע אני לא זמין למצוא אותה).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברמת העיקרון, צריך העלאה בריבוע של כ״ס קיים לכל הכפלה ב2 של המהירות. אז אם הוא יכול לנסוע 200קמ״ש ב300כ״ס, כדי להגיע ל400קמ״ש הוא יצטרך 900כ״ס.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה פורום רציני, לכן יש בו אנשים רציניים, כלומר שמודעים להשלכות של המעשים שלהם.

אין לי ספק שיש פה אנשים שנסעו הרבה מעבר ל200, אבל השאלה היא באילו תנאים, ואת מי הם סיכנו על הדרך.

 

אגב, זה רק אני או שהדבקת את השם שלך על הדלת של הרכב?

 

 

 

ואם ברצינות שניה,

מה שאתה מבקש הוא רציני.

להעלות משמעותית תאוצה במהירויות גבוהות של כזו בהמה זה סיפור יקר.

30-40 כ"ס זה נחמד, אבל זה לא מתחלק יפה על משקל עצמי כזה.

ובכאלו מהירויות לא תהיה לזה שום השפעה.

 

מה שאתה יכול לעשות זה:

1. להגדיל תקציב, להכניס טורבו/סופרצ'ארג'ר לתמונה, ולהחזיק אצבעות שלא תסיים לאף אחד את החיים.

2. להתקין מערכת הזרקת נייטרו, ולהחזיק אצבעות שלא תסיים לאף אחד את החיים.

3. להחליף רכב, לרכב אחר עם נוכחות מרשימה ועוד כח. S8? S6?

4. חלילה לא לזלזל בכישורי הנהיגה שלך, אבל לקחת קורס נהיגה מתקדמת. ללמוד לשלוט ברכב אפילו יותר טוב ממה שאתה יודע עכשיו, ואולי להבין שנסיעה ב272 קמ"ש בכביש ציבורי שם בסיכון הרבה אנשים בסביבה שלך, ולא רק את עצמך.

אוקיי אז אנחנו מבינים אחד את השני שאם הייתי עושה דברים כאלה במצבים שיכולים לגרום סכנה אז כנראה שלא היה לי רישיון/גוף שלם/מצפון נקי היום. אני לא מאלה שעושה זיג זגים בכביש. בכביש מהיר ריק אין לי בעיה ליסוע 200 עם 3 נתיבים ובלי מכוניות יותר מידי, כמו כולם.

 

עכשיו לגבי השיפור.. הקטע של הטורבו והסופר זה יותר מידי לא חוקי וגם ככה יש לרכב הרבה רעש אז אני לא רוצה שגם מתחת למכסה מנוע יראו שינויים. בדר"כ רכב כמו שלי לא עוצרים לא בגלל החלונות לא בגלל הגלגלים ואני מקווה שגם לא בגלל רעש כי בכל זאת יש כאן מנוע גדול 4200 הוא אמור להישמע קצת.

 

ולגבי השם זו תמונה ישנה סתם היה לי שגעון בחודש הראשון אתה יודע ילד עם A8 חחח רציתי שכולם ידעו שזה אני על הרכב.. לקח לי איזה חודש להבין שזה הרכב שלי ולא רכב שאני משכיר אותו או משהו. כיום כמובן אין שום שם הורדתי את זה אחרי שבוע ששמתי >

קודם כל האוטו שלך ממש חתיך!

המון נוסעים מעל 200 וגם מעל 250, במיוחד בלחיצות וכל זה.. רק שרובם לא מהפורום הזה :lol:

במחיר של ה-A8, עם הפינוק והיוקרה שלה, בלתי אפשרי למצוא רכב חזק יותר משנתון חדש יחסית.

יש לך את זאת:

http://www.vagit.co.il/forum/viewtopic.php?f=13&t=11788

אין יותר מידי הבדל בכוח.. מה שאני יכול לעשות שם אני יכול לעשות גם פה. היא אמנם הרבה יותר קלה אבל מצד שני נראת כמו איי4 ישנה ורגילה אין בה שום יוקרה ופאר ופוזה כמו שלאיי8 יש.

 

ותודה אחי.. הרכב מאוד מושקע.

עזוב, לא באתי לחנך אף אחד ומכל מקום, טל סיכם את הדברים יפה.

בן.

מזל שאני לא צריך חינוך ממך. חשבתי שיש כאן אנשים שמשפרים את המכוניות שלהם ל500-600 כ"ס כמו שאני רואה בהרבה מפגשים שאני מגיע אליהם.. מסתבר שיש כאן כאלו ש200 קמ"ש זה ממש מוזר וקיצוני עבורם. ד"א לא הבאת עצה אחת לשיפור הרכב, למה נכנסת לאשכול?

שמע, שיפור של כ 50 כ"ס יהיה מורגש הן בהאצות בינים והן בהאצות מעמידה.

 

בשביל להתגבר על התנגדות הרוח במהירויות של 200 וצפונה, 50 כ"ס לא יזיזו כמעט כלום!

 

יש נוסחה סדורה לזה (שכרגע אני לא זמין למצוא אותה).

אה באמת? באסה.. אבל גם מהמקום וביניים לא יזיק ושווה את ההשקעה.

האמת שבגלל הגאנטים המהירות המקסימלית ירדה מ272 ל254.. ואין ספק שהתאוצה ל100 אורכת איזה 0.2 שניות יותר עכשיו. אז אני מאוד רוצה לשפר בשביל לפחות להעמיד את הרכב בביצועים המקוריים שלו אם לא יותר טוב. גלגלי 22 אינץ' לא טובים למהירות זה בטוח אבל מה שהם נותנים בדברים האחרים חוץ מיופי פאר ופוזה של דגם מיוחד ונדיר.. זה גם אחיזה מעולה. מרגיש כל מסטיק רק נהג טמבל שמגזים באיזה פנייה יכול להתהפך עם הגלגלים האלה ועוד קוואטרו. יציבות מקסימלית.

 

 

אף אחד עוד לא ענה לי לגבי האופציה להגדיל את נפח המנוע הקיים (להביא מנוע אחר לא רלוונטי.. 5.2 או 6.0 עולים איזה 30K.. עדיף כבר קיט טווין/סופר ובכל המקרים אני לא בקטע להשקיע 30 אלף.. אני רוצה להישאר על פחות מ10 אלף).

האם הרחבת הבוכנות/צילנדרים אפשרית? האם ניתן להוסיף 2 צילנדרים למשל? זה משהו אפשרי?

ולגבי היחס דחיסה.. מישהו אמר לי שאם חורטים את הראש אז זה משפר את היחס דחיסה.. אני לא הבנתי כל כך איך זה אמור לעבוד מישהו מבין בזה ויכול לומר מה התהליך?

אז הבנתי שקאמשפטים יתנו לי שיפור בכוח.. וסעפות משופרות אולי גם, להחליף את הפולי לקל יותר יגרום לכך שיותר אחוזים מכוח המנוע יגיעו לגלגלים ופחות לדברים אחרים, וקיט יניקת אוויר? זה באמת משהו שיכול לשפר בלי שום מגדש טורבו/סופר שדוחסים יותר אוויר? בתכלס זה בריא למנוע והכל טוב ויפה.. זה יתן כוח?

 

ברמת העיקרון, צריך העלאה בריבוע של כ״ס קיים לכל הכפלה ב2 של המהירות. אז אם הוא יכול לנסוע 200קמ״ש ב300כ״ס, כדי להגיע ל400קמ״ש הוא יצטרך 900כ״ס.

חחח מה?

200 קמ"ש הוא היה נוסע גם עם 150 כ"ס. מאיפה הנוסחה הזאת בדיוק? ואני לא מחפש שום 400 קמ"ש לפני הגאנטים הוא הגיע 272 כרגע 254.. אני אשמח לשפר אותו ברמה שעם הגאנטים הוא לפחות יגיע לביצועים הרגילים שלו לאזור ה270 ואם יהיה אפשר 280 מה טוב.. זה לא רק הטופ ספיד זה אומר שהוא ישחה ב200-280 הרבה יותר טוב, זה אומר שהוא ישחה ב200-250 הרבה יותר טוב שזה יותר חשוב כי תכלס יותר מ250 אני לא נוסע כל כך.. חשוב לי לשפר את הזמן שלוקח לו מ200 ל250. אבל אם 50 כס לא יגעו בזה אז אני יסתפק ב0-100 ב5.5 שניות במקום 6.1 גם טוב.

עריכה אחרונה על ידי SharonSapir
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין כזה דבר להוסיף צילינדרים למנוע קיים (זה כבר אומר להחליף מנוע + אי אליו התאמות שלפעמים תהיינה יקרות).

ייתכן שניתן להגדיל בוכנות, אבל נראה לי שזה יחרוג (במנוע כמו שלך) מהתקציב שהגדרת (ולא במעט).

כ"כ מציע לך להתייעץ עם סדנאות שיפורים.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין כזה דבר להוסיף צילינדרים למנוע קיים (זה כבר אומר להחליף מנוע + אי אליו התאמות שלפעמים תהיינה יקרות).

ייתכן שניתן להגדיל בוכנות, אבל נראה לי שזה יחרוג (במנוע כמו שלך) מהתקציב שהגדרת (ולא במעט).

כ"כ מציע לך להתייעץ עם סדנאות שיפורים.

אוקיי, ירד מהפרק.

מה לגבי שיפור יחס דחיסה על ידי חריטה בראש? מישהו מבין?

 

מחר אתייעץ עם הסדנה שלי כמובן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כואב הלב האוטו כ"כ יפה ובטח מאוד מפואר ומשוכלל, נראה שיש בודדות יפיפיות כאלו. יש גם יופי במקוריות, זה אוטו טנק שבנוי לשייט במהירויות גבוהות ולאורך זמן. לא לפתיחות ולחיצות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כואב הלב האוטו כ"כ יפה ובטח מאוד מפואר ומשוכלל, נראה שיש בודדות יפיפיות כאלו. יש גם יופי במקוריות, זה אוטו טנק שבנוי לשייט במהירויות גבוהות ולאורך זמן. לא לפתיחות ולחיצות...

כמו שאמרתי האצות ביניים ומהמקום פחות מעניין אותי.. השיוט במעל 200 מעניין אותי ופה אני רוצה לשפר אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו נוסחה לא הגיונית אחי. זא עם 1005 כס אני מגיע ל508 קמש.

אין דבר כזה אחי.. חח

 

 

העלאה בריבוע ... 2700 כ"ס ל 500 קמ"ש ....

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוטו חונה כל הזמן כמעט במתחם באשדוד ליד פול אנד ביר , מעניין אותי איפה אתה נוסע במהירויות כאלה בעיר הזאת שבכל רמזור שני יש מצלמה וגם מחוץ לעיר לשני הכיוונים מצלמות בלי סוף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו נוסחה לא הגיונית אחי. זא עם 1005 כס אני מגיע ל508 קמש.

אין דבר כזה אחי.. חח

לא יודע איך לבשר לך את זה, אבל 335^2 זה 112K~

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3577 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...