Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אאודי A8 4.2 דרכים להוספת כוח ללא טורבו/מגדש על.


שימו לב! השרשור הזה בן 3608 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

וכאן המקום לשאול את שרון:

 

how is your english?

 

sprechen sie deutsch?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 246
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

האמת שלא משהו האנגלית.

 

 

ואני מסכים שזה לא כדאי להתעסק עם הראש מנוע, הבעיה שזה השיפור היחידי בתקציב שלי, להתעסק עם טורבו/סופר זה יקר מאוד מאוד ואני לא רוצה להיכנס לזה, גם אין לי אפשרות, 20-30 אלף זה סכום עצום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סבלנות או נימוסים הם לא הצד החזק שלך, אה?

מעניין, אבל אתה לא בדיוק מהווה דוגמא ומופת לתחביר או שימוש נכון בשפה.

עם זאת, בהחלט מרשה לעצמך לעוף (ולא בפעם הראשונה) על אנשים.

סחטיין עליך יא אח.

עריכה אחרונה על ידי Talgaz

מה חתימה? תתפשטי!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר אצלך זהה לשלי, ZF 6HP26A שמסוגל להחזיק עד 600NM מומנט, אותו גיר קיים גם ב BMW, רולס רוייס, ריינג' רובר, יגואר ובנטלי וכמובן גם שVW.

הוא גם קיים אגב בRS6 מהצורה שאחרי מה ששאלת עלייה.

הגיר בRS6 הקודמת מיועד להחזיק עד 420NM מומנט לפי מה שמצאתי באינטרנט, לא יותר חזק ממה שיש אצלך עכשיו.

 

יש קיטים לחיזוק הגיר הזה,

מחזיק 1200 כ"ס ו140 קג"מ בלי למצמץ על רכבים שעושים 9 שניות לרבע מייל.

בעקרון על הבימרים עם ה N54 שהגיר הזה היה מגיע עליהם, הוא מחזיק 650 כ"ס ו70 קג"מ למספר חודשים עד שמתחיל להחליק, יש בחור ידוע בפורומים שגם רץ עם 750 כ"ס ו80 קגמ, והגיר סטוק עדיין מחזיק. כולם מחכים ליום שזה ימות גם אצלו, אין מנוס מזה.

 

לאוסטרלים, מצד שני, יש את תיבת ההילוכים הזו על ה FORD FLACON 2006 ועד החדשות, ושם יש סדנא אחת שמחזקת את הגיר הזה על הרכבים האלה שמגיעים למצב של 9 שניות לרבע מייל.

 

רק נותן את הידע שלי בנושא, לא ממש אכפת לי מה הנושא כבר.

http://www.exedyusa.com/race_clutch/6r80_6hp26_performance_transmission_kits.php

ואם אני זוכר נכון, NIZPRO האוסטרלים הם הסדנה הכי מתקדמת בעולם כרגע לגיר הזה, לא זוכר את האתר שלהם אולי NIZPRO.COM.AU

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סבלנות או נימוסים הם לא הצד החזק שלך, אה?

מעניין, אבל אתה לא בדיוק מהווה דוגמא ומופת לתחביר או שימוש נכון בשפה.

עם זאת, בהחלט מרשה לעצמך לעוף (ולא בפעם הראשונה) על אנשים.

סחטיין עליך יא אח.

זה פשוט התחיל לעצבן אותי שאתם נתפסים על שטויות ולא מתרכזים בעיקר, יש פה דיון על עניינים רציניים והוא מתחיל לבדוק אותי בן כמה אני וכמה ניסיון על ההגה יש לי. מה אתם עושים צחוק? באמת.

יש קיטים לחיזוק הגיר הזה,

מחזיק 1200 כ"ס ו140 קג"מ בלי למצמץ על רכבים שעושים 9 שניות לרבע מייל.

בעקרון על הבימרים עם ה N54 שהגיר הזה היה מגיע עליהם, הוא מחזיק 650 כ"ס ו70 קג"מ למספר חודשים עד שמתחיל להחליק, יש בחור ידוע בפורומים שגם רץ עם 750 כ"ס ו80 קגמ, והגיר סטוק עדיין מחזיק. כולם מחכים ליום שזה ימות גם אצלו, אין מנוס מזה.

 

לאוסטרלים, מצד שני, יש את תיבת ההילוכים הזו על ה FORD FLACON 2006 ועד החדשות, ושם יש סדנא אחת שמחזקת את הגיר הזה על הרכבים האלה שמגיעים למצב של 9 שניות לרבע מייל.

 

רק נותן את הידע שלי בנושא, לא ממש אכפת לי מה הנושא כבר.

http://www.exedyusa.com/race_clutch/6r80_6hp26_performance_transmission_kits.php

ואם אני זוכר נכון, NIZPRO האוסטרלים הם הסדנה הכי מתקדמת בעולם כרגע לגיר הזה, לא זוכר את האתר שלהם אולי NIZPRO.COM.AU

זה חדש לי, ניתן לחזק גירים אוטומטיים? ידני אני יודע שאפשר לחזק,

מה שכן לא מצאתי את המחיר באתר הזה, והאם זה מתאים לכל הרכבים בעלי הגיר הזה ומין הסתם גם לרכב שלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנס לאתר של NIZPRO

2200 דולר יתן לך גיר מחוזק ל100 קגמ ו800 כ"ס.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנס לאתר של NIZPRO

2200 דולר יתן לך גיר מחוזק ל100 קגמ ו800 כ"ס.

כן השאלה איך אני מביא את זה לארץ, זה כבד שמישהו יביא לי במזוודה או חייב משלוח ואז גם צריך אישורים ומכס ושטויות?

 

2200 דולר שווה ביותר לעתיד, אם זה מתאים לגיר שלי לפי מה שאתה אומר.

ראיתי אבל סטייג 1 600 כס סטייג 2 1000 כס, לא?

אז סטייג 1 אתה אומר 2200 דולר?

עריכה אחרונה על ידי SharonSapir
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן וישברו את כל האוטו. 40 אלף לא אמרת כלום.

אני כולה רוצה 400 כס בטוחים ואמינים ב15 אלף השקעה שמתוכם כבר 9 הושקעו ואפשר לחרוג קצת. ואני מסתפק בזה.

וכמובן שהרעש קטלני ומספק מאוד.

קורסים לא מעניינים, אני עושה לעצמי כאלה כל יום כל היום :)

 

הא זה לא אתה שהורדת קטנוען בכביש עירוני באשדוד?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הא זה לא אתה שהורדת קטנוען בכביש עירוני באשדוד?

אין שום קשר להשתוללות.. זה היה בנסיעה שגרתית על איזה 60 והתאונה הייתה בכלל באשמתו הוא פנה ימינה וחתך עד אליי בנתיב הכי שמאלי ברחוב הרצל.

היה טררם שעתיים עד שהבוחן תנועה הבין שאין פה כלום ושום דבר והנה אחרי שבועיים הכל כבר בתהליכי ביטוח תודה לאל.

בניגוד אליי הרוכב הזה בן 18 ערס מאופקים, נפצע קל סה"כ אבל למד לקח לחיים שלו שמה שהוא עשה זה פשוט נהיגה שברגע הורגת אותו והוא יצא אפילו בלי שבר. העיקר שהוא והחבר שלו בסדר וזהו יש תביעת ביטוח מהצד שלי אני לא אשם והאוטו לא אכל מכה כזאת קשה כולה זכוכית מראה שבורה והגאנט נסדק, מחר כבר מגיע הגאנט החדש והזכוכית כבר הוחלפה.

ועוד פעם אתם מדברים על נושאים שלא קשורים, נמאס כבר!! תתרכזו בעיקר אין שום קשר בין ההודעה הראשית של הדיון הזה המטרה שלשמה הוא נפתח ואל הנושאים שאתם מדברים וטוחנים עליהם כבר יומיים.

עריכה אחרונה על ידי SharonSapir
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שרון צודק. מה זה פה, פורום לנימוסים והליכות בסגנון "מי צריך להגיד שלום ראשון, זה שעולה או זה שיורד"?

 

ולענין:

אם אתה לא רוצה / לא יכול לגדוש, השיפור הזול יותר (והפחות משמעותי) הוא גל זיזים. כל מה שקשור למסנן אוויר, מערכת פליטה וכדומה, זה ליופי/לרושם ולא לביצועים.

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שרון צודק. מה זה פה, פורום לנימוסים והליכות בסגנון "מי צריך להגיד שלום ראשון, זה שעולה או זה שיורד"?

 

ולענין:

אם אתה לא רוצה / לא יכול לגדוש, השיפור הזול יותר (והפחות משמעותי) הוא גל זיזים. כל מה שקשור למסנן אוויר, מערכת פליטה וכדומה, זה ליופי/לרושם ולא לביצועים.

 

דני

אני רוצה לעשות אותם אבל אמרו לי שלא כדאי להתעסק עם הראש מנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן השאלה איך אני מביא את זה לארץ, זה כבד שמישהו יביא לי במזוודה או חייב משלוח ואז גם צריך אישורים ומכס ושטויות?

 

2200 דולר שווה ביותר לעתיד, אם זה מתאים לגיר שלי לפי מה שאתה אומר.

ראיתי אבל סטייג 1 600 כס סטייג 2 1000 כס, לא?

אז סטייג 1 אתה אומר 2200 דולר?

:lol::lol:

 

אם המזוודה מספיק גדולה והחבר אלוף העולם בהנפת משקולות (משקל כבד) אז לא צריכה להיות בעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3608 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...