Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אאודי A8 4.2 דרכים להוספת כוח ללא טורבו/מגדש על.


שימו לב! השרשור הזה בן 3608 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

העלאה בריבוע ... 2700 כ"ס ל 500 קמ"ש ....

בסדר זה לא מעניין כרגע המספרים האלה.. לא מחפש לטוס כמו שאמרתי.

האוטו חונה כל הזמן כמעט במתחם באשדוד ליד פול אנד ביר , מעניין אותי איפה אתה נוסע במהירויות כאלה בעיר הזאת שבכל רמזור שני יש מצלמה וגם מחוץ לעיר לשני הכיוונים מצלמות בלי סוף

כמובן שלא בתוך העיר!

לא יודע איך לבשר לך את זה, אבל 335^2 זה 112K~

טוב זה לא מעניין המספרים האלה עכשיו לא מחפש לטוס בואו נחזור לעיקר.

 

 

מישהו שיענה לי לגבי היחס דחיסה בעזרת חריטת הראש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 246
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני אבדוק היום לגבי:

החלפה לפולי קל

קאמשפטים חמים

החלפת סעפות

קיט יניקת אוויר

 

ונראה מה יגידו על זה בסדנאות מה באמת יעזור ומה יהיה בתכלס סתם.

 

ולגבי הגאנטים הוא היה על 19 שסגר 272.. אני מאמין ש18 לא יוסיף הרבה.

עוד פעם אני לא בפורמולה.. היוקרה והיופי חשובים הכוח זה רק בונוס שאני מנסה להוסיף קצת כדי להסתפק.

 

 

מישהו שיענה לי לגבי גילוח ראש ושיפור היחס דחיסה??!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעשות פורטינג ולשנות יחס דחיסה יעזור לך בסל"ד גבוה.

זה מזיז את כל עקומת המומנט למעלה, עם תוספת של כמה כ"ס לטובת הסל"ד הגבוה.

מעניין איפה אתה משייט במהירויות כאלה,

מילא היית אומר PEAK, הייתי מבין

אין פה איפה לשייט

אגב, לפני כמה זמן הייתי בסדנא מסויימת בארץ, וראיתי את הרכב

אז לפחות אני יודע שהדברים שאתה אומר לא באויר.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעשות פורטינג ולשנות יחס דחיסה יעזור לך בסל"ד גבוה.

זה מזיז את כל עקומת המומנט למעלה, עם תוספת של כמה כ"ס לטובת הסל"ד הגבוה.

מעניין איפה אתה משייט במהירויות כאלה,

מילא היית אומר PEAK, הייתי מבין

אין פה איפה לשייט

אגב, לפני כמה זמן הייתי בסדנא מסויימת בארץ, וראיתי את הרכב

אז לפחות אני יודע שהדברים שאתה אומר לא באויר.

למה שאני יגיד דברים באוויר? חחח מצחיקים אתם.

 

אממ איך אני משנה את היחס דחיסה?

ופורטינג יוסיף כוח? הבנתי שזה סוג של ניקיון לכל המעברים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רד מהעניין הזו של שיפור ע"י הורדת יחס דחיסה, את זה עושים (אולי), כשיש תקלה במנוע וצריך להוריד ראשים.

 

לא מורידים ראשים תקינים בצורה יזומה, השיפור יהיה זניח והעלות גבוהה מאוד.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, ככל שעולים יותר במהירות התנגדות האויר גדלה ביחס מסויים.

לבוגאטי ויירון יש 1000 כ"ס כדי להגיע ל 400~ קמ"ש . בגירסה החזקה יותר הוסיפו 200 כ"ס בשביל עוד כמה קמ"שים בודדים.

בכל מקרה, המהירות הסופית מוגבלת גם על ידי יחס ההעברה בגיר.

 

ובמקומך, הייתי שם מערכת פליטה שאינה רועשת ומזהמת, ומתקין סופרצ'ארגר.

לגבי קאמשפטים חמים - עיקר השיפור מתבטא ב כ"ס בסל"ד גבוה. בד"כ מעלים גם את המנתק, ואז מתחילה בעיית הטלטלים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רד מהעניין הזו של שיפור ע"י הורדת יחס דחיסה, את זה עושים (אולי), כשיש תקלה במנוע וצריך להוריד ראשים.

 

לא מורידים ראשים תקינים בצורה יזומה, השיפור יהיה זניח והעלות גבוהה מאוד.

אוקיי, ירדתי.

לגבי הסעפות זה עולה 11 אלף כולל עבודה רק זה. נדחה כרגע.

פולי ויתרתי הבחור שעובד לי על הרכב אמר שאין בזה תועלת ממשית.

קאמשפטים המחיר בבדיקה אותם אעשה בטוח הם אמורים להיות בתקציב הוא אמר ושישפיעו על הכוח.

אכן, ככל שעולים יותר במהירות התנגדות האויר גדלה ביחס מסויים.

לבוגאטי ויירון יש 1000 כ"ס כדי להגיע ל 400~ קמ"ש . בגירסה החזקה יותר הוסיפו 200 כ"ס בשביל עוד כמה קמ"שים בודדים.

בכל מקרה, המהירות הסופית מוגבלת גם על ידי יחס ההעברה בגיר.

 

ובמקומך, הייתי שם מערכת פליטה שאינה רועשת ומזהמת, ומתקין סופרצ'ארגר.

לגבי קאמשפטים חמים - עיקר השיפור מתבטא ב כ"ס בסל"ד גבוה. בד"כ מעלים גם את המנתק, ואז מתחילה בעיית הטלטלים.

למה צריך להעלות את המנתק? כדי לאפשר לרכב להגיע יותר גבוה בסלד? זה יעזור בכוח יותר מאשר רק קאמשפטים בלי העלאת מנתק? יהיה הבדל? או שזה משהו שהולך ביחד שחייב את זה בגלל הקאמשפטים?

חסר מאוד בארץ מסלול עם ישורות ארוכות למכוניות נורמאליות

ולבעליהם שרוצים לשחרר 3אותן קצת.

עד אז נותר רק לקוות שעם הכוח באה גם האחריות

יש אחריות תודה לאל, אחרת לא הייתי שלם ועם רישיון היום. יש לי פרופורציות בנהיגה בניגוד לרוב הצעירים היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, שיפור של כ 50 כ"ס יהיה מורגש הן בהאצות בינים והן בהאצות מעמידה.

 

בשביל להתגבר על התנגדות הרוח במהירויות של 200 וצפונה, 50 כ"ס לא יזיזו כמעט כלום!

 

יש נוסחה סדורה לזה (שכרגע אני לא זמין למצוא אותה).

 

בעקרון הנוסחה הסדורה היא החוק השני של ניוטון, ומשם זה מתגלגל הלאה לפיתוחים ארוכים.

כבר הצגתי אותה בעבר עם קישור לאתר ננסה לחזור על כך, הנתונים והחישובים של המחבר מתייחסים לרכבו הפרטי

הסקייליין 2001 Nissan Skyline GT-R R34 V-spec II N1

 

משוואת הכוחות הראשונה עם 3 גורמים (יש עוד אבל הם זניחים) ומאחר שהמחבר לא מצא מקור אמין לערך התנגדות הגילגול

הוא גם הזניח אותה בהמשך

 

Fire_Shot_Screen_Capture_002_Basic_Theory.jpg

[TABLE]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

ומשוואת עזר נוספת :

Fire_Shot_Pro_Screen_Capture_003_Basic_Theory.jpg

 

עכשיו משתמשים בחוק השני של ניוטון

eqt2.gif

המומנט ב- 3 טווחי סל"ד :

Fire_Shot_Pro_Screen_Capture_004_0_100_km_h_T.jpg

 

 

 

משוואות המהירות הדיפרנציאליות

 

 

Fire_Shot_Pro_Screen_Capture_006_0_100_km_h_T.jpg

 

אינטגרציה

Fire_Shot_Pro_Screen_Capture_007_0_100_km_h_T.jpg

 

ומסקנות, אחרי כל ההזנחות יש טעות של איזה חצי שניה בחישוב התאוצה למאה, את זה הוא משאיר כמו כל מרצה חלקלק

כתרגיל לקורא

[h=3]Conclusion[/h]Under the simplified assumptions, we got 5.41s, this is not very far off from the road test result of 4.9s. If we take into account of rolling resistance, we will have 5.15s which is very close already. Here are some factors that affect our calculation:

  1. We neglect power loss in the torque generated by the engine due to frictions in the mechanical parts. For a efficient sports car, the power loss is about 20%. So for a 280hp rear wheel drive car, the rear wheel horsepower is more like 224hp. This negligence makes our time faster than it should.
  2. We ignore the mass of the driver. Therefore our time is faster than it should.
  3. Shifting gears take time as well. During shifting, no power is transmitted to the wheels. Because of that, our time is faster than it should.
  4. The torque curve used in our calculation is a simplified one. The real curve is more "convex" for the part before the peak. Therefore, the area under the curve, which is related to power, is larger in real situation. However, this is only true in low rpm, after the peak, our torque curve actually gives a higher output than the real one. Since the engine remains at high rpm except from the very beginning, our results should be comparable.
  5. Car magazine drivers usually try to get the most out of their test car. Therefore they usually start the car by dumping the clutch at a high engine speed. We did not model this situation, from our empirical experience, it seems that this can greatly reduce the acceleration time, in particular in the first gear, by 0.5~1s.
  6. Another explanation is that the actual peak power of the GTR exceeds 280hp, some webpages claim it actually has 326hp. This should make our number higher than reality.

As you can see there are many practical factors that contribute to the deviation from the realistic result. Let me leave the task to calculate the perfect number to our intelligent readers! =)

 

 

פשוט לא ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתכלס,

בתקציב הנוכחי עם המנוע הנוכחי יהיה לך קשה מאד לשפר משהו כדי להרגיש אותו במציאות (למעט תכנה, שלדבריך כבר עשית).

לגבי המנתק,

אם אתה מתקין קאמשפטים חמים, עליך להעלות את גובה המנתק כי הם יבואו לידי ביטוי בסל"ד גבוה יותר מזה שהיצרן קבע לקאמשפטים המקוריים ושם תבוא תוספת הכח.

אם התקנת קאמשפטים חמים ולא העלת את המנתק זה כמו לאכול בננה דקה לפני סוף האימון כדי לקבל עוד אנרגיה כשבפועל, אתה הולך לנוח.

זה לא יעזור, בדיוק כשתתחיל להרגיש את ההבדל המנוע ינתק.

כמו שנאמר כבר, כשהסל"ד עולה הטלטלים חוששים לחייהם.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הבנתי נכון בתכלס זה אומר כס יהיו בגלגלים מתוך הכוח של המנוע? איך זה מתבטא על האוטו שלי?

 

 

מדובר בחישוב מקורב של התאוצה מאפס למאה על פי נתוני הרכב (וגרף המומנט כתלות בסל"ד),

יש שימוש בשני ההילוכים הראשונים, אבל אפשר להציב גבול עליון ותחתון שונים, כמו תאוצה מאפס למאתיים או ממאה למאתיים,

זו אותה נוסחה עם מספרים אחרים,

חישוב המהירות הסופית משתמש במשוואות בצורה שונה ואם צלחת את ההסבר הראשון אתה מוכן לקרב

http://www.welltall.com/ymc/discovery/car/maxspeed.html

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתכלס,

בתקציב הנוכחי עם המנוע הנוכחי יהיה לך קשה מאד לשפר משהו כדי להרגיש אותו במציאות (למעט תכנה, שלדבריך כבר עשית).

לגבי המנתק,

אם אתה מתקין קאמשפטים חמים, עליך להעלות את גובה המנתק כי הם יבואו לידי ביטוי בסל"ד גבוה יותר מזה שהיצרן קבע לקאמשפטים המקוריים ושם תבוא תוספת הכח.

אם התקנת קאמשפטים חמים ולא העלת את המנתק זה כמו לאכול בננה דקה לפני סוף האימון כדי לקבל עוד אנרגיה כשבפועל, אתה הולך לנוח.

זה לא יעזור, בדיוק כשתתחיל להרגיש את ההבדל המנוע ינתק.

כמו שנאמר כבר, כשהסל"ד עולה הטלטלים חוששים לחייהם.

הבנתי, זא צריך לעשות את זה ביחד (קאמשפטים, מנתק וטלטלים) סבבה. לדעתי זהו בזה אעצור הסדנה אמרה שבערך 400 במנוע יהיה אחרי קאמשפטים ביטול ממירים וציפ. הסעפות 12 אלף מיותר אם כבר אני ב400 אני לא רוצה יותר מזה שלא ישתגע לי הגיר. בוא נראה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם טלטלים עולים כסף. אל תשכח, וזה כולל הורדת ראש, אטם ראש, וכל המשתמע מכך.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3608 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...