Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אאודי A8 4.2 דרכים להוספת כוח ללא טורבו/מגדש על.


שימו לב! השרשור הזה בן 3607 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תקשיב,

תיכנס לפה: http://www.audizine.com/forum/

זה אחלה פורום ויש בו כל מה שאתה צריך.

אף אחד פה לא מכיר את המנוע והרכב שלך כמו שם, אנשים בחו"ל חרשו על המנוע הזה.

יש לך מנוע כמו ב-S4 B7 ודווקא כן משפרים מנועים כאלה.

לא נכון אחי שם הוא כבר מהחדשים fsi.. שלי לא fsi האיי8 החדשה מ2006 זה אותו מנוע כמו האס4.

 

מה שכן, מאותו פורום גיליתי שלrs6 הישנה יש מנוע כמו שלי והיא באה טווין טורבו במקור 445 כס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 246
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ל-S4 B7 וגם ל-B6 יש את אותו קוד מנוע והוא BHF בארה"ב, באירופה נראה לי זה BKK.

ל-S4 B6 אין שום FSI, זה מנוע שמיוצר מסוף 2003.

יכול להיות שקוד המנוע שלך יהיה שונה אבל בעיקרון זה אותו מנוע.

ל-RS6 לכאורה יש מנוע כמו שלך, בתאכלס יש שם מליון שינויים, תקרא יש המון מידע :mm_yeah:

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל-S4 B7 וגם ל-B6 יש את אותו קוד מנוע והוא BHF בארה"ב, באירופה נראה לי זה BKK.

ל-S4 B6 אין שום FSI, זה מנוע שמיוצר מסוף 2003.

יכול להיות שקוד המנוע שלך יהיה שונה אבל בעיקרון זה אותו מנוע.

ל-RS6 לכאורה יש מנוע כמו שלך, בתאכלס יש שם מליון שינויים, תקרא יש המון מידע :mm_yeah:

הb6 כן אותו מנוע בתכלס מפיק 345 כס.

הקוד אכן שונה שלי זה BFM..

 

בעיקרון אבל אני לא יודע מה לחפש כי לא הבנתי עדיין בכל הנושא של ״פתיחת מנוע״ במה מתעסקים מה מחליפים או מרחיבים או חורטים או לא יודע מה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין בזה כל כך... מה זה טלטלים? מה אני אמור לעשות איתם? אף אחת מהסדנאות לא הזכירה שום דבר חוץ מציפ מותאם

זה טלטל:

8.jpg

ניתן למצוא אחד כזה בכל צילינדר, והוא למעשה החלק שמקשר בין הבוכנה לגל הארכובה.

סל"ד המנוע מוגבל לערך מסוים בין היתר כדי לשמור על הטלטלים מפני גזירה, שכן מעל סל"ד מסוים הם פשוט ייגזרו והבוכנה תקפוץ החוצה מהבלוק לומר לך שלום.

רוצה להעלות את הקו האדום ולשמור על המנוע? בבקשה, אבל זה מחייב אותך לפתוח אותו ולהחליף את הטלטלים המקוריים למחוזקים. בהנחה שהבנתי נכון את הכיוון שלקראתו אתה מעוניין ללכת, זה ממש לא מה שאתה מתכנן לעשות.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה טלטל:

 

[ATTACH=CONFIG]382622[/ATTACH]

הטלטל נמצא בכל צילינדר, והוא למעשה החלק שמקשר בין הבוכנה לגל הארכובה. סל"ד המנוע מוגבל לערך מסוים בין היתר כדי לשמור על הטלטלים מפני גזירה, שכן מעל סל"ד מסוים הם פשוט ייגזרו והבוכנה תקפוץ מהבלוק לומר לך שלום.

רוצה להעלות את הקו האדום ולשמור על המנוע? בבקשה, אבל זה מחייב אותך לפתוח אותו ולהחליף את הטלטלים המקוריים למחוזקים. בהנחה שהבנתי נכון את הכיוון שלקראתו אתה מעוניין ללכת, זה ממש לא מה שאתה מתכנםן לעשות.

אוקיי הבנתי, הקטע הוא שנראלי שהסל"ד המרבי לא גדל כאן.. סה"כ באותו יום שבדקנו ניתן להרגיש שהרכב יותר חלק ופחות מתאמץ בטורים גבוהים אבל הוא עדיין מסיים הילוך ב6800 או משהו כזה כמו מקודם.

 

ואיך אני מעלה את הקו האדום ז"א מושך יותר טורים? מה צריך לשפר בשביל זה? אין לי בעיה להתעסק עם הכל עד 7 אלף גם אם זה ניתוח כירורגי למנוע.. בכל זאת בלי טורבו/סופר לא נשאר יותר מידי מה לעשות, אחד אמר כאן להחליף את הסעפת הבעיה שלא מצאתי אחת משופרת לאוטו שלי ואני לא יודע אם זה ניתן לבנייה בהתאמה אישית, ויש עוד דברים שזרקו לי אנשים שבגלל זה באתי לכאן לברר לגביהם כמו קאמשפט.. שינוי הדחיסה בעזרת חריטה של הראש או משהו, או בכלל הרחבת הבוכנות והצילנדרים בכמה מאות סמ"ק גם משהו שנקרא פורטינג זרקו לי ולא כל כך הבנתי מה זה.

 

אשמח אם מישהו יפרוס לי את כל השיפורים שנותרו לי לעשות כרגע עד 7 אלף.

עריכה אחרונה על ידי SharonSapir
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, אתה מתפזר כהוגן. כשאתה כותב 7 אלף - אתה מתכוון לכסף או לסל"ד?

באופן אישי אינני רואה את התועלת בהעלאת הקו של מנתק הההצתה. יש הרבה דברים שניתן לעשות לפני כן: שינוי תוכנה, קיט יניקה, פולי קל, הסרת משקל מגלגל התנופה, החלפת קמשאפטים, סעפת פליטה משופרת (performance exhaust manifold) וכו'.

למעט גלגל התנופה, אף אחד מכל אלה לא יצריך את פתיחת המנוע וכנראה שלא ישפיע באופן מהותי - אם בכלל - על האמינות.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, אתה מתפזר כהוגן. כשאתה כותב 7 אלף - אתה מתכוון לכסף או לסל"ד?

באופן אישי אינני רואה את התועלת בהעלאת הקו של מנתק הההצתה. יש הרבה דברים שניתן לעשות לפני כן: שינוי תוכנה, קיט יניקה, פולי קל, הסרת משקל מגלגל התנופה, החלפת קמשאפטים, סעפת פליטה משופרת (performance exhaust manifold) וכו'. למעט גלגל התנופה, אף אחד מכל אלה לא יצריך את פתיחת המנוע וכנראה שלא ישפיע באופן מהותי - אם בכלל - על האמינות.

7 אלף כסף חחח.

תוכנה וצנרת פליטה חדשה בביצוע כבר, הלאה.

קיט יניקה למה אתה מתכוון? מה זה פולי?

איך אני מוריד משקל מגלגל התנופה?

והקאמשפטים והסעפת ההחלפה שלהם מאיפה אני קונה את המשופרים? כי אישית באינטרנט לא מצאתי לאוטו שלי, אבל אשאל מחר את מי שעובד לי על הרכב איך אני עושה את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • קיט יניקה: גגל ram air induction kit
  • פולי: הגלגלת שאליה מתחברת רצועת האביזרים. ככל שאתה מקטין אותה ומוריד ממשקלה, כך אתה מוריד מהעומס שמופעל על המנוע, מה שאומר שאחוז גבוה יותר מההספק שלו מנוצל להנעת הרכב.
  • הורדת משקל מגלגל התנופה: ניתן לביצוע באמצעות "גילוח" הגלגל הקיים ע"י חרט או רכישת גלגל תנופה קל משקל, בהנחה שבכלל ניתן להשיג כזה. אמור לתת אותו אפקט כמו הפולי, רק קח בחשבון שלצד העליה המהירה יותר בסל"ד אתה תאבד מומנט בסל"ד נמוך. לנהיגת מסלול זה סבבה, אבל אני לא בטוח עד כמה הרכב יהיה נעים לשימוש יומיומי.
  • קאמשפטים וסעפת פליטה - ברר אצל הסדנה שמבצעת לך את כל העבודה.

 

בינתיים השקעתי בשבילך בחיפוש בגוגל והגעתי לחנות שיפורים לאאודי: http://www.horsepowerfreaks.com/performanceparts/audi/A8

יש שם כמה דברים שיכולים לעניין אותך.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • קיט יניקה: גגל ram air induction kit
  • פולי: הגלגלת שאליה מתחברת רצועת האביזרים. ככל שאתה מקטין אותה ומוריד ממשקלה, כך אתה מוריד מהעומס שמופעל על המנוע, מה שאומר שאחוז גבוה יותר מההספק שלו מנוצל להנעת הרכב.
  • הורדת משקל מגלגל התנופה: ניתן לביצוע באמצעות "גילוח" הגלגל הקיים ע"י חרט או רכישת גלגל תנופה קל משקל, בהנחה שבכלל ניתן להשיג כזה. אמור לתת אותו אפקט כמו הפולי, רק קח בחשבון שלצד העליה המהירה יותר בסל"ד אתה תאבד מומנט בסל"ד נמוך. לנהיגת מסלול זה סבבה, אבל אני לא בטוח עד כמה הרכב יהיה נעים לשימוש יומיומי.
  • קאמשפטים וסעפת פליטה - ברר אצל הסדנה שמבצעת לך את כל העבודה.

 

בינתיים השקעתי בשבילך בחיפוש בגוגל והגעתי לחנות שיפורים לאאודי: http://www.horsepowerfreaks.com/performanceparts/audi/A8

יש שם כמה דברים שיכולים לעניין אותך.

המסלול פחות מעניין.. יותר הישר. ובקשר לפולי.. אם היא בגודל מסויים ובמשקל מסויים היא צריכה לעמוד בעומסים מסויימים שאולי אחת קטנה וקלה יותר לא תעמוד בהם?

ואני מטייל באתר שהבאת נראה מה קורה שם עכשיו.

אממ.. לא מצאתי שם משהו רלוונטי לשיפורים שאני צריך לעשות.

 

אני מחפש לגבי הקיט יניקה עכשיו.

מצאתי כזה אבל זה לצורה הישנה יותר של עד 2002.

http://www.lltek.com/images/undahood/A8_UH_AIK_Z.jpg

 

לא יודע אם זה מתאים לרכב שלי.. אני אבדוק לגבי זה עם הסדנה גם כן.. לגבי קיט יניקה בכללי.

למרות שרשום באתר שזה גם לS8.. שהS8 הישנה בעיקרון אותו מנוע כמו שלי 335 כ"ס 4.2.

עריכה אחרונה על ידי SharonSapir
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, אבקשך לא לצטט את ההודעה הקודמת. זה מאוד מסרבל את הקריאה בשרשור וממילא אם לא צוין אחרת אז זה ברור שאתה מתייחס למגיב שלפניך.

לשאלתך:

העומסים שבהם הפולי יכול לעמוד הם בהתאם לסגסוגת שממנה הוא עשוי (ממש כמו הטלטלים). אם הפולי קטן וקל יותר מהמקורי, זה ממש לא אומר שהוא בהכרח גם חלש יותר ממנו. הקטנת הקוטר שלו תתרום לכך שיהיה לו "קל" יותר לסובב את כל מה שמחובר לרצועת האביזרים (בדומה למה שקורה בתיבת הילוכים ביחס העברה נמוך) על חשבון מהירות הסיבוב של האביזרים. המשמעות לכך היא שבסל"ד סרק סחרור נוזל הקירור יהיה מעט איטי יותר ורמת הטעינה של האלטרנטור תהיה מעט נמוכה יותר. אפשר לחיות עם זה עד גבול מסוים.

 

שים לב שבאתר הזה ניתן להשיג לרכב שלך טלטלים מחוזקים וכן גם מערכות פליטה של רמוס. שווה בדיקה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, אבקשך לא לצטט את ההודעה הקודמת. זה מאוד מסרבל את הקריאה בשרשור וממילא אם לא צוין אחרת אז זה ברור שאתה מתייחס למגיב שלפניך.

לשאלתך:

העומסים שבהם הפולי יכול לעמוד הם בהתאם לסגסוגת שממנה הוא עשוי (ממש כמו הטלטלים). אם הפולי קטן וקל יותר מהמקורי, זה ממש לא אומר שהוא בהכרח גם חלש יותר ממנו. הקטנת הקוטר שלו תתרום לכך שיהיה לו "קל" יותר לסובב את כל מה שמחובר לרצועת האביזרים (בדומה למה שקורה בתיבת הילוכים ביחס העברה נמוך) על חשבון מהירות הסיבוב של האביזרים. המשמעות לכך היא שבסל"ד סרק סחרור נוזל הקירור יהיה מעט איטי יותר ורמת הטעינה של האלטרנטור תהיה מעט נמוכה יותר. אפשר לחיות עם זה עד גבול מסוים.

 

שים לב שבאתר הזה ניתן להשיג לרכב שלך טלטלים מחוזקים וכן גם מערכות פליטה של רמוס. שווה בדיקה.

ראיתי את הטלטלים אבל אמרנו שאין צורך בזה כי אין העלאה בטורים בתכלס גם אמרת שאין שום שיפור בזה שהקו האדום יטפס עוד.

לגבי המערכות פליטה.. זה כבר בשלבי סיום יצא מדהים.. ואני יודע שהם חוקיים בכביש אבל זה לא משנה כבר כי לפני הדודים כל הדרך אני ראש משפחת פשע יש לי 2 צינורות בלי ממירים ודוד מרכזי. מגבניקים יפשטו לי על הרכב. חחח.

 

הקטנת הקוטר של הפולי באמת תשפר משהו? כאילו אני לא מבין כל כך אבל זה נשמע כמו טריק זהה לאם אני מוציא את הגלגל ספייר מאחורה ונוסע בלעדיו.

למרות שאם הבנתי אותך נכון זה יגרום לכך שיותר כוח יגיע בתכלס לגלגלים מאשר לדברים האחרים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העלייה בסלד תהיה מהירה יותר בשני המצבים גם בהחלפת הפולי ובגם בהחלפת הגלגל.. אבל אמרת שהחלפת הגלגל עלולה לגרום לכך שיהיה לי פחות מומנט בסל"ד נמוך. נראלי שאני אחליף רק את הפולי לא?

אז יש לי קאמשפטים, פולי, סעפת, מחר אבדוק לגבי שלושתם לגבי האפשרות להתעסק איתם.

TOP RPM זה מקום טוב ללכת אליהם עבור השלישייה הזאת?

ראיתי באתר שלהם קאמשפטים פולי וסעפת אוניברסליים לVAG שאולי יתאימו לרכב שלי.

 

זה הפולי http://www.toprpm.co.il/web/8888/nsf/ProLookup.taf?_function=details&_ID=145708&PF=14&did=5440&G=14665&lang=HE&SM=14665

זה הסעפת http://www.toprpm.co.il/web/8888/nsf/ProLookup.taf?_function=details&_ID=145723&PF=14&did=5440&G=14665&lang=HE&SM=14665

 

ולגבי הקאמשפטים.. הבנתי שצריך קאמשפטים חמים.. איפה אני משיג אותם?

עריכה אחרונה על ידי SharonSapir
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול ליישם איזה מהשינויים שהוזכרו שתרצה, אין חובה לעשות את הכל ביחד.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול ליישם איזה מהשינויים שהוזכרו שתרצה, אין חובה לעשות את הכל ביחד.

השאלה מה מתבטא בכ"ס בתכלס?

מה באמת מוסיף ומה לא? מה זה נותן שאני מחליף לקאמשפטים חמים?

מה זה נותן שאני מחליף את הסעפת? יכנס יותר אוויר למנוע? בשביל שזה ישפר משהו צריך גם בהתאם להכניס יותר דלק לא? צריך להתעסק עם המשאבת דלק אולי? מזרקים וכו'?

צריך שכל מה שאני עושה יתורגם לשיפור בכוח סוס.. במומנט בתאוצה.

 

הפולי מקומו מובטח הבנתי שזה דבר יעיל מאוד להחליף לאחד קל.

לגבי הקאמשפטים והסעפת זה לא שאני מחליף אותם ופשוט נולדים 15-20 סוסים נוספים ככה סתם. צריך לעשות גם דברים מסביב כדי להשתמש בשינויים שיתורגמו לכוח לא?

והקיט יניקת אוויר מה אמור לעשות? לדחוס יותר אוויר למנוע? או שבעזרתו האוויר שמגיע למנוע קר יותר? זה מתבטא בשיפור הכוח?

 

ושאלה אחרונה לסגור לי פינה בראש אם הגדלת הנפח מנוע אפשרית? איך?

שיפור יחס הדחיסה על ידי חריטה כלשהי? יש אפשרות כזאת הבנתי? איך עושים את זה?

עריכה אחרונה על ידי SharonSapir
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3607 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...