Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אאודי A8 4.2 דרכים להוספת כוח ללא טורבו/מגדש על.


שימו לב! השרשור הזה בן 3578 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ספידומטר כמובן. עכשיו לגבי המהירות ברור שאני לא הולך להגיע ל300 קמ"ש. אבל האוטו יאיץ מ100-220 הרבה יותר מהר אחרי גדישה, ואם יהיו מצבים של יותר מ220 גם שם הוא ישחה הרבה יותר טוב.

אני לא מתכוון להשקיע 100 אלף ולא להגיע ל600-700 כ"ס.

אני מאמין שחיזוק לגיר וסופרצארגר של PES שהיא החברה היחידה שיש לה לאוטו הזה, החיזוק והסופר יעלו באיזור ה60 אלף שקל, יהיה כמה כוח שיהיה, 500 כ"ס זה הרבה ומהיר מאוד, לא נראה לי שאני אחפש יותר מזה. לפחות לא בתקופה הקרובה שלאחר הגדישה.

 

ולמה שלא יהיה נוח? עוד פעם, מבחינה כלכלית נוח לי לשים 60 אלף שקל על האוטו שלי ולקבל הרבה יותר כוח מאשר לשים 100-150 אלף על S6/S8 ולקבל אוטו עם עוד 70 כ"ס. זה לא שווה 150 אלף, ממש לא, גם לא 100 אלף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 246
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הבעיה שלך היא שאתה מסתכל על כ"ס בלבד.

ההבדלים בין A8 לבין s8/s6 הם גדולים ורבים מלבד הספק המנוע.

לדוגמא גיר מחוזק ומתלים טובים בהרבה, בכללי הרכב מכוייל יותר על הצד הספורטיבי.

A8 זה רכב יוקרתי ולא ספורטיבי.

סדרת הs אלו רכבים ספורטיביים.

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מתכוון להשקיע 100 אלף ולא להגיע ל600-700 כ"ס.

 

100K שקלים לא יקחו רכב אטמוספרי עם פחות מ-350 כ"ס לטווח ה-700 כ"ס, שכח מזה, בטח ובטח לא כאשר מדובר ברכב בסגמנט היוקרה שכל חלק שתרכוש עבורו יעלה לא מעט כסף.

 

ולמה שלא יהיה נוח? עוד פעם, מבחינה כלכלית נוח לי לשים 60 אלף שקל על האוטו שלי ולקבל הרבה יותר כוח מאשר לשים 100-150 אלף על S6/S8 ולקבל אוטו עם עוד 70 כ"ס. זה לא שווה 150 אלף, ממש לא, גם לא 100 אלף.

 

כשדיברתי על נוחות דיברתי על אופי פעולת המנוע שישתנה ויהפוך את הרכב לפחות נעים ביחס ל-A8 כמו שאתה מכיר אותה כרגע.

אגב, איך אתה מתכנן לבלום את הכפלת ההספק שאתה מדבר עליה?

תשקלל קיט בלמים רציני, כבר מודיע לך שכל קיט שתתקין שהוא פחות מקאליפר 6 בוכנות מלפנים ו-4 מאחור לא יעשה את העבודה, יש לך מאסה רצינית לבלום ושאיפה להמון כוח.

בשביל שתקבל אינדיקציה, אני עם 8 בוכנות מלפנים ו-6 בוכנות מאחור ובסיום סשן אינטנסיבי יש אחלה ריח עם קצת עשן ואצלי יש משמעותית פחות מאסה מאשר אצלך.

על קיט בלמים שכזה (קאליפרים, בצלחות ורפידות בלי יתר ההתאמות שתצטרך כמו בוסטר רציני יותר וכן הלאה) אתה בשקט תשלם מעל 3000$.

ורגע, מה עם התנהגות?

אומנם אתה אומר שלא מעניין אותך כבישים מפותלים וכדומה אבל מתלים רופסים משפיעים על התנהגות הרכב גם בקו ישר ומשפיעים מאוד על יכולת הבלימה לכן לא יהיה לך מנוס מללכת ולהתקין מתלים נורמלים שיכולים לרסן את השילדה טוב יותר כדי להתאים אותה ליכולות המנוע כפי שאתה מתכנן.

 

אז למה בעצם S8?

 

כי יש מנוע חזק יותר משמעותית מאשר לרכב שלך, כי יש לה מתלים טובים משמעותית מאשר לרכב שלך, כי יש לה מערכת בלימה טובה משמעותית מאשר לרכב שלך- פשוט כי היא תוכננה כך שכאשר תחליט שבא לך לגהץ את האספלט ב-250 קמ"ש כל מכלולי הרכב יעבדו בסינרגיה מושלמת ויתמכו אחד בשני.

האמן לי, אתה צריך לנהוג פעם אחת על S8 ב-250 קמ"ש, אתה תבין כמה המכונית שלך וה-S8 מרגישות שונה לחלוטין.

 

אני נהגתי על E350 ב-200 קמ"ש, נהגתי גם על 530 ב-200 קמ"ש, שתיהן הרגישו סבבה במהירויות האלה, ואז נהגתי על M3 ועל C63 ועל הרכב שלי במהירויות דומות והבנתי כמה מדובר בעולם אחר לגמרי.

יתרה מכך, יש לי חבר עם E500, הגירסה הבכירה של ה-E קלאס לפני גרסת הקצה של AMG, הוא לקח את הרכב שלי ל-5 דקות סיבוב שבסיומן הוא בעצמו נדהם כמו הרכבים, למרות שנראים כמעט זהים לחלוטין- שונים בתכלית.

אם ה-A8 מרגישה ב-200 קמ"ש כמו שנניח מאזדה 3 חדשה מרגישה על 80 קמ"ש, ה-S8 באותם 200 קמ"ש תרגיש כמו שהמאזדה 3 מרגישה.

 

כשהיא חונה.

 

עכשיו תוסיף לזה עוד דברים שוליים כמו בקרות ואופציות כאלה ואחרות שיש ב-S8 ואין לך ב-A8 (תמיד גרסאות ה"על" של הדגם מאובזרות יותר), מושבים ספורטיביים טובים מאלה שב-A8 ועוד כל מיני פיצ'יפקס ותבין למה ה-S8 מכונית עדיפה משמעותית על פני זו שלך.

כמו שאריק כתב לך, אתה מסתכל רק על כ"ס ולכן אתה כל כך שוגה בחשיבה שלך.

 

אם עברת על "עשרת הדיברות למשפר המתחיל" ראית שאחד הסעיפים מדבר על כך שאם יש לאותו דגם רכב שלך גירסה משופרת מקורית מהיצרן אזי עדיף לרכוש אותה- זה נכון מאוד באופן כללי לגבי רכבים\שיפורים וזה מקבל משנה תוקף כאשר מדובר ברכב מהסגמנט שלך.

אתה תשקיע ים של כסף כדי לשפר את הרכב שלך, תוכל להגיע איתו להספקים יפים מאוד ועדיין- S8 כנראה תרגיש טוב יותר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

+1

 

פות"ש, חזור אחורה בשרשור לתמונות של ה-200 המשופרת שהעליתי. שים לב שהבחור התקין בלמים של פורשה, וזה רק חלק ממה שהותקן ברכב.

כח סוס זה נפלא, אבל אתה חייב לתמוך בו עם שאר מערכות הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, אני לא חושב שיש קשר בין ברקסים לבין כ"ס. לבלום את הרכב כרגע מ200, ולבלום את הרכב אחרי סופר מ200, יהיה בדיוק אותו דבר.

ולאס 8 יש גיר מחוזק נכון שמחזיק 450 כ"ס במקור, אבל זה 100 אלף שקל להוסיף, 100 אלף שקל שאין לי ולא יהיו לי בקרוב. לעומת זאת סופר וחיזוק לגיר שלי שיעלו סביבות ה50-60 אלף, זה עוד אפשרי להשיג בעתיד.

 

לגבי המתלים ומערכות הרכב, סמוך עליי שהמתלי אוויר שלי הם בדיוק כמו המתלי אוויר של האס8 מבחינה טכנית. זה שהם עובדים בS8 בצורה טיפה שונה זה בקטע של תוכנה, החלק עצמו הוא אותו חלק כי הלך לי כבר המתלה הימני קדמי ברכב לפני כמה חודשים ולקחתי מפירוק אחד של S8. לא על דעת עצמי, על דעת מוסך טיגי בבני ברק, בחור בשם תומר, אשף אאודי, שבעצמו יש לו אס8.

 

מה עוד אמרת, בקרת יציבות? אתה רציני? נראלך באמת ש500 כס ידרשו בקרת יציבות אחרת ברכב? זה קוואטרו, זה לא איזה הנעה קדמית שלא תעמוד בכוח. הרכב שלי לא יפרפר ולא יזוז מילימטר גם לא בפול גז במקום. ושוב פעם כמו שאמרת, אני לא משתולל איתו בסיבובים, בהתחלה הייתי, הלך לי המתלה והבנתי שאוי ואבוי לי אם אני ימשיך לקרוע אותו. לעומת זאת שיוט על 200 בשבילו זה כמו לקום בבוקר ולצחצח שיניים.

 

ולסיכום,

הרכב שלי אחרי סופר גם ב500 כ"ס, יסע הרבה הרבה הרבה הרבה יותר חזק מS8 או A8W12 או S6. למרות שלהן יש 450 כ"ס וזה כולה 50 כ"ס,

לי יש מומנט מרבי מסל"ד נמוך יותר בגלל הסופר.

 

אני חושב שבהתחלה אני אשים את הסופר בחצי באר, יתן כמה שיתן פשוט להשיג מימון 60 אלף בבת אחת זה בעיה, אז נגדוש בחצי באר שלא יהרוס את הגיר,

יוסיף 50 כ"ס יוסיף מה שיוסיף, ואז עם גיר מחוזק (7000 דולר שיעמוד עד 1250NM ועד 1000 כ"ס), יהיה אפשר גם להעלות לבאר אם לא באר וחצי. ולהתחיל לחזק את הרכב באמת מבלי לפחד שילך משהו.

עריכה אחרונה על ידי SharonSapir
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה ממשיך לפספס נקודה עקרונית. שיפור רכב לא מתחיל ולא נגמר בכ"ס..ע"ע ת'ארד שנפתח פה בעבר על שיפור איביזה בלי להוסיף כ"ס אחד. הוא הסתפק ב180 סוסים המקוריים. לדעתי הניק של פותח הת'ארד היה BIG Y או משהו כזה..תחפש בגוגל..אולי זה יפתח לך כיווני חשיבה נוספים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שרון,

 

ברור שאתה לא רוצה ללמוד כלום, ברור שאתה חושב שאתה יודע הכי טוב, תכלס, אין משפט אחד בהודעה שלך שהוא נכון!

 

בהתאם לזאת, עד שיהיו עידכונים השרשור ננעל.

 

תביא סופר, תרכיב אותו, אתה מוזמן לעדכן אותי והשרשור יפתח חזרה.

 

המשך שיפור נעים!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3578 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...