Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אאודי A8 4.2 דרכים להוספת כוח ללא טורבו/מגדש על.


שימו לב! השרשור הזה בן 3605 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 246
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

2.7 ביטורבו אחד המנועים המדהימים של אאודי אין ספק.

בזה אני מסכים לגמרי, הבעיה שזה דגמים ישנים מאוד מבחינה ויזואלית ויותר מזה מבחינה מכנית בלאי וק"מ גבוה מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הולך?.

אין ספק.. לרכב פוטנציאל דיי טוב לשיפורים ולהגיע לשיפור כ"ס משמעותי.

סעפות קאמשאפטים חיזוק גיר וגדישה בהחלט יעשו את הרכב לא רחוק מסופר קאר בכמה "שקלים"..:lol:

לדעתי ? שווה כל שקל יכולה לצאת לך פה מכונה-אוכלת אספלט מטורפת ועצבנית ב"גרושים".

הכל תלוי בתקציב שלך ובכמה אתה באמת רוצה ללכת רחוק עם ה-8 העצבנית הזאת..

שיהיה לך בהצלחה, בהחלט יכולה להיות בין הרכבים החזקים בישראל.:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה 2.7 בי-טורבו זה מנוע מפגר!

אני חושב שאתה קצת "גבוה" מידי עם הרכב שלך, כמובן כל אחד והשיקולים שלו, אבל ברגע שאתה מדבר על משהו חזק ושנוסע, כל יום וכל מצב אתה תקבל בראש מכל בי-טורבו שסתם זרק שם טווין GT28 או GT30 וההספקים שאתה חולם להגיע אליהם הוא משיג בחצי מההשקעה שאתה מתכנן.

 

לכל דבר יש את הפלוס והמינוס שלו, ולהגיע למה שאתה מצפה ממנוע אטמוספרי זה יקר מאוד, ובתכלס? אין משהו שמרגש יותר ומורגש יותר מלחיצה על מצערת מלאה ולקבל סטירה שתדביק אותך למושב עם כל הסינפוניית שריקות והפריקות שיעופו מתחת למכסה מנוע.

אגב, יש עוד דברים שאתה צריך לחשוב עליהם, ואחד מהם, שהוא משמועתי מאוד זה שהרכב מאוד מאוד כבד, אזור ה 2 טון בערך לא?

גם כשתהיה 2 טון עם 400 כוח סוס, כל בימבה עם 300, ידנית וחמוצה תתן לך פייט.

 

בכל אופן תעשה עוד שיעורי בית ועוד ייעוצים, תברר אפילו בחו"ל לגבי סטאפים ותראה מה חוות הדעת של אנשים, אין חכם כבעל הניסיון

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שויתרתי על כל תוספת מעבר לצנרת והצ'יפ ואחסוך את הכסף לטווין טורבו/סופר נראה בהמשך.

ולגבי התחרויות.. שוב פעם אני לא מתחרה עם אף אחד חוץ מעם עצמי. גם שיהיה לו 600 סוס אני לא אצפה ממנו לקחת בפתיחות רכבים של טון מאתיים עם 400 סוס. מבחינתי רק הגבוהות חשובות. אין לי בעיה שעד 100 הוא יהיה 6 שניות תמיד. אבל אחרי זה אני רוצה לשפר כמה שיותר, למרות שיש לי קוואטרו אל תשכח. משופרת הנעה קדמית בזמן שהיא חופרת אני עם גדישה ועם הספק לעניין לוקח אותה. זה רכב הרבה פחות כבד מהאס קלאס ומהסדרה 7 כי כמעט כולו אלומיניום. ואני כמעט תמיד נוסע לבד או עם 1, בנוסף לא יותר מרבע טנק אף פעם (22 ליטר) והספייר שלי מזמן במחסן כי הוא לא 22 אינץ'. 1800 ק"ג האוטו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה 2.7 בי-טורבו זה מנוע מפגר!

 

נתקלתי לראשונה במנוע הזה בגרמניה, מותקן באוודי 80 קופה, קוואטרו, (2700 במקור), תכלס, מין רפליקה עוד יותר מופרעת מה S2.

 

השיפור היחיד היה צ'יפ.

 

הרכב הזה עשה רבע מייל באיזה 9 וחצי שניות ובנהיגה באוטובאן היה מאיץ בפראות מכל מהירות.

 

שרון,

נראה לי זה מה שאתה מחפש, לחיצה של הדוושה ב 220 קמ"ש ופתאום אתה שומע מתחת למכסה מנוע קקופוניה של מגדשים, פורקים, מזרקים וכו' והבהמה מאיצה ל 280 כאילו זה 0-100.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתקלתי לראשונה במנוע הזה בגרמניה, מותקן באוודי 80 קופה, קוואטרו, (2700 במקור), תכלס, מין רפליקה עוד יותר מופרעת מה S2.

 

השיפור היחיד היה צ'יפ.

 

הרכב הזה עשה רבע מייל באיזה 9 וחצי שניות ובנהיגה באוטובאן היה מאיץ בפראות מכל מהירות.

 

שרון,

נראה לי זה מה שאתה מחפש, לחיצה של הדוושה ב 220 קמ"ש ופתאום אתה שומע מתחת למכסה מנוע קקופוניה של מגדשים, פורקים, מזרקים וכו' והבהמה מאיצה ל 280 כאילו זה 0-100.

לגמרי, באסה שזה סתם אוטו פשוט עם כוח.

לא שווה לי ליסוע לא בRS4 ולא בS4 ולא בA6 2700.

קודם כל שיהיה אוטו טופ עם כוח בסיסי נורמלי, אחרי זה אפשר לדאוג לו, וזה בדיוק מה שאני מתכוון לעשות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, גם לא S6? :evil:

http://www.vagit.co.il/forum/viewtopic.php?f=13&t=12095

 

מניח שהיא קצת מעבר לתקציב, אבל מותר לחלום

250??? S8 עולה 190.

בשביל S8 צריך להוסיף יותר מ100 אלף.

בשביל S6 הזאת צריך להוסיף כמעט 200.

ב100 אלף השקעה על האוטו שלי הוא יקרע אותם לגזרים עם 600-700 כ"ס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד אחד אתה אומר שאתה לא בתחרות עם אף אחד ולא מעניין אותך השאר

מצד שני כל רכב שצץ באחת התגובות אתה אומר שאתה קורע אותו, אז אתה סותר את עצמך

לא חסרים רכבים היום הנעה קדמית עם כיול נכון שכמעט ולא חופרים

ויש מספיק רכבים 4*4 עם פוטנציאל מדהים, S3 S4 וכל הקטגוריות האלה.

 

אגב אם אני לא טועה יש לך האלדקס ברכב לא? זה לא 4-4 קבוע, זה משתנה ביחס ללחץ שמן או משהו במחשב על הגיר אם אני לא טועה, וגם כשהוא נכנס הוא לא מחולק בצורה שווה, אלא יותר בסגנון ה 80 אחוז קדימה ו 20 אחורה

(לפי מערכות האלדקס ברכבים VAG אחרים שאני מכיר, יכול להיות שאני טועה פה)

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד אחד אתה אומר שאתה לא בתחרות עם אף אחד ולא מעניין אותך השאר

מצד שני כל רכב שצץ באחת התגובות אתה אומר שאתה קורע אותו, אז אתה סותר את עצמך

לא חסרים רכבים היום הנעה קדמית עם כיול נכון שכמעט ולא חופרים

ויש מספיק רכבים 4*4 עם פוטנציאל מדהים, S3 S4 וכל הקטגוריות האלה.

 

אגב אם אני לא טועה יש לך האלדקס ברכב לא? זה לא 4-4 קבוע, זה משתנה ביחס ללחץ שמן או משהו במחשב על הגיר אם אני לא טועה, וגם כשהוא נכנס הוא לא מחולק בצורה שווה, אלא יותר בסגנון ה 80 אחוז קדימה ו 20 אחורה

(לפי מערכות האלדקס ברכבים VAG אחרים שאני מכיר, יכול להיות שאני טועה פה)

אין לבחור האלדקס, ההאלדקס מצוי רק בפלטפורמות קטנות של היצרן:

Golf R

Audi S3/RS3/A3 Quattro

Audi TTS/TTRS/ TT Quattro

יש לו מערכת Quattro אמיתית עם טורסן שמעביר את הכוח גם לגלגלים הקדמיים וגם לאחורים (ובשונה מהדגמים שציינתי למעלה Rear wheel biased).

 

לדעתי החבוב צריך להודות בעובדות - הג׳אנט הורס את הביצועים של האוטו, במקום להסתבך ולנסות לפצות על הג׳אנט תחליף אותו בג׳אנט עם משקל קל ואולי קטן באינץ׳ ותוכל להרוויח את הביצועים בחזרה ויש לא מעט ג׳אנטים מרשימים, תברר עם PITSTOP לגבי VMR או VOSSEN.

 

בכל מקרה, שיהיה בהצלחה ואולי תנסה לשאול ב http://www.vagit.co.il החבר׳ה שם מתמחים בקונצרן ויש שם מאגר ידע לא קטן

Audi S3 8P - APR Stage 2+

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק אומר למה לי להוסיף כל כך הרבה לאס6/8 שבאותו סכום השקעה על הרכב שלי יהיה הרבה יותר כוח באוטו.

 

הקוואטרו קבוע 60 אחורה 40 קדימה.

 

והגאנט אכן פגע בביצועים,האוטו בקושי מגיע 260 במקום 272 עם ה19.

אבל הגאנט הזה שווה את כל האוטו, מה גם שגדישה זה כבר לא להחזיר את הביצועים של ה19, זה יותר מזה בהרבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה אסון, הרכב מגיע רק ל-260 במקום 272........את מי זה בכלל מעניין?

 

תחושתי היא שאתה "קצת" נסחף עם תיאורי המהירויות שלך, אמנם יש בארץ כבישים שבהחלט ניתן לפתח בהם מהירויות, חלקם אפילו ללא מצלמות קבועות, אבל מה יקרה ביום שתיפול על שוטר עם דבורה או סתם אקדח לייזר?

לוקח לרכב שלך יחסית לא מעט זמן לפתח מהירויות של 220-230 קמ"ש וצפונה, אם אתה באמת משייט כל כך הרבה פעמים במהירויות של 200+ אני ממליץ לך בכלל לא לשפר את הרכב, לפי התיאורים שלך ידידי אתה על הנתיב המהיר לאבד את הרשיון שלך.

 

אני שואל אותך ברצינות- מה אתה רוצה להשיג בשיפור הרכב? שתוכל להגיע ל-280 או 300 קמ"ש?

שתוכל האיץ ל-200 ב-3-4 שניות מהר יותר?

שתאיץ ל-100 בשניה מהר יותר?

 

אתה בונה הרים וגבהות ובכלל לא מבין כמה הדברים שאתה מציין לא ריאלים ויקרים לביצוע, אתה זורק מספרים- 600 כ"ס, 700 כ"ס, אפילו 1000 נפלט לך באיזשהו שלב כשאתה בכלל לא מבין כמה אתה רחוק מהמספרים האלה, אתה מדבר על הכפלת ההספק של המנוע שלך ואני אומר לך שכדי לחלץ מהמנוע שלך עוד 300 כ"ס מדובר בפרוייקט של הרבה יותר מ-100K שקלים שבסופו תקבל רכב מאוד חזק אבל הרבה פחות נעים ממה שהכרת.

וזו בדיוק הסיבה למה S8- הרבה כוח ורכב נעים.

 

אל תחפש ג'אנטים ועוד הרפתקאות, סט של VOSSEN לצורך העניין יעלה לך להערכתי לא פחות מאיזור ה-3500$ בארץ.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדידת המהירות (כמו גם מדידת ההאצה) מתבצעת ע"י הספידומטר של הרכב או על ידי מכשיר מבוסס GPS (שהינו מדוייק יותר תאורטית)?

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3605 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...