Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אאודי A8 4.2 דרכים להוספת כוח ללא טורבו/מגדש על.


שימו לב! השרשור הזה בן 3605 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בלי להעליב לא היתי רוצה ליסוע ליד ילד בן 19-20 ללא ניסיון בכביש עם רכב במשקל של טנק במהירות 200 + .

אל תיסע אף אחד לא מכריח אותך, אני מבטיח שאם אראה אותך אסע על 100 שלא תפחד חס וחלילה. ללא ניסיון בכביש? מה שעברתי ב3 שנים רוב הנהגים גם 30 שנה לא עוברים. 200 בשבילי זה כמו 50 לרוב הנהגים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 246
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני מאחל לך הצלחה, באמת מכל הלב בשיפור.

קצת מרתיע אותי שיש לך בטחון מופרז ושאתה כל כך בטוח ביכולות הנהיגה שלך (ומה זה קורס נהיגה מתקדמת כבר בשבילך...).

(ולא צריך לצטט כל פעם הודעה קודמת)

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תיסע אף אחד לא מכריח אותך, אני מבטיח שאם אראה אותך אסע על 100 שלא תפחד חס וחלילה. ללא ניסיון בכביש? מה שעברתי ב3 שנים רוב הנהגים גם 30 שנה לא עוברים. 200 בשבילי זה כמו 50 לרוב הנהגים.

 

יש לך את זה ביותר מתנשא? או שזה הכי מוצלח שלך?

אתה מזכיר לי מישהי שבמקרה יצא לי לדבר איתה במהלך עבודה - "אני לא מסתכלת במראה הימנית, בשביל מה? היא לא מועילה לי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך את זה ביותר מתנשא? או שזה הכי מוצלח שלך?

אתה מזכיר לי מישהי שבמקרה יצא לי לדבר איתה במהלך עבודה - "אני לא מסתכלת במראה הימנית, בשביל מה? היא לא מועילה לי".

אני בכוונה מדבר ככה כי הנושא הזה בכלל לא מעניין אותי וזה שאתם כל הזמן גולשים אליו גורם לי לדבר ככה, אין לי שום אינטרס לפתח איתכם דיון על זה.

האשכול הזה מדבר על נושא אחד בלבד והוא שיפור הרכב שלי, ללא קשר לנהג, צורת הנהיגה וכו' וכו' וכו'. מעכשיו אני פשוט אתעלם מכל מי שיגלוש לנושא הזה שוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא מקווה שהשרשור הזה ימשיך להתקיים. בסה"כ באמת מדובר פה ברכב חריג בנוף השיפורים וזה מעניין לראות לאן העסק יתפתח.

אני די מסכים עם שרון: הפורום הזה נועד לשיפורים. אז כן, הוא נוטה להתבטא מעט בחוצפה. מצד שני, יש כאן גם אנשים ששכחו שמדובר בפורום שיפורים וחושבים שהם בטעות הגיעו לפורום של סופר נני.

שחררו!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה רוצה לקבל ייעוץ מאנשים מקצועיים כדאי שתפנה לאחת הסדנאות ותסביר להם מה הדרישות שלך ומה אתה רוצה מהאוטו ואני בטוח שהם יוכלו לכוון אותך ולעזור לך בשיפור הרכב כי לזה אין גבולות.

ישלך רכב מדהים וחזק שלא ממש בנוי לשיפורים ולמישהו בן 22 אל יותר לאנשים בני 40+ שאוהבים נוחות.

תפנה לאחת הסדנאות יעזרו לך יותר מאשר פה.

PIT-STOP E&A TIG MAXTUNING TOP-RPM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמרו את ה"מה הנסיון שלך? 200 זה למופרעים" לטוקבקים בטמקא, פה זה פורום שיפורים!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק, אבל -

- הדיון גלש, ולא משנה בתרומה של מי, למה שנעשה עם השיפורים האלו ועוד לפניהם על כבישים ציבוריים בישראל.

- פותה"ש כבר קיבל את כלל האפשרויות שעומדות בפניו ובחר בדרך מסויימת.

- ניתן, לדעתי, לנעול את השרשור ולפתוח אותו מחדש או ליצור שרשור חדש, כשפותה"ש יסיים עם ההתקנות וירצה להעלות חוות דעת/תמונות/סרטונים וכד'.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא מקווה שהשרשור הזה ימשיך להתקיים. בסה"כ באמת מדובר פה ברכב חריג בנוף השיפורים וזה מעניין לראות לאן העסק יתפתח.

אני די מסכים עם שרון: הפורום הזה נועד לשיפורים. אז כן, הוא נוטה להתבטא מעט בחוצפה. מצד שני, יש כאן גם אנשים ששכחו שמדובר בפורום שיפורים וחושבים שהם בטעות הגיעו לפורום של סופר נני.

שחררו!

תודה.

אם אתה רוצה לקבל ייעוץ מאנשים מקצועיים כדאי שתפנה לאחת הסדנאות ותסביר להם מה הדרישות שלך ומה אתה רוצה מהאוטו ואני בטוח שהם יוכלו לכוון אותך ולעזור לך בשיפור הרכב כי לזה אין גבולות.

ישלך רכב מדהים וחזק שלא ממש בנוי לשיפורים ולמישהו בן 22 אל יותר לאנשים בני 40+ שאוהבים נוחות.

תפנה לאחת הסדנאות יעזרו לך יותר מאשר פה.

PIT-STOP E&A TIG MAXTUNING TOP-RPM

הייתי גם אצל פיטסטופ, והציפ יהיה אצל דני. אין ספק שכרגע מבחינה כלכלית אני עוצר, גם אני מרגיש את השיפור ועוד לפני הציפ רק הצנרת.

שמרו את ה"מה הנסיון שלך? 200 זה למופרעים" לטוקבקים בטמקא, פה זה פורום שיפורים!

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שזה הההמנוע הנכון לעשות סופרצ׳רג׳ר.מה שapr או pes מציעים לך זה פשוט אבסורד.כי ההספקים מטורפים לגמרי והכל בולט און בלי סיבוכים מיותרים.יש גם קיט לחיזוק הגיר ויש גם אמשים שעושים את זה בארץ בלי לשלוח גיר לחו״ל..אבל אין ספק שאוטו כזה לא מוכרים אלא חוסכים כסף ומוסיפים גדישה.יוצא סליפר מטורף וגם לימוזינה.מכונה מהממת

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית אני לא מתחבר ל A8 כמכונית ספורט טהורה, היא ענקית וכבדה, בסוף אחרי כל השיפורים אתה תתבאס כאשר איזה גולף תעיף אותך ברמזור..

אני חושב שלפני הכל תבדוק אם הגודל של הרכב באמת מתאים לך ויש לך צורך בכזה גודל..

אם זה היה הרכב שלי הייתי מוכר וקונה S4 במקום, פורסמה פה אחת ב 94K ש"ח..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הדגש שהוא נותן לשיוט במהירות גבוהה, היא דווקא עדיפה על מה שאתה כנראה מגדיר כ"מכונית ספורט טהורה".

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלא לדבר על זה שהיתרון של הגולף יכול להיות על האוודי אולי בכביש טכני מפותל, בטח לא ברמזור ובטח לא בשיוט במהירויות גבוהות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית מחכה לסרטון עם הרבה רעש

קיבלת :)

חידושים לגבי הצ'יפ, היום הייתי, מסתבר שיש לי איזה חיישן אוויר מרכזי במנוע שנותן קריאות שגויות, הוא הלך. רוצים על זה פה בצ'מפיון 1800 שקל. מצחיקים באיביי עולה 600. בקיצור יתעכב קצת אני מחכה לחיישן.

אין ספק שזה הההמנוע הנכון לעשות סופרצ׳רג׳ר.מה שapr או pes מציעים לך זה פשוט אבסורד.כי ההספקים מטורפים לגמרי והכל בולט און בלי סיבוכים מיותרים.יש גם קיט לחיזוק הגיר ויש גם אמשים שעושים את זה בארץ בלי לשלוח גיר לחו״ל..אבל אין ספק שאוטו כזה לא מוכרים אלא חוסכים כסף ומוסיפים גדישה.יוצא סליפר מטורף וגם לימוזינה.מכונה מהממת

אוהב אותך, בדיוק קראת את הראש שלי.

איך אני מחזק את הגיר כאן בארץ?

כי כבר עכשיו אני מרגיש אפילו גם לפני השיפור, שבקיק דאון של ההילוך הראשון והשני יש בום כזה, כאילו הגיר לא מסתדר עם כל המומנט בבת אחת. קיקדאון בהילוכים אחרים עובד פיקס.

אני פחות בקטע של סופרצארגר, במחיר הזה עדיף כבר טווין טורבו עם חיזוק לגיר, כי עם טווין טורבו אפשרי בעתיד לטפס גבוה מאוד בהספק, מוציאים ממנועי 1800 ו2000 קרוב ל500 כ"ס. עם בנייה נכונה וגיר חזק ממנוע כמו שלי צריך להוציא 4 ספרות של כ"ס. אבל זה בעתיד, אין ספק שלמכור את האוטו לא אמכור, שתהיה לי אפשרות אלך על האופציה של טווין טורבו וחיזוק לגיר, השמיים הם הגבול אם יהיה תקציב לזה רק.

אישית אני לא מתחבר ל A8 כמכונית ספורט טהורה, היא ענקית וכבדה, בסוף אחרי כל השיפורים אתה תתבאס כאשר איזה גולף תעיף אותך ברמזור..

אני חושב שלפני הכל תבדוק אם הגודל של הרכב באמת מתאים לך ויש לך צורך בכזה גודל..

אם זה היה הרכב שלי הייתי מוכר וקונה S4 במקום, פורסמה פה אחת ב 94K ש"ח..

אתה טועה, הכוח זה הדבר האחרון שחשוב לי באוטו. פאר/פוזה/רעש/שיוט/אחיזה הרבה יותר חשובים לי. ואני רוצה להגיע למקסימום האפשרי בנתונים האלה.

בקטע של הכוח, איך שחשבתי על הרעש שיתן לאוטו פוזה יותר טובה של מיני S8 או A8 SLINE, הבנתי מהסדנאות שניתן גם להוציא כוח בעסק הזה בעזרת ביטול ממירים וצ'יפ ולהגיע לתוספת של 40. שזה בשבילי בונוס.

לפי הדגש שהוא נותן לשיוט במהירות גבוהה, היא דווקא עדיפה על מה שאתה כנראה מגדיר כ"מכונית ספורט טהורה".

 

שלא לדבר על זה שהיתרון של הגולף יכול להיות על האוודי אולי בכביש טכני מפותל, בטח לא ברמזור ובטח לא בשיוט במהירויות גבוהות.

אמת. במיוחד לא הגולף הישנות. הנעה קדמית עם מעל 400 כ"ס עד שהיא מסיימת לפרפר אני לוקח אותה ב0-100. שוב פעם למרות שזה ממש לא המטרה שלי כאן. אני לא עושה רייסים במשך היום, אני לוחץ בשביל עצמי להנות מהאוטו לא בתחרויות אלא בתחרות עם עצמי, לקחת אותו לקצה שלו.

עריכה אחרונה על ידי SharonSapir
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3605 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...