Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אאודי A8 4.2 דרכים להוספת כוח ללא טורבו/מגדש על.


שימו לב! השרשור הזה בן 3608 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הגיר אצלך זהה לשלי, ZF 6HP26A שמסוגל להחזיק עד 600NM מומנט, אותו גיר קיים גם ב BMW, רולס רוייס, ריינג' רובר, יגואר ובנטלי וכמובן גם שVW.

הוא גם קיים אגב בRS6 מהצורה שאחרי מה ששאלת עלייה.

הגיר בRS6 הקודמת מיועד להחזיק עד 420NM מומנט לפי מה שמצאתי באינטרנט, לא יותר חזק ממה שיש אצלך עכשיו.

Audi A6 3.0TDI quattro - Because you don't need high revs whan driving up hill

 

Volvo 850 2.5GLT (MY 1994) - SOLD

VW Passat 1.8T(MY 2000) - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 246
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני לא מבין למה בפורום של שיפורים אנשים מתחילים לקשקש על נהיגה נכונה כאילו מה הקשר?!

לבחור יש אוטו, אני גם ראיתי אותו בסדנה ככה שאני יודע שזה לא חרטא , הבחור רוצה עוד כח בתחום מסויים.

מי שיודע , שיגיב מי שלא שלא יגיב .

עד שיש שאלה שבאמת קשורה לפורום הזה ולא איזה צמיגים בפעם החמישים אפשר לשים על הונדה/גולף/לאדה.

 

בחור, לדגם הזה אין הרבה ניסיון בארץ, לדעתי זה רק חפירה בפורמים השונים בחו״ל שבישבילם זה על בסיס יומי.

בהצלחה

 

 

התשובה פשוטה.

זה לא פורום שיפורים.

זה פורום רכב. נהיגה. מוטוריקה.

סוג של תרבות.

סוג של גישה.

תחביב? אהבה?

זה פורום של אנשים שמאמינים שיש דרך נכונה לעשות דברים, וחולקים כל אחד את הגישה שלו.

מטרת הפורום היא לא רק לחלוק ידע. את זה יש לך בכל פינה.

המטרה היא להרים את הרמה המוטורית בארץ.

 

מה הקשר לנהיגה נכונה?

אם אני נותן לך רובה ואתה לא יודע להשתמש בו, זה נראה לך אחראי?

ברור שאם תהרוג מישהו זו תהיה אחריות שלך ולא שלי, אבל אני אפשרתי לזה לקרות.

מה חתימה? תתפשטי!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר אצלך זהה לשלי, ZF 6HP26A שמסוגל להחזיק עד 600NM מומנט, אותו גיר קיים גם ב BMW, רולס רוייס, ריינג' רובר, יגואר ובנטלי וכמובן גם שVW.

הוא גם קיים אגב בRS6 מהצורה שאחרי מה ששאלת עלייה.

הגיר בRS6 הקודמת מיועד להחזיק עד 420NM מומנט לפי מה שמצאתי באינטרנט, לא יותר חזק ממה שיש אצלך עכשיו.

לך יש אס4 בי7?

כמה זה 600nm בכס?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברה, בקשה אחרונה לפני בלגאן, נא לדבוק בנושא השרשור ולשמור הטפות על נהיגה אחראית למקום אחר.

 

שמענו, הבנו, מסוכן !

 

עכשיו לחזור לפן הטכני.

 

600NM זה מומנט, לא הספק.

מה ששובר גירים זה מומנט.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברה, בקשה אחרונה לפני בלגאן, נא לדבוק בנושא השרשור ולשמור הטפות על נהיגה אחראית למקום אחר.

 

שמענו, הבנו, מסוכן !

 

עכשיו לחזור לפן הטכני.

 

600NM זה מומנט, לא הספק.

מה ששובר גירים זה מומנט.

אוקיי אז כמה זה בקגמ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי A6 3.0TDI עם 450NM, ואכן כמו שבגירה רשם וגם התכוונתי לרשום בעצמי שהנושא שהכי "כואב" לגירים הוא מומנט, כוח שמתפרץ בסל"ד נמוך פשוט אונס גירים וזה חשוב שהגיר יעמוד בעומסים הללו.

אני מאמין שהגיר אצלך יעמוד בשיפורים, אבל כמובן אל תיקח את מה שאני אומר כאחריות ופשוט תשאל אנשים שמבינים הרבה יותר מאחד שסתם חורש את האינטרנט במידע.

כדוגמא אפשר לקחת את הוולבו 850 טורבו שאחת מנקודות החולשה העיקריות שלה הייתה הגיר האוטו' שפשוט לא עמד במומנט המטורף שהיה למנוע הזה להציע.

Audi A6 3.0TDI quattro - Because you don't need high revs whan driving up hill

 

Volvo 850 2.5GLT (MY 1994) - SOLD

VW Passat 1.8T(MY 2000) - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמרתי לך, את כל התשובות תמצא באתר שנתתי לך.

הגיר והמנוע ב-RS6 לא קשורים למה שיש לך על האוטו.

-עריכה-

^Haim^ ה-RS6 הקודמת מגיעה עם כ-60 קג"מ לפי יצרן. בדיינו מוציאה יותר.

עריכה אחרונה על ידי Shmelov

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Shmelov אתה צודק, אבל זה מה שרשום כאן:

http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_RS_6

איך הגיוני שהגיר של RS6 בנוי לפחות מומנט ממה שהמנוע נותן?

Audi A6 3.0TDI quattro - Because you don't need high revs whan driving up hill

 

Volvo 850 2.5GLT (MY 1994) - SOLD

VW Passat 1.8T(MY 2000) - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד פה לא ידע להגיד לך, בדר"כ גירים אוטומטיים ישנים של רכבים אטמוספיריים לא עמידים במיוחד לשיפורים.

תקרא בחו"ל, בשבילהם כל השאלות שלך זה פיצוחים. או שתירשם ותשאל בעצמך.

חיים, כנראה שויקיפדיה טועים הרי זה לא הגיוני כל כך :lol:

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Shmelov אתה צודק, אבל זה מה שרשום כאן:

http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_RS_6

איך הגיוני שהגיר של RS6 בנוי לפחות מומנט ממה שהמנוע נותן?

זה מה שלא הבנתי, וזה עוד בא ככה סטוק. 560nm סטוק, זא שהגיר שלי יכול לעמוד במומנט כזה גם לפי ויקיפדיה.

עריכה אחרונה על ידי SharonSapir
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין באמת, בקיצור שרון נראה לי שפורומים של audi בחו"ל יעזרו לך יותר, המון בהצלחה שיהיה!

Audi A6 3.0TDI quattro - Because you don't need high revs whan driving up hill

 

Volvo 850 2.5GLT (MY 1994) - SOLD

VW Passat 1.8T(MY 2000) - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין באמת, בקיצור שרון נראה לי שפורומים של audi בחו"ל יעזרו לך יותר, המון בהצלחה שיהיה!

כן, זה סתם לעתיד אולי להביא את הקיט טווין המקורי של הrs6 הישנה, כרגע לא נכנס לזה, שואף ל400 בלי יותר מידי הוצאות.

אבל טוב לדעת שהגיר אולי כן יעמוד בזה אם וכאשר אעשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר אוודי A6 בי-טורבו שמוציאה הספק דמיוני (הסיפרה הראשונה לא 4, גם לא 5) אבל זה רכב הרבה יותר קל לשיפור.

 

אין שום טענות מהגיר אבל האמת, אני לא יודע אם הגירים שלכם זהים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח השרשור,

 

יש לך רכב שיקר לטפל בו, יקר לשפר אותו ויותר מזה- יקר לשפר אותו לא נכון כי אתה עלול לעשות נזק במשהו וזה יעלה לך הון לתקן.

 

הרכב שלך מיוחד ואינו נפוץ בנוף הישראלי, בוודאי שאינו נפוץ בנוף הישראלי כרכב לשיפורים.

 

מה אני בעצם אומר?

תעשה שיעורי בית, בדוק באילו מדינות הוא כן נפוץ ותתחיל לנבור בפורומים השונים באותם מדינות, סבירות גבוהה שתקבל שם מידע רק ואולי אפילו יתנו לך כיווני חשיבה שאנחנו לא חשבנו עליהם.

לא פחות חשוב, תקבל מידע מאנשים שעשו כמה וכמה שיפורים על רכבים דומים והם יוכלו לומר מנסיונם מה עבד טוב יותר וממה בדיעבד היו נמנעים.

זה יוכל לחסוך לך זמן וכסף וחשוב מכך- יעזור לך לשפר את הרכב באמינות.

 

אישית הייתי נמנע משיפורים שמצריכים פתיחת מנוע, מישהו חכם אמר פעם שאתה יודע איך אתה מתחיל להרים ראשים, קשה לדעת כמה יעלה לך לסגור אותם ומה עלול להשתבש בדרך, בקיצור- אם אין בעיה בראשי מנוע- אל תיגע בהם.

 

אל תבין אותי לא נכון, הפורום פה הוא מאגר מידע ע-צ-ו-ם, אבל במקרה של הרכב שלך הוא לא נפוץ ולכן תמצא יותר מידע בחו"ל.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3608 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...