Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אאודי A8 4.2 דרכים להוספת כוח ללא טורבו/מגדש על.


שימו לב! השרשור הזה בן 3608 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אנסה להגיד את זה בצורה עדינה מקווה בשביל כולנו שתתפס על 200 , מספיקה פעם אחת של חוסר ערנות או לא לשים לב לשניה במהירויות כאלה כדי לגרום למוות של אדם אחד ,שניים או רכב שלם .

הדרך שבה אתה מציג את הנסיעה שלך שכבשגרה על 250 כאילו ביום יום נשמעת לא בטוחה למדי כן אני מאמין שרוב האנשים פה הגיעו מספר פעמיים למהירות לא חוקיות של 160-190 אבל קשה לי להאמין שיש הרבה שהגיעו ל270 ואני מדבר רק מתוך אלה שהרכב שלהם מסוגל להגיע למהירות כזאת בכלל.

יש לך אחלה רכב עם 330 כוח סוס , די הרבה בהשוואה ללא מעט מכוניות הסיבה היחידה שאתה רוצה להעלות הספק היא להרגיש יותר גבר ולהגיע למהירות גבוהה ממה שכבר הגעת, אל תקח את זה אישית פשוט חושב שכל ההתעסקות במהירויות מטורפות כאלה היא מסוכנת לך ולכל מי שנוהג לידך בכביש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 246
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אנסה להגיד את זה בצורה עדינה מקווה בשביל כולנו שתתפס על 200 , מספיקה פעם אחת של חוסר ערנות או לא לשים לב לשניה במהירויות כאלה כדי לגרום למוות של אדם אחד ,שניים או רכב שלם .

הדרך שבה אתה מציג את הנסיעה שלך שכבשגרה על 250 כאילו ביום יום נשמעת לא בטוחה למדי כן אני מאמין שרוב האנשים פה הגיעו מספר פעמיים למהירות לא חוקיות של 160-190 אבל קשה לי להאמין שיש הרבה שהגיעו ל270 ואני מדבר רק מתוך אלה שהרכב שלהם מסוגל להגיע למהירות כזאת בכלל.

יש לך אחלה רכב עם 330 כוח סוס , די הרבה בהשוואה ללא מעט מכוניות הסיבה היחידה שאתה רוצה להעלות הספק היא להרגיש יותר גבר ולהגיע למהירות גבוהה ממה שכבר הגעת, אל תקח את זה אישית פשוט חושב שכל ההתעסקות במהירויות מטורפות כאלה היא מסוכנת לך ולכל מי שנוהג לידך בכביש

אוקיי, אתה צודק וכל מפתחי האוטובאן ומשפרי המכוניות טועים.

אני לא עובר 200-220.. נדיר מאוד.

ולגבי שאתה מאחל לי להיתפס, או שאתה ילד טוב ירושלים על ההגה ובגלל זה אין לי מושג מה אתה עושה פה, או שאתה מה שיותר הגיוני, אחד כמוני וכמו אחרים על ההגה, רק שחושב שרק הוא יודע לנהוג.

אתה מזכיר לי את אבא שלי שאנחנו ביחד באוטו ואני נוסע 150 הוא אומר לי זה שאני נוסע 150 לפעמים לא אומר שאתה יכול גם. ואז אני עונה לו אבא בשבילך 150 זה פיק.. בשבילי זה גז בניוטרל. לאט לאט הוא קלט מה עשיתי עם ההגה 3 שנים והבין שאין ממה לדאוג. וזה אבא שלי, בן אדם שאכפת לו מהחיים שלי מין הסתם, בניגוד אלייך שאתה מחפש רק איך לעקוץ ולרדת ומאחל לי להיתפס או לעשות תאונה חס וחלילה, לזה אתה קורא תרבות מוטורית? לזה אני קורא גועל נפש, ולחשוב שאני הילד ביננו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תרבות מוטורית זה לדעת לשפר את הרכב תוך כדי התחשבות בזולת. אף אחד פה לא טלית שכולה תכלת, אבל לעשות רעש וטררם עם הורדת ממירים זו זריקת זין על כולם. מצטער להודיע לך זאת.

ביקשת יעוץ - אני בבמקומך הייתי שם ממירים ספורטיבים שעוברים טסט, צנרת טובה, סעפות פליטה רציניות וסופר צ'ארג'ר בגדישה של 0.5-6 באר.

ב 0.5 באר, טורבו היה נותן לך 470 כ"ס אחרי איבודי חום לסביבה. סופרצ'ארג'ר בערך 430.

אה כן, ואם הגיר היה עושה לי בעיות, הייתי שובר אותו לאלף חתיכות ומחליף לגיר ידני.

אבל זה אני.

שיהיה בהצלחה ותעדכן מה עשית.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לנעול את השרשור ההזוי והילדותי הזה.

 

למה? דווקא קטעים... הצליח למי שהגה וליהק את זה...

 

למה אף אחד לא מתייחס למצב של ביטול מגביל סל"ד, בנוסף לטלטלים גם למרימי השסתומים?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תרבות מוטורית זה לדעת לשפר את הרכב תוך כדי התחשבות בזולת. אף אחד פה לא טלית שכולה תכלת, אבל לעשות רעש וטררם עם הורדת ממירים זו זריקת זין על כולם. מצטער להודיע לך זאת.

ביקשת יעוץ - אני בבמקומך הייתי שם ממירים ספורטיבים שעוברים טסט, צנרת טובה, סעפות פליטה רציניות וסופר צ'ארג'ר בגדישה של 0.5-6 באר.

ב 0.5 באר, טורבו היה נותן לך 470 כ"ס אחרי איבודי חום לסביבה. סופרצ'ארג'ר בערך 430.

אה כן, ואם הגיר היה עושה לי בעיות, הייתי שובר אותו לאלף חתיכות ומחליף לגיר ידני.

אבל זה אני.

שיהיה בהצלחה ותעדכן מה עשית.

או, סוף סוף דיבור לעניין.

אפשר להגיד שאתה צודק הבעיה שצריך תקציב עצום בשביל זה.

 

ולגבי הגיר הידני.. לשים כזה באיי8 זה להרוס לאוטו את כל הקטע שלו לדעתי.. והוא גם ליום יום אז ידני לא הייתי שם.

 

אגב מעניין לrS6 הישנה 4200 טווין טורבו היא אוטומטית 5 הילוכים 445 כס סטוק.

הגיר הזה לא יותר חזק מה6 הילוכים שלי נכוון?

 

למה? דווקא קטעים... הצליח למי שהגה וליהק את זה...

 

 

למה אף אחד לא מתייחס למצב של ביטול מגביל סל"ד, בנוסף לטלטלים גם למרימי השסתומים?

תסביר? צריך להחליף אותם לכאלה שמתאימים יותר?

עריכה אחרונה על ידי SharonSapir
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רציתי להגיב מהתחלת השרשור אבל מצאתי את עצמי מתאפק כי הוא תפס כיוון רציני, אבל אחרי ההערה שלך על "קורסים עצמיים ביום יום" אני חייב רוצה לשאול לשאול משהו.

אתה חושב שאתה יודע לנהוג, וזה מגניב וסבבה וזה הופך אותך לאחד מני רבים. או יותר נכון לאחד מני כולם, אין בן אדם אחד (אולי למעט כמה בחורות חסרות בטחון עצמי) שחושב שהוא לא נוהג טוב. אממה, זה לא תמיד (אפילו לרוב לא) נכון.

 

אני מבין שאתה עושה את כל השיפורים האלה רק כדי לשייט במהירות גבוהה יותר ולא כדי להתגרזן על כבישים טכניים, אבל עדיין, אני ממליץ לך מכל הלב לקחת קורס נהיגה מתקדמת. אם לא בשביל שום דבר אחר, אז בשביל שתבין כמה לא ידעת לנהוג וכמה ההרגלים שהושרשו אצלך היו לאו דווקא נכונים.

 

אגב, לגבי האוטובאן וגרמניה ואירופה וכל זה - גם אם היינו באירופה וילד בן 20 היה שואל את השאלות האלה, אני מאמין שהוא מקבל את אותן תשובות. העניין פה הוא לא המספר של המהירות, אלא הנסיון המוגבל שלך (כן, שלוש שנים זה מעט, מאוד) על הכביש.

 

ולסיום שאלה: אילו צמיגים מותקנים על הרכב (לא מידה, יצרן ודגם)?

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רציתי להגיב מהתחלת השרשור אבל מצאתי את עצמי מתאפק כי הוא תפס כיוון רציני, אבל אחרי ההערה שלך על "קורסים עצמיים ביום יום" אני חייב רוצה לשאול לשאול משהו.

אתה חושב שאתה יודע לנהוג, וזה מגניב וסבבה וזה הופך אותך לאחד מני רבים. או יותר נכון לאחד מני כולם, אין בן אדם אחד (אולי למעט כמה בחורות חסרות בטחון עצמי) שחושב שהוא לא נוהג טוב. אממה, זה לא תמיד (אפילו לרוב לא) נכון.

 

אני מבין שאתה עושה את כל השיפורים האלה רק כדי לשייט במהירות גבוהה יותר ולא כדי להתגרזן על כבישים טכניים, אבל עדיין, אני ממליץ לך מכל הלב לקחת קורס נהיגה מתקדמת. אם לא בשביל שום דבר אחר, אז בשביל שתבין כמה לא ידעת לנהוג וכמה ההרגלים שהושרשו אצלך היו לאו דווקא נכונים.

 

אגב, לגבי האוטובאן וגרמניה ואירופה וכל זה - גם אם היינו באירופה וילד בן 20 היה שואל את השאלות האלה, אני מאמין שהוא מקבל את אותן תשובות. העניין פה הוא לא המספר של המהירות, אלא הנסיון המוגבל שלך (כן, שלוש שנים זה מעט, מאוד) על הכביש.

 

ולסיום שאלה: אילו צמיגים מותקנים על הרכב (לא מידה, יצרן ודגם)?

מסכים איתך לגמרי, אבל קורס נהיגה מתקדמת זה יותר למצבי חירום סיבובים וכדו'. אני לא קשור לזה. אני בסה"כ נוסע מהר בקו ישר. רק הניסיון משפר את הנהיגה שלך בקו ישר במהירות. לדעתי לפחות.

 

ולגבי הצמיגים, אל תדאג, יוקוהומה אדבן ספורט.. עלו הרבה מאוד כסף והצריכו יבוא מחול בגלל המידה הנדירה שלא קיימת פה כמעט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

ממש שלא נכון. הקורסים האלה הם בראש ובראשונה לבטיחות היומיומית שלך ושל הסובבים אותך על הכביש.

תעשה לעצמך טובה ותעשה קורס כזה, אפילו בסיסי עד 1000 ש"ח. מבטיח לך שתופתע מכמה לא ידעת היום (וגם תהנה על הדרך).

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש שלא נכון. הקורסים האלה הם בראש ובראשונה לבטיחות היומיומית שלך ושל הסובבים אותך על הכביש.

תעשה לעצמך טובה ותעשה קורס כזה, אפילו בסיסי עד 1000 ש"ח. מבטיח לך שתופתע מכמה לא ידעת היום (וגם תהנה על הדרך).

בסדר בהזדמנות, כרגע זה לא הנושא אני מבקש שנתרכז בעיקר.

בעיקרון היום אקבל הצעת מחיר לקאמשפטים, ואשאל אותו לגבי המנתק, הטלטלים והמרימי שסתומים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שאוהב רכבי יוקרה, מצמרר אותי לחשוב מה עובר על אודי A8 המסכנה הזאת. עוד רכב מדהים שבקרוב יעלם, גם ככה יש ממנו מעט מאוד. :-(

יחד עם זאת הרכב בבעלותך ואתה יכול לעשות איתו מה שאתה רוצה.

 

אבל אני דווקא רוצה להתיחס לנקודה אחרת שהעלה פותח השרשור: לטענתו בגלל שבאוטובאן בגרמניה מותר לנסוע 200+, אפשר לעשות את זה גם בארץ.

צריך לקחת בחשבון שבגרמניה רחוק ולא בכל מקום אפשר להגיע למהירויות כאלה, אלא גם במקומות שנוסעים מהר יש הפרדה ברורה לנתיבים ומהירויות. יש שם תרבות מוטורית ונהגים מיומנים וזה מאפשר ליישם נסיעה ללא הגבלת המהירות כי כולם יודעים כיצד להתנהג על הכביש. בארץ כל אחד נוסע איך שבא לו, אין תרבות מוטורית והתשתיות לא באמת מאפשרות לנסוע במהירויות כל כך גבוהות.

אנשים לא שומרים על הימין, נוסעים לאט בשמאלי, עוברים נתיבים בלי לאותת או להסתכל.

אבל זה לא מספיק, ברגע שאתה נוסע 200+ קמ"ש, אתה נוסע כל כך מהר שאנשים שמתמרנים לא רואים אותך ועלולים להכנס לנתיב ממש לפניך. במהירות כזאת מרחק בלימה כ300מטר בהנחה שהכל תקין, וזה לפני מרחק תגובה שלך.

הנה כאן יש טבלה: http://www.abs-bv.nl/en/home/467-double-the-speed-four-times-the-braking-distance

מרחק עצירה של מעל 350מטר שנמשך כימעט 12 שניות!!! ועל 270 בכלל אין מה לדבר.

 

מספיק שאיזה מישהו מנותק מהמציאות על דייהולט אבאו יעקוף משאית כאשר אתה נוסע על 270קמ"ש, והמקרה יכנס לעוד סטטיקה עם הרוגים.

 

אני מבין את הבעיה, הנסיעה של A8 כל כך מנותקת מהמציאות בגלל בידוד מדהים, חלקות נסיעה שכל מהירות מרגישה אותו דבר וגם 200קמ"ש לא מייצר אדרנלין, אז בשביל הריגוש פותח השרשור נוסע במהירויות מטורפות לחלוטין.

 

אני מציע לפותח השרשור להחליף את הרכב במשהו ספורטיבי כמו קליאו ספורט, GTI ולהתחיל להפיק אדרנלין במהירויות הרבה יותר נמוכות.

 

עד עכשיו היה לפותח השרשור מזל, צריך להגיד תודה רבה למי ששומר עליך מלמעלה ולהפסיק מיידית נסיעה במהירויות מעל 130.

 

אשמח לדעת באילו כבישים נוסע פותח השרשור כדי לא לנסוע בהם.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שאוהב רכבי יוקרה, מצמרר אותי לחשוב מה עובר על אודי A8 המסכנה הזאת. עוד רכב מדהים שבקרוב יעלם, גם ככה יש ממנו מעט מאוד. :-(

יחד עם זאת הרכב בבעלותך ואתה יכול לעשות איתו מה שאתה רוצה.

 

אבל אני דווקא רוצה להתיחס לנקודה אחרת שהעלה פותח השרשור: לטענתו בגלל שבאוטובאן בגרמניה מותר לנסוע 200+, אפשר לעשות את זה גם בארץ.

צריך לקחת בחשבון שבגרמניה רחוק ולא בכל מקום אפשר להגיע למהירויות כאלה, אלא גם במקומות שנוסעים מהר יש הפרדה ברורה לנתיבים ומהירויות. יש שם תרבות מוטורית ונהגים מיומנים וזה מאפשר ליישם נסיעה ללא הגבלת המהירות כי כולם יודעים כיצד להתנהג על הכביש. בארץ כל אחד נוסע איך שבא לו, אין תרבות מוטורית והתשתיות לא באמת מאפשרות לנסוע במהירויות כל כך גבוהות.

אנשים לא שומרים על הימין, נוסעים לאט בשמאלי, עוברים נתיבים בלי לאותת או להסתכל.

אבל זה לא מספיק, ברגע שאתה נוסע 200+ קמ"ש, אתה נוסע כל כך מהר שאנשים שמתמרנים לא רואים אותך ועלולים להכנס לנתיב ממש לפניך. במהירות כזאת מרחק בלימה כ300מטר בהנחה שהכל תקין, וזה לפני מרחק תגובה שלך.

הנה כאן יש טבלה: http://www.abs-bv.nl/en/home/467-double-the-speed-four-times-the-braking-distance

מרחק עצירה של מעל 350מטר שנמשך כימעט 12 שניות!!! ועל 270 בכלל אין מה לדבר.

 

מספיק שאיזה מישהו מנותק מהמציאות על דייהולט אבאו יעקוף משאית כאשר אתה נוסע על 270קמ"ש, והמקרה יכנס לעוד סטטיקה עם הרוגים.

 

אני מבין את הבעיה, הנסיעה של A8 כל כך מנותקת מהמציאות בגלל בידוד מדהים, חלקות נסיעה שכל מהירות מרגישה אותו דבר וגם 200קמ"ש לא מייצר אדרנלין, אז בשביל הריגוש פותח השרשור נוסע במהירויות מטורפות לחלוטין.

 

אני מציע לפותח השרשור להחליף את הרכב במשהו ספורטיבי כמו קליאו ספורט, GTI ולהתחיל להפיק אדרנלין במהירויות הרבה יותר נמוכות.

 

עד עכשיו היה לפותח השרשור מזל, צריך להגיד תודה רבה למי ששומר עליך מלמעלה ולהפסיק מיידית נסיעה במהירויות מעל 130.

 

אשמח לדעת באילו כבישים נוסע פותח השרשור כדי לא לנסוע בהם.

אני פשוט לא אגיב יותר לנושא התפל הזה שממש לא לשמו באתי לכאן.

להתייחס לנושא העיקרי אתה יכול? תודה.

 

ואני אשמח אם מישהו ידע לענות לי אם הגיר של הrs6 הישנה 5 הילוכים אוטומט יותר חזק משלי כי האוטו בא סטוק טווין טורבו 445 כס 4200 מנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין למה בפורום של שיפורים אנשים מתחילים לקשקש על נהיגה נכונה כאילו מה הקשר?!

לבחור יש אוטו, אני גם ראיתי אותו בסדנה ככה שאני יודע שזה לא חרטא , הבחור רוצה עוד כח בתחום מסויים.

מי שיודע , שיגיב מי שלא שלא יגיב .

עד שיש שאלה שבאמת קשורה לפורום הזה ולא איזה צמיגים בפעם החמישים אפשר לשים על הונדה/גולף/לאדה.

 

בחור, לדגם הזה אין הרבה ניסיון בארץ, לדעתי זה רק חפירה בפורמים השונים בחו״ל שבישבילם זה על בסיס יומי.

בהצלחה

😈Seat Leon Cupra 280😈

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין למה בפורום של שיפורים אנשים מתחילים לקשקש על נהיגה נכונה כאילו מה הקשר?!

לבחור יש אוטו, אני גם ראיתי אותו בסדנה ככה שאני יודע שזה לא חרטא , הבחור רוצה עוד כח בתחום מסויים.

מי שיודע , שיגיב מי שלא שלא יגיב .

עד שיש שאלה שבאמת קשורה לפורום הזה ולא איזה צמיגים בפעם החמישים אפשר לשים על הונדה/גולף/לאדה.

 

בחור, לדגם הזה אין הרבה ניסיון בארץ, לדעתי זה רק חפירה בפורמים השונים בחו״ל שבישבילם זה על בסיס יומי.

בהצלחה

באסה כמה שאתה צודק.. אני סומך על הסדנה שלי בעיניים עצומות שיודע כל בורג מה הוא עושה. אבל ממש הזוי לי שגיר אוטומטי ישן יותר של אאודי 5 הילוכים עם אותו מנוע עומד בטווין טורבו 450 כס סטוק והגיר שלי לפי הרבה אנשים לא יעמוד בזה. לא מסתדר לי פשוט.. הגיר שלי אמור להיות יותר חדש ויותר טוב מה5 הילוכים הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3608 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...