Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Volvo funday - או - וולבו - ממש לא מה שחשבתם...


Nakamichi
שימו לב! השרשור הזה בן 3687 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

דווקא הבנתי את הנקודה הזו. עוד מהשרשור על המרצדס... שם פשוט פישלו בעניין המסלול.

 

רק שכאשר העיניינים הופכים לאישיים, עם שמות וכד' והרבה מילים, זה מוגזם בעיני. אם זה היה טוב, וזה מעניין את היבואן הוא ידע טוב מאוד לזכות מי לזקוף את זה.

יש דקויות שאני רגיש אליהם. כן, אני דפוק אולי בעיני חלקכם... סבבה?!

יש מטרות מסחריות כמעט בכל דבר, ולכן האינטרסים מדברים, אבל היופי שבפורום שחשוב , רצוי ואפשרי להוריד מהמשקל של הדברים האלו שהם מאוד מעיקים ברוב הפלטפורמות המוכרות. זו כוונתי.

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ברור מאליו שהמטרה מסחרית. אבל גם מטרת מרצדס הייתה מסחרית, לא? לא חושב שכלמוביל עובדים לשם שמיים. Credit is where credit's due.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נהגתי בדגמי וולוו החדשים ואני חושב שמסע הפרסום החדש של וולוו מגוחך למדי, אבל בכל הקשור לעיצוב המכוניות החדשות/עדכניות של וולוו פשוט נראות מצוין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר למחירים שצביקה פיק ציין (ושחלקם תוקנו בהודעות העוקבות), יש לציין שתמורת תוספת צנועה ביותר של 2,000 ש"ח ניתן להזמין את המכוניות עם SHIFT PEDALS, שלפחות לטעמי היו מאוד חסרים ברכבי המבחן.

כסף קטן עבור תוספת ראויה ביותר.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא הבנתי את הנקודה הזו. עוד מהשרשור על המרצדס... שם פשוט פישלו בעניין המסלול.

 

רק שכאשר העיניינים הופכים לאישיים, עם שמות וכד' והרבה מילים, זה מוגזם בעיני. אם זה היה טוב, וזה מעניין את היבואן הוא ידע טוב מאוד לזכות מי לזקוף את זה.

יש דקויות שאני רגיש אליהם. כן, אני דפוק אולי בעיני חלקכם... סבבה?!

יש מטרות מסחריות כמעט בכל דבר, ולכן האינטרסים מדברים, אבל היופי שבפורום שחשוב , רצוי ואפשרי להוריד מהמשקל של הדברים האלו שהם מאוד מעיקים ברוב הפלטפורמות המוכרות. זו כוונתי.

מסכים לגמרי. ברור ש'מאיר' השקיעו הן בצי הרכב שהועמד לרשותנו והן בכ"א שהתלווה אך ורק כדי לקדם מטרה מסחרית של חשיפת המותג לקהל הרחב. עדיין, ההתרשמות מכלי הרכב היא אמתית, נקודות החוזקה כמו נקודות החולשה של המכוניות תוארו כאן בפרוטרוט. תשווה את זה לשרשור מרצדס ותבחין בהבדלים למרות שגם 'כלמוביל' - כפי שציין רומן - לא עובדים לשם שמיים.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא השתתפתי, אבל אני שמח לשמוע על הs60 החדשה, זה רכב מעניין עבורי. את ה v40 לא ממש אהבתי כאשר נהגתי בה, וגם לא התרשמתי ממראה המצודד.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שלא נחשפתם ל-S60T6.

מנוע 3.0 עם 304 סוסים וביצועים מטריפים.

 

לדברי המארחים יש אחת למכירה בטרייד אין שלהם. מודה שאם לא הייתי חייב לשמור על שריפת מזומנים נמוכה הייתי קונה אותה בלי למצמץ.

 

הייתי מרגיש עם השרשור הזה בהרבה יותר נוח אם המשקל של ה WOW מהאירוח היה תופס פרופרציות זעירות יותר.

ראבק - זה מסע שיווק, מה ציפיתם? ואל תגידו שאחרים עושים את זה פחות טוב. מי שעושה את זה לא נכון, זכאי להערה מתאימה.

 

מתאוננים תמיד היו ותמיד יהיו.

 

האמת שהתאכזבתי מאד שלא קיבלנו גישה לספא ושהקוויאר היה פושר, אבל בהחלט מעטפות הדולרים היו במקום. אחרי הגילוי הנאות הזה אפשר להתחיל.

 

אני לא רוצה לחזור על מה שנאמר כבר, אבל הנה שני הסנט שלי: כרכב יחיד, כאמור הייתי לוקח את ה-T6S60 שלא נבחנה. אם לא, ויחד עם גרזן לסופי שבוע, הייתי לוקח את ה-S60 קינטיק אבל אך ורק עם סלון בהיר! הסלון השחור קודר מדי והאלמנטים העיצוביים כמו הקונסולה הצפה נבלעים בו, וחבל. במקרה, או שלא :lol:, יצא לי להיות לבד ברכב כשחזרנו לתל אביב, ואני מודה שמאז ימי הסיטרואן C5 לא נהניתי ככה בפקק. הרכב נוח יחסית לז'אנר (לא C5 כמו שאני חייב לומר כל פעם), הוא מתאים למימדיי התופחים ומערכת הסאונד שלו מצוינת ומתאימה לי כמות שהיא - מאוזנת מאד, מפורטת ובעלת עוצמה כשרוצים. אני מודה שמנגנון ההתראה על קרבה לרכב שלפניך מעצבן בשעה שהוא מוריד את ווליום המערכת כדי לצפצף, אבל ניחא.

 

בכבישים מפותלים מנגנוני הבקרה נכנסים לפעולה מהר מדי לטעמי, אבל אני רגיל לתקוף פניות עם רכב ללא בקרות כלל ובעל תכונות ספורטיביות מעולות (אלפא 156 משודרגת) כך שאני נוטה יותר ל-falouism ופחות למכוניות שנוהגות עבור הנהג. עבור מכונית סלון הביצועים שלה טובים מאד ומספקים עבור קטגורית המחיר שלה.

 

שאר הרכבים פחות עניינו אותי, גרסת ה-R של ה-S60 איבדה אותי די מהר כי היא מתאמצת לעשות מה שהרכב שלי עושה בקלות ובטבעיות. מבחינתי הבחירה ב-S60 קינטיק היא על חשבון C5 חדשה, ולא כרכב שמיועד לנהיגה נמרצת, כך שה-R מיותרת עבורי.

 

ה-XC60T6 היא בהמה אבל אני ממש לא מתחבר לז'אנר ולא ממש התחברתי לרכב. בנהיגה נמרצת לא מצאתי את עצמי (רכב גדול מדי, גבוה מדי ונשלט מדי על ידי המומנטום) עד לרמה של סיכון יתר של עצמי ושל עמיתי לנסיעה.

 

סדרת ה-V לא מעניינת אותי ולא ממש נהניתי מהנסיעה בדגם הקרוס אובר (לא טרחתי לנהוג בהן).

 

לעניין היבואן, האמינות, סחירות עתידית ובכלל הגישה כלפי הלקוח והשוק; אמנם השמפניה היתה תוצרת הארץ, אבל מה שהפתיע אותי לטובה היא הרמה האנושית הגבוהה והמודעות העצמית הגבוהה שהפגינו המארחים שלנו. ניכר מאד שהיה שינוי מהותי בתפיסה של "מאיר" באשר לעקרון של לשים את הלקוח במרכז (לא יודע איך זה בא לידי ביטוי בהונדה). אם אני משווה לסמל"ת (התחילו לאחרונה ליישם גישה דומה) או לבטר פלייס (ההיפך המוחלט) אני בהחלט מתרשם שהגישה אמיתית ולא זויפה למענינו המבקרים.

 

לשאלתי לגבי אמינות והחשש של רוכשים פוטנציאלים, נעניתי שהמאמץ המתמיד שהן עושים בתחום בא לידי ביטוי בסקרי אמינות מובילים בעולם (לא זוכר איזה בדיוק, סליחתכם) שהוצגו בפנינו. לגבי סחירות התשובה היתה שהיבואן מודע לזה ומפעיל מערך טרייד אין ייעודי לוולבו שנותן תנאים טובים שמיועדים למנוע ירידת ערך גבוהה מדי של רכבי המותג. איך זה במציאות? ימים יגידו.

 

עריכה: שכחתי את עניין צריכת הדלק. ובכן, החזרתי את הרכב עם 8.6 ק"מ לליטר לפי המחשב כשהרכב נלחץ ונלחץ חזק (בפקק לא, סתם עמדנו :-D).

 

אשמח לענות על שאלות.

 

עוד עריכה: כזה אני רוצה!

2013-Volvo-S60-T5-AWD-018.jpg

2012-Volvo-S60-T5-interior(2).jpg

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי דיי עם סיפורי פוגי?

וולבו פה וולבו שם.

האוטו לא נמכר,הטרייד לא למד,והלקוח משלם את המחיר במלואו.

טרייד ולהוסיף 250000ש"ח זה לא טרייד זה שחיטה,לתת על הוולבו הישן מחירון מינוס 50%,זו שערוריה

אוטו גם צריך למכור,וולבו קשה מאוד מאוד למכור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא תספר את הסיפור האישי שלך במקום לכתוב מספרים באוויר ואינטגרלים. למה אתה מצפה לגבי שמירת ערך של רכבים כאלה?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה S60 T5R מ-ד-ה-ימ-ה !! והצבע פשוט WOW, ואני רק בן 27 (אולי באמת הם משנים קהל יעד?).

 

וולוו לאחרונה עוברת שינוי מאוד משמעותי, ולטובה.

עריכה אחרונה על ידי omar87

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדברי המארחים יש אחת למכירה בטרייד אין שלהם. מודה שאם לא הייתי חייב לשמור על שריפת מזומנים נמוכה הייתי קונה אותה בלי למצמץ.

 

נהגת בה?

 

מתאוננים תמיד היו ותמיד יהיו.

 

האמת שהתאכזבתי מאד שלא קיבלנו גישה לספא ושהקוויאר היה פושר, אבל בהחלט מעטפות הדולרים היו במקום. אחרי הגילוי הנאות הזה אפשר להתחיל.

 

 

אין תחליף לשקיפות. זה סותם את הפה למתלוננים הכי טוב... :-)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי לא. נהגתי הרבה ברגילה, קצת ב-R וקצת ב-XC60T6 דומת המנוע.

 

רגילה + מנוע של 300 כ"ס ואסלח לה אם היא לא חדה בפניות כמו שאני רגיל.

 

לחילופין - רגילה + רכב פאן, C5 + רכב פאן חזק.

 

זו החשיבה פחות או יותר.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באר שבע, 06:49.

הוולבו הראשון ליום זה נעצר לידי. אפור מטאלי, עיטורים כתומים על גוף המרכב, 500 כ"ס והנעה אחורית.

מתחילים בנסיעה. המושבים מעט נוקשים, זקופים וחסרי תמיכה צידית. כאיש גדול אני גם יכול להעיד שמרווח הרגליים מצומצם משהו, כנראה תוצאה של התקנה ישראלית. בשוודיה זה לא היה קורה.

המנוע רועם מאחור ותיבת ההילוכים הרובוטית לא מטלטלת בהעברות. יפה.

קטע הנסיעה נטול אפשרות לבחינת יכולות דינמיות ומתרכזת בשיוט נינוח באוטובאן 6 הישראלי.

יורד בתחנה מרכזית תל-אביב, מביט בעצב ונפרד לשלום.

 

פתח תקווה, 09:05.

איחרתי בחמש דקות. לא נורא, היו כאלה שאיחרו יותר. העוגיות טעימות, במיוחד האלה בטעם בצק-שוקולד.

נכנסים להדרכה עם אורי.

 

פתח תקווה, 11:30.

ההדרכה הייתה קצרה מדי ואני לא מבין למה אנשים לא זרמו עם ההצעה שלי לסיים את היום הזה איפשהו בתחילת אוגוסט. לחוצי בית.

נוסעים לתל אביב. אני תופס טרמפ עם אורי + ארבעה חברים מגודלי גוף ב XC60 מאחורה. הבהמה מפרפרת ונותנת בעיטה בישבן בכל יציאה מרמזור. לא, אין דברים כאלה. מת לנהוג.

 

תל אביב, 11:35.

הגענו. הנסיעה הייתה קצת ארוכה ולא הכי נוח לשלושה אנשים גדולים מאחורה אבל סביר. בחניון אנו מתוודעים לראשונה לצוות הדוגמניות שיתלוו אלינו, 3 גרסאות V40, שתי גירסאות S60 וגדליה, ה XC60 המגודל.

 

תל אביב, 11:40.

מקבלים שקית הפתעות וחותמים על מסמכים באולם התצוגה הנאה של וולבו ביצחק שדה.

 

תל אביב, 11:42.

במעלית לקומה -6 בחניון.

 

11:43, תל אביב.

הרכבים כבר נמצאים במעלה החניון, מסודרים בשיירה עם ווקי טוקי. חש כמו ג'רמי קלרקסון.

 

11:46, כביש 1.

ה V40 גודשת לא רע, וזו הגרסה הכי בסיסית וזולה של וולבו בארץ. מהירות לא חוקית מופיעה על הצג לאחר מספר שניות מועט ביותר, יחד עם רעשי מנוע וצמיגים מוחשיים ודי מפתיעים, אחרי הכל זו וולבו ולא מאזדה 3.

האוטו לא נוח ולא מתאים לאנשים גדלי מידות, לא במושב הנוסע ואפילו לא במושב הנהג המתכוונן, זה פשוט לא זה. גם התנהגות הכביש הייתה פושרת ובעלייה לכיוון "בר בהר" הרכב החליק בכל פנייה. לא אגזים אם אומר שהמהירות בה נהגתי הייתה בערך חצי מהמהירות אותה אני עושה בדרך כלל. לאחר התייעצות הגענו למסקנה שהצמיגים פשוט היו גמורים (מישלין, מקוריים) ונהיגה ב V40 R Design וישיבה ליד הנהג ב V40 CC אוששה זאת, הרכב מתנהג אחרת לגמריי עם צמיגים תקינים. בכדי לקצר ולהגיע לפואנטה, ה V40 לא עשתה לי את זה בשום צורה ובאף אחת מגרסאותיה למעט תחושת האיכות (שאופפת את כל רכבי וולבו).

 

12:45, בר בהר.

קיבלתי לידי את המפתחות של ה XC60. הדבר הזה פשוט מפחיד וזה אנדרסטייטמנט. בהמה עם מנוע 3 ליטר טורבו זה מתכון מנצח להעלאת חיוך על פרצופו של כל חובב הגה ונהיגה, וכשזה מצטרף לגינוני כביש משובחים (בהתחשב בעובדה שאנחנו מדברים על SUV ולא מגאן ספורט) עם מתלים ספורטיביים והנעת 4X4 קבועה מתקבל רכב מעולה, פשוט ככה. לרכב יש כוח מתפרץ בכל מהירות חוקית או כפולה ממנה, גרגור מנוע עמוק שלא משאיר מקום לדמיון ובלמים נושכים בדיוק במידה שהם צריכים להיות. עונג צרוף.

 

שעה לא ידועה, תחנת דלק בית גוברין.

אני מתיישב מאחורי ההגה של ה S60 ה"רגילה". גם כאן ליטוף הגז מזניק את הרכב קדימה. ה S60 היא ללא ספק המעודנת והמוקפדת ביותר בין הדגמים שנהגנו / נסענו בהם היום. שקטה, משככת את תחלואי הכבישים החקלאיים בנחת, ללא דרמות ומסיבה טונות של בטחון לנוהג בה. בנהיגה טכנית בכביש המפותל היא לא בת לוויה נאמנה, עם נטייה ברורה לתת היגוי והתערבות מסיבית של מערכת ה ESP. יחד אם זאת לא היה אף מצב של "כמעט ונפגע" ועל אף גודלה ומשקלה היא התמודדה עם משחקים בצורה ראוייה לשבח.

 

חצי שעה אחרי, עמק האלה.

אף אחד לא מפנה את מושב הנהג ב S60 R Design. ססעמק. נכנס מאחורה.

התחושה קודרת, אם רכבים יפניים נתפסים אפרורים ומשעממים אז הוולבו הזו שחרחרה-חברה-קדישא סטייל.

נוחות הנסיעה נוקשה משמעותית מה S60 שהתרווחית בה בנוחות עד לפני רגעים מספר, תוצאה של מתלים מוקשחים וצמיגים ענקיים דקי-חתך. יאמי!

בפקק הכניסה המסורתי לתל אביב צבע רכב המבחן ה100מם משך לא מעט תשומת לב, תשומת לב שאני לא יודע עד כמה רוכשי וולבו טיפוסיים היו שמחים לקבל.

 

משהו כמו 18:00, תל אביב.

היה יום אדיר, פשוט ככה. זה כל כך לא מובן מאליו שיבואן (אפילו אם זה למטרות פרסום) נותן ל 12 חוליגנים בפוטנציה צי של 6 רכבים + ליווי של אנשי צוות + הדרכה ליום שלם. המטרה המוצהרת של היום הזה הייתה שינוי התדמית / הכרה של רכבי וולבו, ולאחר היום הזה אני אומר בפה מלא שהמטרה הושגה. אני יכול להעיד שהתדמית שלי על רכבי וולבו לא הייתה חיובית במיוחד ונבעה בעיקר מבורות ושמועות. היום אני יכול לספר שמדובר ברכבים ראויים שקולעים לפלח מאוד מסויים של קונים וחבל שמדובר בפלח מצומצם. התרשמתי שלוולבו יש אג'נדה מאוד ייחודית בכל הקשור לרכב, ייצור של רכב ובעיקר לביטחות של הנוסעים והמתשמשים בו ועל כך היא ראוייה להערכה. הדבר שהכי הפתיע אותי זה שהרכבים הפגינו יכולות דינאמיות לא רעות בכלל, וזה בכלל לא היה מצופה מהיום הזה, אפילו תהיתי בתחילה למה לוקחים אותנו לנסהרימרינג עם רכבי וולבו, תנו לעשות שני סיבובים במסגר ונסגור עניין :wink:

 

אז אם נשארתם עד פה הייתי מעוניין להביע את תודתי האישית לכל העוסקים במלאכה ולכל אלו שיזמו, השתתפו, נהנו והצליחו להוציא לפועל את היום הנהדר הזה. כן ירבו!!!

 

איתמר

P40515-130553.jpg

P40515-130547.jpg

P40515-130226.jpg

P40515-130221.jpg

P40515-130216.jpg

P40515-130042.jpg

P40515-125359.jpg

P40515-120317.jpg

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי דיי עם סיפורי פוגי?

וולבו פה וולבו שם.

האוטו לא נמכר,הטרייד לא למד,והלקוח משלם את המחיר במלואו.

טרייד ולהוסיף 250000ש"ח זה לא טרייד זה שחיטה,לתת על הוולבו הישן מחירון מינוס 50%,זו שערוריה

אוטו גם צריך למכור,וולבו קשה מאוד מאוד למכור.

 

כל תגובה מוציאה אותך יותר ויותר בוגר. חוץ מלמכור, מה אתה מחפש ברכב?

 

בוא תספר את הסיפור האישי שלך במקום לכתוב מספרים באוויר ואינטגרלים. למה אתה מצפה לגבי שמירת ערך של רכבים כאלה?

 

+1

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיף לשמוע על הרשמים, וכיף לראות שיבואנים מתחילים להבין את המדיה החדשה ולהתנהל בה בחוכמה.

זונים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3687 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...