Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בקיצור ולעניין:

הבנאדם פעם אחת מציג עצמו בשם רן ופעם אחרת בשם חי. פעם הוא מקיבוץ שפיים ופעם הוא מנתניה.

כרגע הוא מוכר גם יונדאי I30CW וגם קיה סיד סטיישן - שתיהן שנת 11' ושתיהן יוצאות ליסינג מימוני לטענתו.

היונדאי מ.ר. 65-554-74 - בדקתי אותה בעצמי. חרף טענותיו שהרכב לא עבר תאונה כלשהי, מכסה המנוע אינו יושב ישר והמרווחים בינו לבין הכנפיים הקדמיות אינם אחידים. כמו"כ, ברכב מותקנת רביעיית צמיגי GOODRIDE שניכר עליהם שכבר עברו נסועה נכבדה, למרות שמדובר ברכב שגמע 48K ק"מ בלבד.

לטענתו, הרכב שייך לאשתו והוא מוכר אותו עקב מעבר לרכב אחר. באחד ממסמכי הטיפולים שהוא יציג לכם מצוין מונה מרחק 102,000 ק"מ - והוא כמובן יטען שהמוסך טעה ברישום. שימו לב שלרכב אין היסטוריית טיפולים רשומה בכלמוביל.

 

הקיה מ.ר. 74-765-74. הפעם האיש כבר הציג עצמו בתור רן. כשהוא נשאל לפשר השינוי בשם, הוא החל לגמגם.

 

אני מצרף להנאתכם את מודעות המכירה שלו מלוח יד 2. ראו הוזהרתם!

קיה סיד.jpg

יונדאי I30CW.jpg

עריכה אחרונה על ידי אלעד

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

יש בחור בשם רן שיש לו מגרש מנתניה בשם "סיטי קאר" -כנראה שהגעת אליו ... .

דבר אחד לא הבנתי,למה לקנות רכבים כאלו מסוחרים כאשר יש בחברות הליסינג בשפע מהם ?

בשביל ליהנות מרכב טוב,עדיף לשלם עוד כמה אלפים ולהיות בראש שקט.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

הסיבה שהרכב נבדק היא המחיר הנמוך שבו הוא מוצע למכירה. חשבנו שאולי יש כאן הזדמנות שחבל לפסול אותה על הסף.

דבר נוסף ששכחתי לציין בקשר ליונדאי: ההגה וידית ההילוכים שחוקים מאוד. רק לצורך ההשוואה, מיד לאחר שבדקתי אותה הלכתי לרכב אחר זהה, וביקשתי מבעליו את רשותו להתבונן בכמה דברים. ברכב ההוא, ההגה וידית ההילוכים היו במצב מצוין, וזאת למרות שהרכב הספיק כבר לצבור קרוב ל-160,000 ק"מ!

 

תודה על המידע שמסרת.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

המספר שהוא משתמש בו הוא מספר חליפי של יד 2, כך שאין אפשרות אמיתית להתחקות אחריו.

בינתיים צצה ביד 2 עוד קיה סיד ממושב אביחיל שאנחנו בינתיים רק חושדים שהיא גם שייכת לו.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

שבוע טוב לכולם,

הערב צצה עוד יונדאי שנת 11' באיזור נתניה. באורח פלא, גם היא מליסינג מימוני וגם היא נסעה רק 48,000 ק"מ.

הישמרו לכם מתאימות.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

האם התלוננת על הבחור הנחמד ליד-2?

פורסם

התלוננתי עשרות פעמים ליד2 על סוחרים מתחזים בלוח הפרטי.

פעמים בודדות המודעות עברו לאיזור הסוחרים, לרוב לא קרה כלום.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

אני גם זיהיתי להערכתי את אותו סוחר.

בדרך כלל הוא מכל מיני מושבים/קיבוצים בשרון - געש, שפיים, בית יהושע.

הרכבים בדרך כלל מצולמים בחניון יפה עם אבנים משתלבות.

Cupra Leon VZ 2025

×
×
  • תוכן חדש...