Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי סובארו אימפרזה שנת 96' 1600 סמ"ק

 

הרכב מתחמם בנסיעה בעליות, בעמידה הכל בסדר, גם בנסיעות ארוכות (חיפה - רמת גן, אין עליות בדרך) הכל מצויין.

רק כשאני מגיע לעליות, ואני נוסע אפילו 2700 ס"ד, (ממוצע של 60-70 קמ"ש) המחוג של החום עולה בצורה קיצונית, תוך דקה הוא מגיע עד ל H, לאחר מכן אני עוצר בצד עם הרכב מונע ולאחר כ 2-3 דקות המחוג של החום יורד לטמפרטורת עבודה תקינה.

 

אין לי שום נזילה מהמערכת של המים, החלפתי את כל המים למים ירוקים חדשים וניקזתי אוויר מהמערכת.

יש למישהו מושג ממה יכולה לנבוע הבעיה?

עשיתי חיפוש קצר ברשת ולא מצאתי שום קצה חוט, אשמח לעזרתכם :-)

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יכול להיות משאבת מים דפוקה, בעליות המנוע מתאמץ יותר הרבה יותר ויתכן כי במישור המאוורר מספיק חזק בשביל לקרר את המנוע אבל לא בעליות

פורסם

תודה לכם על התגובות, אז הלכתי על מה שאמרתם לי ואני אתחיל עם לבדוק את הרדיאטור, הלכתי לקנות תוסף למים שאמור לנקות את כל האבנית והמערכות הסתומות ברכב.

על פי ההוראות יש להגיע לטמפרטורת עבודה ואז להשאיר את הרכב מונע 10 דקות. (מצורפת תמונה של התוסף)

מיליתי על פי ההוראות ועכשיו אני מחכה שהרכב יתקרר קצת שאני אוכל לרוקן את המים ולמלא חדשים.

 

השלב הבא יהיה לנקות את הרשת של המאווררים.

בכל מקרה המוכר שמכר לי את התוסף הזה טוען שבסבוארו השמן מתקרר בדיוק מאותו ראדיאטור שמקרר את המים של הרכב, ואחרי הרבה שנים הרדיאטור נהיה עייף והוא אומר שהוא יכול למכור לי "מצנן" קטן שיהיה מחובר רק לשמן.

מישהו שמע משהו על זה?

IMG_20140415_175312.jpg

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

אם הניקוי לא עזר לך, אל תתן לרכב להתחמם, כל התחממות תקרב אותך, לפריצת אטם ראש מנוע, גש למוסך.

באמת נשמע כמו רדיאטור סתום, או משאבת מים גמורה.

פורסם
אם הניקוי לא עזר לך, אל תתן לרכב להתחמם, כל התחממות תקרב אותך, לפריצת אטם ראש מנוע, גש למוסך.

באמת נשמע כמו רדיאטור סתום, או משאבת מים גמורה.

 

כמובן שאני לא נותן לרכב להתחמם והוא יושב אצלי בחנייה, עכשיו לאחר הנסיון של הניקוי אצא מאוחר יותר לנסיעת מבחן באחת העליות באזור לראות אם המצב השתפר.

בכל מקרה במידה ולא יעזור אני אשלח אותו למוסך שינסו לבדוק מה גורם ההתחממות

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

לא מחייב כלל שהחומר הזה ינקה כמו שצריך אם הסתימה היא יחסית ממשקעים קשים ולכן אם לא נוקה הרדיאטור מעולם אני ממליץ לשלוח לניקוי בפתיחה שלו.

פורסם
לא מחייב כלל שהחומר הזה ינקה כמו שצריך אם הסתימה היא יחסית ממשקעים קשים ולכן אם לא נוקה הרדיאטור מעולם אני ממליץ לשלוח לניקוי בפתיחה שלו.

 

מאחר שהיום לא הייתה לי אפשרות לעשות את הבדיקה אני אעשה אותה ואגיע עם תוצאות, בנתיים בנוסף לתוסף הזה הושפרצו מים בלחץ לתוך הרדיאטור כדי לנסות לפתוח את כל מה שסתום, מחר אגיע עם תוצאות ואם הבעיה לא הסתדרה אני כנראה אפנה למוסך..

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

ביצעתי בדיקה, לא רק שלא הסתדר אלא נהיה מעט גרוע יותר.

אבקר במוסך בהזדמנות הראשונה שתתאפשר לי, עד אז היא תנוח בחנייה..

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם
עשית ניקוז אוויר? הוונטה עובדת בזמן?

 

ביצעתי ניקוז אוויר, יש 2 מאווררים בסובארו ושניהם עובדים בזמן ובמהירות שהם אמורים לעבוד בה.

 

וכמו ש Dad-idin אמר, אני מניח שאסע ישירות למוסך או למכון רדיאטורים.

 

מה האופציה הגרועה ביותר שיכולה להיות? וכמה זה אמור לעלות בערך?

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

הבנתי, תודה רבה.

 

בנוסף שחכתי לציין שהבעלים הקודמים של הרכב פירק לו את הטרמוסטט ועד עכשיו נסעתי בלעדיו.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.


×
×
  • תוכן חדש...