Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ביצעתי ניקוז אוויר, יש 2 מאווררים בסובארו ושניהם עובדים בזמן ובמהירות שהם אמורים לעבוד בה.

 

וכמו ש Dad-idin אמר, אני מניח שאסע ישירות למוסך או למכון רדיאטורים.

 

מה האופציה הגרועה ביותר שיכולה להיות? וכמה זה אמור לעלות בערך?

מתי הוחלפה משאבת מים בפעם האחרונה?

במה אתה ממלא את הרדיאטור? מים? או נוזל ייעודי?

אני מהמר דווקא על משאבת מים בסוף ימייה.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מתי הוחלפה משאבת מים בפעם האחרונה?

במה אתה ממלא את הרדיאטור? מים? או נוזל ייעודי?

אני מהמר דווקא על משאבת מים בסוף ימייה.

 

לגבי משאבת המים אני אצטרך לבדוק בקבלות של הטיפולים, את הרדיאטור אני ממלא בנוזל ירוק יעודי.

המשאבה נראית תקינה, ומרגישים שיש זרימה והצינורות גם חמים , בכל זאת אני לא פוסל את המשאבה ואבדוק גם אותה.

בנתיים הרכב מושבת עד שאוכל להגיע איתו למוסך\מכון רדיאטורים הקרוב.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

עדכון: החלטתי להתחיל בטיפול מהחלקים הזולים יותר ליקרים יותר.

הזמנתי רדיאטור מחנות בקריות (יש לי איתם נסיון עבר, הזמנתי מהם גם את האגזוז), ביום שישי שבת אעבוד בבית באופן עצמאי על הרכבת הרדיאטור ואחזור לעדכן.

כחלק מהעבודה אעשה גם טיימינג ואחליף גלגלת.

שאלה נוספת, שמן המנוע שיש לי ברכב לא הוחלף בערך 20 אלף קילומטר, ואני מאמין שכשאוטו התחמם מס' פעמים הוא פגע ביעילות של השמן שגם ככה היה ישן ויש להחליפו, יכול להיות שזה קשור לבעיית ההתחממות?

 

לאחר הרכבת הרדיאטור אעדכן האם הבעיה נפתרה, שוב תודה על העזרה לכל מי שהגיב כאן.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

לצערי לא, הרדיאטור עבר שטיפה והוא עדיין מתחמם.

בכל זאת הרכב כבר בן 17-18 והוא עם רדיאטור מקורי (270KM).

הגיעה הזמן להחליף.

 

אעדכן לאחר ההחלפה, בקשר לשאלה של השמן, יכול להיות שזה קשור להתחממות?

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

חבר יקר

מנסיון אחרי הרבה עגמת נפש ברכב זהה בדיוק לשלך

התברר שהמאווררים עבדו ,רק פשוט בכיוון ההפוך ,ולכן גם רק בעליות הרכב היה מתחמם! בדוק את הנושא!

בהצלחה

פורסם
חבר יקר

מנסיון אחרי הרבה עגמת נפש ברכב זהה בדיוק לשלך

התברר שהמאווררים עבדו ,רק פשוט בכיוון ההפוך ,ולכן גם רק בעליות הרכב היה מתחמם! בדוק את הנושא!

בהצלחה

 

תודה לך אני אבדוק!

למרות שאם זה "פתאום" התחיל להסתובב הפוך סביר להניח שהבעייה הייתה נגרמת בפתאומיות, זה התחיל מהתחממות קלה בעליות שהתדרדרה לאט לאט עד שהגיע למצב שממש כבר אין אפשרות לנסוע עם האוטו, מאז אני עדיין מנסה לעלות על המקור של הבעיה, כרגע כמו שכבר אמרתי אני מחליף יוניט חום + רדיאטור.

 

אין שום סיבה שהשמן הותיק ייגרום להיתחממות.

 

הבנתי תודה רבה :)

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

על פי תיאורך אני תומך בכיוון שלך, להחלפת רדיאטור.

הפלאש שעשית למערכת כנראה שיחרר כל מיני לכלוכים ואבנית, שזרמו לרדיאטור והוסיפו על היסתמותו, ולכן עכשיו המצב אפילו יותר גרוע ממקודם.

זכורני כשניקיתי את הרדיאטור שלי (פירוק דודים והעברת חוטר בצלעות), אבנית יכולה להסתם שם ולהפוך ממש לאבן קשה , שגם חוטר לא מצליח לשחרר.

 

אם התיקון יהיה יעיל והרכב לא יתחמם, כדאי מאוד להחזיר גם טרמוסטט לרכב, לא בריא לנסוע בלי.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם (נערך)

שלום רב !

החזרת התרמוסטט למערכת היא תנאי בלתי יעבור לפתירת בעייתך.

ברכב זה ללא תרמוסטט , הרכב מתחמם יותר מאשר עם תרמוסטט מורכב ותקין, לתשומת ליבך.

חשוב גם לדעת כיצד לנקז אוויר ברכב זה, אחרת המאוורים יעבדו ללא הפסק, כי הם נכנסים למצב חירום.

לא פוסל כלל את האפשרות לסיבות לביטול התרמוססט, בגלל היסוריית התחממות של הרכב, בגלל משאבת מים לא תקינה, ומומלץ להחליפה, ולהרכיב כמובן תרמוסטט.

בברכה

צביקה

עריכה אחרונה על ידי צביקה.

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
על פי תיאורך אני תומך בכיוון שלך, להחלפת רדיאטור.

הפלאש שעשית למערכת כנראה שיחרר כל מיני לכלוכים ואבנית, שזרמו לרדיאטור והוסיפו על היסתמותו, ולכן עכשיו המצב אפילו יותר גרוע ממקודם.

זכורני כשניקיתי את הרדיאטור שלי (פירוק דודים והעברת חוטר בצלעות), אבנית יכולה להסתם שם ולהפוך ממש לאבן קשה , שגם חוטר לא מצליח לשחרר.

 

אם התיקון יהיה יעיל והרכב לא יתחמם, כדאי מאוד להחזיר גם טרמוסטט לרכב, לא בריא לנסוע בלי.

 

אכן זה לא טוב לנסוע בלי טרמוסטט ולכן באותה ההזדמנות גם ארכיב טרמוסטט חדש.

 

שלום רב !

החזרת התרמוסטט למערכת היא תנאי בלתי יעבור לפתירת בעייתך.

ברכב זה ללא תרמוסטט , הרכב מתחמם יותר מאשר עם תרמוסטט מורכב ותקין, לתשומת ליבך.

חשוב גם לדעת כיצד לנקז אוויר ברכב זה, אחרת המאוורים יעבדו ללא הפסק, כי הם נכנסים למצב חירום.

לא פוסל כלל את האפשרות לסיבות לביטול התרמוססט, בגלל היסוריית התחממות של הרכב, בגלל משאבת מים לא תקינה, ומומלץ להחליפה, ולהרכיב כמובן תרמוסטט.

בברכה

צביקה

 

תודה על התגובה צביקה, ארכיב טרמוסטט ביחד עם הרדיאטור.

המאוורים תקינים ולא פועלים ללא הפסק, כשאני מניע את הרכב בעמידה הוא מגיע לטמפ' עבודה ולאחר מס' דקות המאוורים נכנסים לפעולה למשך של כדקה +- ולאחר מכן כבים.

 

אעבור על היסטוריית הטיפולים של הרכב ואראה אם יש משהו שקשור להתחממות קודמת.

תודה על התגובות של כולם אעדכן לאחר החלפת הרדיאטור (מניח ששישי שבת הקרובים).

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

שלום שוב,

אני מעוניין להגיד תודה רבה לכולם, החלפה של הרדיאטור וההרכבה של הטרמוסטט החדש בוצעה היום ולאחר נסיעת מבחן הרכב לא מתחמם כלל ומחוון החום יציב.

פתחתי את הרדיאטור הישן ואכן הוא היה מאוד סתום, אני שמח שסוף סוף הבעיה נפתרה תודה רבה לכל מי שהגיב פה :)

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

שלום שוב חברים, אני מקפיץ את השרשור הזה מכיוון ששמתי לב שהבעיה רק חצי נפתרה.

לאחר החלפת הרדיאטור הרכב אינו מתחמם בעליות יותר, אך מתחמם בסל"ד נמוך.

יש לציין שבעמידה אין התחממות, אך גם לוקח לו הרבה זמן להתקרר, לעומת זאת כשהרכיב מאיץ מהר (מגיע מהר לסל"ד גבוה ונשאר בו) חום המנוע יורד במהירות.

לצורך המחשה מצורף סרטון בו אני נוסע בהילוך רביעי בסל"ד של 2700 +- ורואים שהמנוע מתחמם, ומיד מוריד להילוך שלישי (4000 סל"ד) ומיד רואים שהמנוע מתקרר.

 

הנה הסרטון:

*ממליץ להשתיק את הסרטון מאחר וב 0:50 יש צליל חזק מאוד של הודעה שמתקבלת*

*יש לציין שאיני הצלם*

 

לאחר חיפוש קצר באינטרנט הדבר הכי קרוב שמצאתי לתופעה שקוראת אצלי ברכב זה משאבת מים חלשה שמצליחה לתת סירקולציה טובה רק בסל"ד גבוה, האם זו נראית לכם הבעיה? ממה זה יכול להגרם?

 

שוב תודה לכל המגיבים.

עריכה אחרונה על ידי yaari30

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.


×
×
  • תוכן חדש...