Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לצבוע את המראות צד שלי משחור לצבע לבן.

 

באיזה סוג צבע אתם ממליצים לי להשתמש? כמובן שהמראות עם הזמן יעברו שטיפות ידניות וגשמים ואני לא מעוניין שהצבע ישתפשף וירד.

 

אז בבקשה תמליצו לי על מה שתוכלו, אופן צביעה, סוג צבע וכל מה שכרוך מסביב.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

יש ספרי של נירלט, במיוחד לפלסטיקים, תשיג בהום סנטר, ומחזיק הרבה זמן, בזמנו היה לי קורסה 85 צבעתי את הטמבונים את והמראה (היתה רק שמאלית) בצבע כזה שחור, כי הוא כבר היה דהויי החזיק לי חצי שנה בערך





הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
כל צביעה שהיא לא בתנור ואצל צבעי מקצועי, תיראה חאפרית ותגרום לך להתחרט על היום בו החלטת לבצע אותה...

לדעתי רד מהעניין.

:mm_yeah: מסכים עם כל מילה!

אכא זילוך?

פורסם
:mm_yeah: מסכים עם כל מילה!

נכון מאוד,ראיתי נסיון של תיקון קטן מאוד בפגוד ויצא על הפנים,אם חשוב לך,קנה מראות צד לא מקוריות

פורסם
נכון מאוד,ראיתי נסיון של תיקון קטן מאוד בפגוד ויצא על הפנים,אם חשוב לך,קנה מראות צד לא מקוריות

 

מוזר שראיתי כמה וכמה סובארו עם מראות לבנות, לא יכול להיות שכולן נצבעו בתנור או אצל צבעי מקצועי כמו שאמרתם. וכולם נראו בסדר גמור.

 

אני מקווה שהריסוס יצא טוב, בכל מקרה אני אחפש צבע מיוחד לפלסטיקים ולא משהו זול ב10 שקלים כמו שצבעתי את הג'נטים שלי.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

יוסקה, דבר איתי שבת בבוקר, נלך להביא מאוטו-דיפו ספרי פלסטיקים כזה, ושאלה לי אליכם:

יש לי בבית ספרי לקה לפלסטיק, יש טעם לרסס אותו על המראה אחרי שצובעים אותה עם הספרי שקונים באוטו-דיפו במיוחד לפלסטיקים ?

ובאמת מקווה שיצא לנו יפה הצביעה, ונשתדל לתמונות ככה של האוטו של יוסקה מפורק קצת :)

אגב יוסי, כשיודעים לרסס אפשר להגיע לתוצאות...

תזכיר לי אני אראה לך איזה נחמד היה האופנוע הישן שלי אחרי קצת ריסוס...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
יוסקה, דבר איתי שבת בבוקר, נלך להביא מאוטו-דיפו ספרי פלסטיקים כזה, ושאלה לי אליכם:

יש לי בבית ספרי לקה לפלסטיק, יש טעם לרסס אותו על המראה אחרי שצובעים אותה עם הספרי שקונים באוטו-דיפו במיוחד לפלסטיקים ?

ובאמת מקווה שיצא לנו יפה הצביעה, ונשתדל לתמונות ככה של האוטו של יוסקה מפורק קצת :)

אגב יוסי, כשיודעים לרסס אפשר להגיע לתוצאות...

תזכיר לי אני אראה לך איזה נחמד היה האופנוע הישן שלי אחרי קצת ריסוס...

 

רק צריך לדעת איך צובעים (שלא יהיו הבדלים בצבע ומקומות שלא צבועים טוב) ואיזה סוג צבע\צבעים לקנות.

 

ואם יש לך מצלמה דיגיטילית אז יש הרבה מה לצלם.. (טאסות, רמקולים, מראות, פנים הרכב).

 

ונראה את התמונות בהזדמנות בכיף...

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

יוסקה יש לי מצלמה, אני צריך לצאת עכשיו אני עוד מעט יחזור אני יראה לך באייסי את התמונות של האופנוע הישן...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
יוסקה יש לי מצלמה, אני צריך לצאת עכשיו אני עוד מעט יחזור אני יראה לך באייסי את התמונות של האופנוע הישן...

 

אם יש לך מצלמה, אז כבר יש עוד סיבה להגיע.

 

אני רק מקווה שהיא באיכות טובה........

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

מצאתי תמונה של האופנוע כשהיה חבוט מאוד, ממש ברגעי הרכישה שלו, כדי שתבינו לאיזה מצב הבאתי אותו ומאיזה...

ועוד משהו, הספרי שאיתו נצבע הפלסטיק היה ספרי פשוט ביותר מטמבור בצבע שחור שעלה 10 ש"ח...

אז אני מאמין שעם ספרי יעודי לפלסטיק אפשר להגיע לתוצאה...

PHTO0062.JPG

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

שחור לשחור זו לא חוכמה,מה היה קורה אם היית רוצה להפוך את כל השחור ללבן? האם גם אז היית מגיע לרמה כזאת של גימור?

פורסם
שחור לשחור זו לא חוכמה,מה היה קורה אם היית רוצה להפוך את כל השחור ללבן? האם גם אז היית מגיע לרמה כזאת של גימור?

 

יש נקודה בדבריך...

I should win a fucking AWARD for being me

×
×
  • תוכן חדש...