Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המון תמונות של M3 CSL


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הרכב אוטומטי או שאני צריך בדיקת עיניים?

הוא בעל גיר SMG. חפש הסבר בפורום-סביר להניח שתמצא.

Піскун Святослав Михайлович

פורסם

לא הבנתי בדיוק מה הוא עושה....

בהתחלה היא הייתה משופרת ואח"כ הוא החזיר אותה למקור?!

או שאני לא הבנתי טוב?

 

בהחלט מכונית מדהימה מכל הבחינות....אני מעדיף אותה איך שהיא בסוף!..(מקורית לגמרי)

פורסם

כ"כ הרבה קרבון פיבר על רכב אחד!

פשוט תענוג! באוטומוטור כשראיתי את הרכב הזלתי ריר קרוב לחצי שעה!

:-D

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם
לא הבנתי בדיוק מה הוא עושה....

בהתחלה היא הייתה משופרת ואח"כ הוא החזיר אותה למקור?!

או שאני לא הבנתי טוב?

 

בהחלט מכונית מדהימה מכל הבחינות....אני מעדיף אותה איך שהיא בסוף!..(מקורית לגמרי)

סוף העמוד - זה התחלת הפרוייקט.

 

תחילת העמוד - סופו.

פורסם
סוף העמוד - זה התחלת הפרוייקט.

 

תחילת העמוד - סופו.

יפנים משוגעים... :screwy:

 

ובקשר לרכב - מדהים. :shock:

אבל לדעתי ג'אנטים כחולים לא כ"כ מתאימים לו.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
רק שאלה אחת:

 

 

על מה חשב האדם שהתקין את הספויילר הזוועתי הזה על החיה הזאת ?............

נראה לי שהוא חשב: "אם אני אשפר אותו מספיק... בסוף הוא גם ימריא"

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

הספויילר הזה הוא יותר קל פשוט, משאר הספויילרים

 

אבל לדעתי זה קצת אובססיבי כל הקטע של ההפחתת משקל פה...

אני לא אופתע אם הנהג צם יומיים לפני כל תחרות =\

פורסם
הספויילר הזה הוא יותר קל פשוט, משאר הספויילרים

 

אבל לדעתי זה קצת אובססיבי כל הקטע של ההפחתת משקל פה...

אני לא אופתע אם הנהג צם יומיים לפני כל תחרות =\

:roflmao:

 

למה אובססיבי יא סנטו, זאת מכונית מסלול - שיוריד הכל !

 

לחבר שלי יש אימפרזה טורבו GT ללא ספויילר אחורי, וכל פעם שאני פותח שם את הבגאג' הוא קופץ במכה למעלה. החבר אומר שזה בגלל שהקפיץ שם מכוון להחזיק גם את הספויילר שמשקלו 10 קילו (!!)

 

אז הספויילר שלו שוקל כמה ק"ג פחות, ומשם הוא גם הוריד עוד כמה, וגם קצת מפה....ובסוף הוא חוסך קרוב ל-100 קילוגרמים משמעותיים שיתבטאו בכמה עשיריות שניה להקפה. וזה משמעותי !

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

הוא בטח עולה לאוטו ערום, ומתגלח ועושה קרחת לפני כל תחרות.

לפעמים ילדים במושב האחורי, גורמים לתאונות...אבל לפעמים תאונות במושב האחורי, גורמות לילדים!!

פורסם
בסוף הוא חוסך קרוב ל-100 קילוגרמים משמעותיים שיתבטאו בכמה עשיריות שניה להקפה. וזה משמעותי !

וזו ב-ד-י-ו-ק הסיבה שבגללה (המממ... בגללה, משחק מילים) אני מקפיד להוריד חירבון בריא כל בוקר לפני שאני עולה על האוטו.

 

אם ידידנו הסיני היה באמת רוצה לחסוך במשקל, הוא היה מסיר את הכנף המגוחכת הזו לגמרי. גועל נפש. נזם חזיר באף זהב. אם הוא היה באמת באמת חייב כח הצמדה רציני יותר מזה שטובי מהנדסי בוואריה סיפקו לו - הוא היה יכול להסתפק בספויילר צנוע הרבה יותר. עם כל הכבוד לפאסון של מכונית המירוץ, אני בספק אם הוא באמת צריך את הכנף הזו יותר ממה שהלאנטיסים במפגש צריכות אותה.

חבל על הדאווין. לפעמים השיפורים הרציניים נסתרים מהעין ונעשים בצורה קצת פחות צעקנית, בפרטיות, עם עיתון על הברכיים ומיכל מטהר אויר ביד.

×
×
  • תוכן חדש...