Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קאג'יבה 50


יונתןxsi
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7892 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני מעונין בקניית אופנוע קאג'יבה 50 מודל 94

יש לי כמה שאלות

האם שווה בכלל לקנות את האופנוע הזה ?

הבנתי שקשה קצת להשיג חלקים ,כמה קשה?

שווה למודל 94 6 אלף שקל?

יש לציןן שאני לא הכי מעוניין ב50 אחר כמו די טי וכוו"

איך שראיתי אותו ישר התאהבתי

תודה מראש לכל העונים

פורסם
שלום אני מעונין בקניית אופנוע קאג'יבה 50 מודל 94

יש לי כמה שאלות

האם שווה בכלל לקנות את האופנוע הזה ?

הבנתי שקשה קצת להשיג חלקים ,כמה קשה?

שווה למודל 94 6 אלף שקל?

יש לציןן שאני לא הכי מעוניין ב50 אחר כמו די טי וכוו"

איך שראיתי אותו ישר התאהבתי

תודה מראש לכל העונים

אוקיי אז נענה בקצרה :

 

לא שווה בכלל במיוחד לא במחיר של 6 אלף !!

מאוד מאוד קשה להשיג חלקים

תתחיל לחשוב על דיטי

פורסם
שלום אני מעונין בקניית אופנוע קאג'יבה 50 מודל 94

יש לי כמה שאלות

האם שווה בכלל לקנות את האופנוע הזה ?

הבנתי שקשה קצת להשיג חלקים ,כמה קשה?

שווה למודל 94 6 אלף שקל?

יש לציןן שאני לא הכי מעוניין ב50 אחר כמו די טי וכוו"

איך שראיתי אותו ישר התאהבתי

תודה מראש לכל העונים

אתה מדבר על קאג'יבה סופר סיטי 50 אדומה?
פורסם

נורא קשה להשיג חלקים????

נכון, אין יבואן לקג'יבה אבל, גם ליפניים שיש להם יבואנים לא תמיד יש חלקים במלאי ולא חסרות דוגמאות, מניסיון אישי אני יכול להגיד שיותר קל לי למצוא חלקים לקג'יבה שלי מלקאוואסאקי שהיה לי והקאווא היה יותר חדש...

אם אין לך בעיה להזמין דרך הרשת אז אין שום בעיה של חלקים ובזול.

אם יש לך בעיה אז תמצא חלקים בארץ אבל לפעמים תצטרך לחפש טוב.

אם אתה מוכן לחיות עם החסרונות של האיטלקי אז אתה תהנה ממנו הרבה יותר מה-DT

בסופו של דבר, יש לנו ארץ קטנה - אי אפשר לטעות בגדול.

דני פרמוצ'נקו - דבריו הוצאו מהקשרם (י.ב.)

פורסם

זה לא ממש מדויק,כי את הקאג'יבה סיטי וסופר סיטי כבר לא מייצרים מזמן גם בח''ול, וגם באיטליה ארץ מוצאם יש בעיה רצינית למצוא חלקי מנוע לכלים 50 סמ''ק.

שלא לדבר על הארץ ,שפה יש בעיה רצינית למצוא חלקי מנוע לפרימה או לסופר סיטי, אז למה להכניס ת'ראש למיטה חולה.

אתה שוכח שזה נער שגם אם ימצא באיזה אתר חלקים לקאג'יבה, עלות החלקים ויבואם לארץ יקרע אותו מבחינה כספית.

אז רצוי לוותר על ההגרלה הזאת.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם

לא אמרתי שזה פשוט להחזיק איטלקי בארץ אבל בעיה של חלקים גם באיטליה????

 

מאיפה הבאת את זה????

ותתפלא אחרי כמה שנים שלא מייצרים את האלפנט עדיין יש חלקים חדשים, אני מתכוון לחלקי קג'יבה לא לצד של דוקאטי.

בסופו של דבר, יש לנו ארץ קטנה - אי אפשר לטעות בגדול.

דני פרמוצ'נקו - דבריו הוצאו מהקשרם (י.ב.)

פורסם

אני מדבר על הקאג'יבה פרימה וסופר סיטי, להם יש בעיה של חלקים באיטליה, כי יצורם הופסק מזמן.

 

לגדולים אין בעיה של חלקים, הייתי אצל אחד בבולוניה שקנה איזה 6 האנגרים מקאג'יבה של חלקים, היה לו הכל לקאג'יבה מכל טוב, אבל לפרימה? חוץ מפלסטיקה לא היה לו כלום.

והרבה הפנו אותי אליו, ואמרו לךי שרק אצלו יש מצב למצוא חלקים.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם

נכון שיש מחסור בחלקים, אבל תמיד מסתדרים.

 

אם אתה אוהב כביש, מוגבל ל50 ומוכן לעמוד בחסרונות, הקאג'יבה תתן לך

משהו ששום DT מעפן לא יתן.

ראשון לציון 018.jpg

Moo Moo

------------

רוכב עד CSC75, ונותן בראש.

 

תגידו יש אייקון פרה פה?

פורסם
הקאג'יבה תתן לך

משהו ששום DT מעפן לא יתן.

כאב ראש? תקלות כל שני וחמישי? אי ודאות לגבי סיום כל נסיעה בכוחות עצמו?

 

אכן, ה-DT כנראה לא יתן את זה cheeky-smiley-005.gifcheeky-smiley-004.gifcheeky-smiley-006.gif

פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:

פורסם

נו אז שופחים מנוע פה ושם... לא נורא.

 

תקלות כל שני וחמישי? נסה כל שלישי ושישי (אחרי אימון)

 

כאב ראש? מתרגלים... (מי שיתבכיין שיקח אקמול)

 

אייל המהיר? רק פעם אחת ששפכתי מנוע באימון מיגרש בראש העין.

 

סיני? מי בכלל צריך חלקים מסיני... (סיני אם אתה קורא את זה... תבדוק לי לגבי הרפידות

קלץ' לסופר סיטי, בסדר?)

 

אי ודאות לגבי סיום נסיעה בכוחות עצמו - מממ... אני בכל מיקרה תמיד סוחב איתי את המנעול בתיק, למיקרה שלא יהיה כסף לגרר מטיזינבי.

 

טוב נו אז הוא לא אמין... אבל מזה כיף לרכב עליו :-P

 

לדעתי אין כלי חוליגנים 50 יותר טוב מזה

23.jpg

18.jpg

Moo Moo

------------

רוכב עד CSC75, ונותן בראש.

 

תגידו יש אייקון פרה פה?

פורסם
נו אז שופחים מנוע פה ושם... לא נורא.

 

תקלות כל שני וחמישי? נסה כל שלישי ושישי (אחרי אימון)

 

כאב ראש? מתרגלים... (מי שיתבכיין שיקח אקמול)

 

אייל המהיר? רק פעם אחת ששפכתי מנוע באימון מיגרש בראש העין.

 

סיני? מי בכלל צריך חלקים מסיני... (סיני אם אתה קורא את זה... תבדוק לי לגבי הרפידות

קלץ' לסופר סיטי, בסדר?)

 

אי ודאות לגבי סיום נסיעה בכוחות עצמו - מממ... אני בכל מיקרה תמיד סוחב איתי את המנעול בתיק, למיקרה שלא יהיה כסף לגרר מטיזינבי.

 

טוב נו אז הוא לא אמין... אבל מזה כיף לרכב עליו :-P

 

לדעתי אין כלי חוליגנים 50 יותר טוב מזה

:king:
פורסם
נו אז שופחים מנוע פה ושם... לא נורא.

 

תקלות כל שני וחמישי? נסה כל שלישי ושישי (אחרי אימון)

 

כאב ראש? מתרגלים... (מי שיתבכיין שיקח אקמול)

 

אייל המהיר? רק פעם אחת ששפכתי מנוע באימון מיגרש בראש העין.

 

סיני? מי בכלל צריך חלקים מסיני... (סיני אם אתה קורא את זה... תבדוק לי לגבי הרפידות

קלץ' לסופר סיטי, בסדר?)

 

אי ודאות לגבי סיום נסיעה בכוחות עצמו - מממ... אני בכל מיקרה תמיד סוחב איתי את המנעול בתיק, למיקרה שלא יהיה כסף לגרר מטיזינבי.

 

טוב נו אז הוא לא אמין... אבל מזה כיף לרכב עליו :-P

 

לדעתי אין כלי חוליגנים 50 יותר טוב מזה

תשובה ברמה מומו, ויש לי רפידות מצמד משומשות, אבל במצב תקין לחלוטין.:roflmao: :roflmao: :roflmao:

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם

אני לא יודע בקשר לאמינות של ה50 סמ"ק אבל האלפנט מציב סטנדרטים חדשים גם ליפנים....

 

כן! 138000 ק"מ ללא אובראול, לא נכנס למוסך יותר מכל יפני אחר שאני מכיר.חוץ מטיפולים שוטפים

בסופו של דבר, יש לנו ארץ קטנה - אי אפשר לטעות בגדול.

דני פרמוצ'נקו - דבריו הוצאו מהקשרם (י.ב.)

×
×
  • תוכן חדש...