Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4493 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
אין צורך לקבוע אמירות כאלה בצורה נחרצת כזאת, במיוחד אם הם שגויות.

הדיסקים בוודאי יכולים להחליד בצורה שייראו באותו גוון וצבע של בלם התוף שבתמונה.

היא צודקת, אתה טועה.

 

הדיסקים יחלידו רק אם הרכב לא נוסע, בעוד שהתופים מחלידים בכל מקרה. לא משנה אם נסעת ברכב או לא. פה כמובן אנחנו מדברים על רכבים שנוסעים יום יום אז זה לא רלוונטי.

ברכב שנוסע יום יום, החלודה בדיסק תופיע בחלקו האמצעי בין 2 חלקי הדיסק שבאים במגע עם הקליפר. את החלודה הזאת רואים רק אם מתעקשים להסתכל בזווית לתוך הדיסק.

כל עוד הרכב הוא רכב שנוסע ומתגלגל באופן קבוע, החלודה לא תצטבר על הדיסקים.

ברגע שהרכב יעמוד לתקופה מסוימת, אז החלודה תתחיל להופיע על הדיסקים. כמובן שברגע ששוב יתחילו לסוע על הרכב החלודה תיעלם. הרפידות פשוט יגרדו את החלודה מהדיסק.

אני רואה את זה באופן יומיומי בעבודה עם רכבי הטרייד אין שעומדים מספר ימים והחלודה כבר מופיעה על הדיסק.

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
היא צודקת, אתה טועה.

 

הדיסקים יחלידו רק אם הרכב לא נוסע, בעוד שהתופים מחלידים בכל מקרה. לא משנה אם נסעת ברכב או לא. פה כמובן אנחנו מדברים על רכבים שנוסעים יום יום אז זה לא רלוונטי.

ברכב שנוסע יום יום, החלודה בדיסק תופיע בחלקו האמצעי בין 2 חלקי הדיסק שבאים במגע עם הקליפר. את החלודה הזאת רואים רק אם מתעקשים להסתכל בזווית לתוך הדיסק.

כל עוד הרכב הוא רכב שנוסע ומתגלגל באופן קבוע, החלודה לא תצטבר על הדיסקים.

ברגע שהרכב יעמוד לתקופה מסוימת, אז החלודה תתחיל להופיע על הדיסקים. כמובן שברגע ששוב יתחילו לסוע על הרכב החלודה תיעלם. הרפידות פשוט יגרדו את החלודה מהדיסק.

אני רואה את זה באופן יומיומי בעבודה עם רכבי הטרייד אין שעומדים מספר ימים והחלודה כבר מופיעה על הדיסק.

ומה אפשר לעשות כדי למנוע את החלודה על התוף?

פורסם

שאלה מצוינת. אני לא מכיר שיטות שמונעות את זה לגמרי, אבל אפשר כמובן לפרק את הגלגל, לשייף קצת את החלודה ולהוריד אותה, אולי לשים קצת צבע פריימר, ולצבוע בצבע עמיד לחום. אף פעם לא עשיתי דבר כזה אבל זה נשמע כמו תהליך הגיוני.

חכה לעוד המלצות בעניין.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

בכדי למנוע חלודה על התוף צריך להסיר את כל החלודה, לצבוע ביסוד צורב לפחות שתי שכבות ומעל צבע עמיד לחום

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

תודה רבה חברים!

אני אעדכן כשיהיה לי זמן לפרוייקט!

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם
היא צודקת, אתה טועה.

 

הדיסקים יחלידו רק אם הרכב לא נוסע, בעוד שהתופים מחלידים בכל מקרה. לא משנה אם נסעת ברכב או לא. פה כמובן אנחנו מדברים על רכבים שנוסעים יום יום אז זה לא רלוונטי.

ברכב שנוסע יום יום, החלודה בדיסק תופיע בחלקו האמצעי בין 2 חלקי הדיסק שבאים במגע עם הקליפר. את החלודה הזאת רואים רק אם מתעקשים להסתכל בזווית לתוך הדיסק.

כל עוד הרכב הוא רכב שנוסע ומתגלגל באופן קבוע, החלודה לא תצטבר על הדיסקים.

ברגע שהרכב יעמוד לתקופה מסוימת, אז החלודה תתחיל להופיע על הדיסקים. כמובן שברגע ששוב יתחילו לסוע על הרכב החלודה תיעלם. הרפידות פשוט יגרדו את החלודה מהדיסק.

אני רואה את זה באופן יומיומי בעבודה עם רכבי הטרייד אין שעומדים מספר ימים והחלודה כבר מופיעה על הדיסק.

 

אני צודק, היא טועה, אתה טועה, אבל היא חברה שלך, אז מה אני מבין..

האמירה שלה, ואני מצטט: "הדיסקים לא מחלידים ככה".

דוגמה נגדית:

27963d1242313799-rust-brake-rotors-my-toy-003.jpg

 

מסקנה: המשפט שלה לא נכון, לכן היא טועה.

זהו. אין צורך להגיב לי בעוד בלוק של טקסט.

סוף שבוע טוב.

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם (נערך)

כנראה שלא קראת את כל מה שכתבתי. דיסק מחליד כאשר לא נוסעים עם הרכב. אבל ברכב שנוסעים בו יום יום, אין שום סיבה שהדיסק יחליד.

בגלל זה התוף אצלי חלוד והדיסק לא. בגלל זה, זה ככה בכל רכב שיש לו בלמי תוף ובלמי דיסק במקביל.

 

ומה הקשר לזה שהיא חברה שלי? אל תיכנס לפסים אישיים.

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
אנשים רצים להחליף ג'אנטים אבל הם לא מבינים שכל ג'אנט יראה לא משהו כשיש עליו צמיג בחתך גבוה כמו שלך.

הבעיה לרוב היא לא הג'אנט עצמו אלא חתך הצמיג וגובה הרכב.

מצטרף להמלצה לא לצבוע לשחור, זו בעיה בג'אנטים קטנים עם צמיג בחתך גדול כמו שלך.

זה יגרום להם להראות אפילו יותר קטנים.

הייתה לי דקה פנויה אז עשיתי לך מחווה קטנה.

 

שחור:

[ATTACH=CONFIG]372737[/ATTACH]

 

לבן:

[ATTACH=CONFIG]372738[/ATTACH]

 

 

אני מעוניין גם לצבוע בשחור, ישנה אפשרות בבקשה שתוכל גם לעשות לי מאין הדמייה שכזו? אני יודע שהתמונה אינה בדיוק מהצד...אם תוכל מה טוב.

Fiat adam2.jpg

אין צורך בחתימה....

פורסם
כנראה שלא קראת את כל מה שכתבתי. דיסק מחליד כאשר לא נוסעים עם הרכב. אבל ברכב שנוסעים בו יום יום, אין שום סיבה שהדיסק יחליד.

בגלל זה התוף אצלי חלוד והדיסק לא. בגלל זה, זה ככה בכל רכב שיש לו בלמי תוף ובלמי דיסק במקביל.

 

ומה הקשר לזה שהיא חברה שלי? אל תיכנס לפסים אישיים.

 

אין פה שום צד אישי, פשוט אני מניח שאתה לא אובייקטיבי :)

מה שרשמת נכון, מה שנרשם קודם לא. וזה מה שציינתי.

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם

תתפלא, אני מאוד אובייקטיבי. אפילו שמדובר בחברה שלי.

 

גם בתגובה הקודמת שלי כתבתי שרכב שנוסע יום יום, הדיסק שלו לא יחליד. דיסק חלוד יהיה רק ברכב שעומד.

 

אני לא רואה הבדל בין התגובה הראשונה שלי לתגובה השנייה שלי, ובגלל זה לא הבנתי למה כתבת שהיא טועה.

בגלל שאנחנו מדברים על רכב שנוסע יום יום ולא עומד, אז אין סיבה שהדיסק יחליד. בגלל זה מה שהיא כתבה, נכון.

 

זה הכל.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
אין פה שום צד אישי, פשוט אני מניח שאתה לא אובייקטיבי :)

מה שרשמת נכון, מה שנרשם קודם לא. וזה מה שציינתי.

 

אז אתה רוצה להגיד שכל מי שמסכים עם משהו שאני אומרת בפורום יש לו קשר אישי אלי? אז במקרה, הראשון שהגיב לך היה חבר שלי. אם כבר להיות קטנוניים אז אמירות זה הן ולא הם.

בכל אופן, הנקודה שלי הובהרה ואתה בינתיים לא ממש תרמת לדיון. אם האגו לא יתן לך להירדם היום, אז כן ביג באג אצה צודק, לא ניסחתי את עצמי כראוי. שבת שלום.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
אני צודק, היא טועה, אתה טועה, אבל היא חברה שלך, אז מה אני מבין..

האמירה שלה, ואני מצטט: "הדיסקים לא מחלידים ככה".

דוגמה נגדית:

[ATTACH=CONFIG]372849[/ATTACH]

 

מסקנה: המשפט שלה לא נכון, לכן היא טועה.

זהו. אין צורך להגיב לי בעוד בלוק של טקסט.

סוף שבוע טוב.

 

 

דוגמה נגדית:

seat-(5)_wh.jpg

 

מסקנה: המשפט שלה נכון, היא צודקת.

 

הוסבר לך כבר מתי דיסק מחליד, מתי לא.

אז המשפט שלה נכון ספציפי לרכב מסוים.

זהו. בלי בלוק של טקסט.

פורסם
דוגמה נגדית:

[ATTACH=CONFIG]372855[/ATTACH]

 

מסקנה: המשפט שלה נכון, היא צודקת.

 

הוסבר לך כבר מתי דיסק מחליד, מתי לא.

אז המשפט שלה נכון ספציפי לרכב מסוים.

זהו. בלי בלוק של טקסט.

:lol:

אתה רציני?

הראת לי עכשיו נכונות של משפט כללי ע"י דוגמה ספציפית ?

:lol:

למה להביך את עצמך ככה אבל ?

 

 

 

לחבר ולחברה: הכל טוב, לא קרה כלום.

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

דיסק מחליד כמו בתמונה של הרכב האדום רק אם הרכב עומד הרבה זמן בלי לנסוע. אין סיבה שיחליד ככה אם משתמשים כל יום ברכב.

התוף מחליד מבחוץ, כי הבלימה מתבצעת על הדופן הפנימית שלו ואין מה שיגרד ממנו את החלודה מבחוץ. את זה צריך לעשות לבד (אם רוצים) ולצבוע כמו שצריך עם יסוד צורב ושכבות כמו שהסבירו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...