Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע איך חוויתם כ״כ הרבה פשע, הייתי שם לפני חודש ואחרי פורים נוסע שוב, לא נתקלתי בשום מקרה בעייתי, לא ברחוב ולא במסעדה או משהו דומה. ההפך, הינ ממש כיף והאווירה מאוד ים תיכונית ונעימה. אה, וגם אחלה אוכל וזול! (תביא קולה־קאו לילדים!)

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מבחינתי העיר יפה מאד, ויש הרבה מה לראות ולעשות. אבל מאוד לא אהבתי את האנשים. התחיל בכך שהם מסריחים ונראה שלמרות שהלחות והטמפרטורה עולות על אלה שבתל אביב והמזגנים נדירים כמו בפריס הם לא מתקלחים ולא משתמשים בדיאודורנט. והשיא היה המפגש החוזר עם גנבים ורמאים. לטעמי העיר הכי אנטיפטית שבה ביקרתי מעולם.

יש מקומות שבהם האנשים מאוד מסבירי פנים, ואפילו אם יש איזו חוויה שלילית היא בטלה בששים לעומת היחס הכללי - למשל ליסבון. בברצלונה זה היה הפוך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מצטרף לאליבאבא, החוויות שלי ממש ממש שונות.

1. האנשים נעימים, ממש מסבירים פניהם לתייר. נהגי המוניות היו נחמדים מאוד (ולא, לא עבדו עליי)

2. בתור מפונק לא ראיתי יותר מדי את תחנות המטרו למינהן, אולם כשכן ראיתי המקום היה מפוצץ בשוטרים.

3. במסעדות לא ניסו לדחוף לי כלום, להפך, לא פעם הביאו לנו כל מיני דברים On the house.

4. דבר למשל שבעיני הוא טיפשי ברמת העסק, אבל לא הייתה לי איתו בעיה ברמת התייר, הוא שבהרבה מקומות גובים כניסה ואז אתה מזמין באותו סכום של הכניסה.

 

סה"כ עיר מדהימה, בהחלט שווה ביקור שני ושלישי (לפחות בעיניי)

 

מה שכן, יש בסביבות הרובע הגותי, רובע מוסלמי לא ממש פרינדלי, את האמת שלא ממש יצא לי להתקל במישהו ולחוות חוויה ספציפית לא נעימה, אולם האווירה הכללית לא סימפטית במיוחד, הרחובות די מוזנחים באזור ואני למען האמת הגעתי לשם די בטעות. יותר מדיי "עבדאללה פון" "אחמד פון" "יוסוף פון" ועוד. (אגב, למען הסר הספק, אין לי שום דבר נגדם.)

פורסם

את רוב ביקורי בספרד שהיתי באיזור קוסטה בראווה, אך עדיין בביקורים שלנו בברצלונה עצמה תוך כדי החופשה היה באמת מעניין.

ממליץ לקחת אם יש לך זמן ואתה טוב באנגלית, את הטיול אוטובוסים עם האוזניות, שמענו מאנשים שזה אכן מהנה, לא לשכוח לטייל בשוק לה בוקריה ולהינות משלל הצבעים שהוא מציע, אם אתה אוכל לא כשר אז אתה גם מוזמן לנסות את הטעמים (אני נמנעתי)

יש גם המון רובעים מעניינים לטייל בהם וכמובן זוג החנויות של אל קורט אינגלז שמפוצצות במבצעים ומותגים, כמו משביר לצרכן רק ענק!

 

אני לא חושב שזה יהיה מזג האוויר אבל אם ייצא לכם קפצו לפארק המים הנ"ל - הוספתי קישור.

מגלשות מים, בריכות והופעות חיות של כל מיני יונקים ועופות.

מהנה ביותר - הייתי ממיר את זה לסגנון שפיים/מימדיון פה בארץ רק עם תוספת של מיני גן חיות שתכליתו עולם המים.

כלומר טווח גילאים של 6 - 46 בעיקר למשפחות. למרות שהיו שם גם תיירים מבוגרים ללא צעירים.

 

לא לפספס בביקור שלכם באיזה פאב בעיר להנות גם מיין הסנגרייה שלהם, מרגיש קליל אבל הוא מפיל.

 

תהנה

Confidence In Motion

פורסם (נערך)

איפה הקניון הזה ממוקם?

 

עריכה: ראיתי באתר דרכי הגעה,אמא שלי הזמינה מלון שממוקם במרכז העיר אז אני מקווה שהדרך לשם קצרה כי היא יכולה להעביר שם יום שלם .

עריכה אחרונה על ידי GABIUBOGI

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
בשבוע שבו הייתי בה ניסו לכייס את אשתי לא פחות מ-4 פעמים (אני מתכוון פמספר הפעמים בו הצליחו לפתוח לה את התיק. היא היתה מאורגנת מספיק טוב כדי שיצאו בידיים ריקות)

 

כיוון שגם לי יצא לבקר שם השנה, אשמח לקבל קצת טיפים לגבי ההתארגנות המתאימה.

יצא לי לטייל עם חברה בפראג ואף אחד לא נגע בתיקים שלנו, אולי כי נראינו מקומיות ואולי כי היינו עירניות.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

הפתרון הוא להחזיק את המסמכים החשובים (בעקר דרכונים) ואת מרבית הכסף וכרטיסי האשראי בנרתיק (פאוץ') נסתר מתחת לבגדים - אני מחזיק בדרך כלל בנרתיק שתלוי בהצלב מתחת לבית השחי (ומתחת לחולצה), אשתי על הבטן, מתחת לחגורה. בארנק מחזיקים 50 אירו ולכל היותר כרטיס אשראי אחד.

לאשה מומלץ לקחת תיק עמוק (שיכול להראות כמעט כמו שק) עם רוכסן ואשר שוליו העליונים נתלים על הידיות ומתקפלים כך שהגישה לרוכסן קשה. לגברים אני ממליץ על פאוץ' שתלוי מלפנים - לא סקסי אבל לזר יחסית קשה לגשת אליו בלי להתגלות. אם מזג האויר קר אפשר להשתמש בכיס פנימי של המעיל (אם כי לאבא שלי הצליחו לכייס גם מתוך כיס פנימי של ז'קט). בכל מקרה - להמנע משימוש בכל כיס חיצוני.

דבר נוסף - לא להחזיק בגלוי חפצים נוצצים או פריטים הנראים יקרי ערך. לאשתי חטפו זכוכית מגדלת שיתה תלוויה על צוארה - פריט בשויי 10 ש"ח, אבל הגנב חשב שהפלסטיק המבריק הוא כמה גרם זהב. ושמעתי אפילו על תנוכי אזניים שנקרעו כאשר נתלשו מהם עגילים גדולים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני בד"כ מוודא שבמלון שאני מזמין בו חדר בו יש כספת בחדר ואז יוצא לטייל ברחבי העיר עם כרטיס אשראי וכמה שטרות בכיס הקדמי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לגבי הכייסים, הפתרון האולטימטיבי נגדם הוא נרתיק דק בצבע גוף שקושרים מתחת לחולצה צמוד לבטן, מי שראה את זה יודע על מה אני מדבר.

 

אתם צריכים לזכור שגם ההתנהגות שלכם שם חשובה, באיזור הרמבלה יש הרבה מאוד אטרקציות שאנשים מתקבצים סביבן, פעלולנים או הימורים ברחוב שמטרתם היא להסיח את דעת האנשים בזמן שגונבים להם דברים בתוך הקהל. כשאתם עסוקים במשחק אתם לא שמים לב לתיק ולכיסים.

אתם צריכים להשאר מודעים כל הזמן.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

בדיוק לנרתיק הזה התכוונתי (פאוץ' נסתר).

חשוב לבדוק בו כמה דברים - שהתפרים שלמים, שהרצועות מחוברות היטב לנרתיק ושהאבזם נסגר היטב ואינו משתחרר בקלות. כמוכן חשוב לוודא שרוחבו מספיק לדרכון ולשטרות של ארץ היעד.

נרתיקים משובחים כוללים בטנה אטומה למים בצד הגוף - כדי למנוע חדירת זיעה (חשוב מאוד בברצלונה, תל אביב באוגוסט ממוזגת לעומתה).

 

לגבי הרמבלה - מזכיר לי את ההסבר של מדריך התיירים בפראג: הכייסים מחכים ליד השעון האסטרונומי, עובדים 5 דקות בזמן שכל התיירים מביטים למעלה לבובות הרוקדות, וחוזרים לשתות קפה למשך 50 הדקות עד ההצגה הבאה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אמנם לא הייתי בספרד, אבל לדעתי - חובה לראות משחק בלייב של ריאל או ברצלונה.

 

אמן.

אבל כנראה רק בפעם הבאה.

 

בדיוק לנרתיק הזה התכוונתי (פאוץ' נסתר).

חשוב לבדוק בו כמה דברים - שהתפרים שלמים, שהרצועות מחוברות היטב לנרתיק ושהאבזם נסגר היטב ואינו משתחרר בקלות. כמוכן חשוב לוודא שרוחבו מספיק לדרכון ולשטרות של ארץ היעד.

נרתיקים משובחים כוללים בטנה אטומה למים בצד הגוף - כדי למנוע חדירת זיעה (חשוב מאוד בברצלונה, תל אביב באוגוסט ממוזגת לעומתה).

 

לגבי הרמבלה - מזכיר לי את ההסבר של מדריך התיירים בפראג: הכייסים מחכים ליד השעון האסטרונומי, עובדים 5 דקות בזמן שכל התיירים מביטים למעלה לבובות הרוקדות, וחוזרים לשתות קפה למשך 50 הדקות עד ההצגה הבאה.

 

תודה על הטיפ.

 

אגב קיבלתי כרגע את כרטיסי הטיסה ושאר הירקות.

שם המלון הוא CATALONIA BERNA. מישהו היה בו?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

נראה כי מקבל חוות דעת לא רעות ב-tripadvisor. ממליץ לך להתעמק בהן, כדי לדעת למה לצפות, מה כדאי להביא מהבית וממה להזהר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...