Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4499 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צמיג אחורי ימני שחוק\יבש מהצד החיצוני אבל נראה טוב מהצד הפנימי.

שלושת הצמיגים האחרים נראים טוב. שלושתם משנת 2010 - את השנה של הצמיג השחוק קשה לראות.

פנצ'ר מאכר אמר לי שיכול להיות שהצמיג השתפשף על מדרכה או "נאכל" קצת משמן שהגיע מדופן של מתקן שטיפת מכוניות.

לדעתו הצמיג עדיין בטוח לשימוש אבל הוא לא יעבור טסט (הטסט באוקטובר). המוסכניק שלי המליץ להחליף אותו לפני הקיץ.

 

מה דעתכם (אני יודע שצריך לראות בעיניים אבל בכל זאת)?

מה יכולה להיות הסיבה לשחיקה?

האם כדאי להחליף צמיג כדי להיות על בטוח?

 

תודה!

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תעלה תמונה של הצמיג.

אם מחליפים, מומלץ להחליף את 2 הצמיגים באותו הסרן ולא רק אחד.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

חשוב להדגיש שהצמיג נראה בסדר גמור בצד הפנימי - אם זה היה יובש "רגיל" הוא לא היה אמור להיראות יבש גם מבפנים?

בנוסף, איך זה שכל שאר הצמיגים נראים סבבה?

פורסם

מה זה משנה? החלף את הצמיג בדחיפות

היום בדיוק הלכתי להחליף, אמרו לי שעם 2 אני יכול להשאר עד הקיץ ואפילו אחרי - לא לקחתי סיכון, החלפתי את כל ה 4 לצמיגים איכותיים ולא זבל סיני שהיה מורכב על הרכב.

זה החיים שלך, שווה לך לסכן אותם בשביל כמה גרושים?

פורסם
חשוב להדגיש שהצמיג נראה בסדר גמור בצד הפנימי - אם זה היה יובש "רגיל" הוא לא היה אמור להיראות יבש גם מבפנים?

בנוסף, איך זה שכל שאר הצמיגים נראים סבבה?

הצמיג נראה בסדר בצד הפנימי כי הוא לא היה חשוף לשמש. בעת סיבוב רוב הלחץ מופנה דווקא לצד החיצוני של הצמיג.

בקיצור - תחליף צמיג. (מומלץ להחליף את שני הצמיגים על אותו הציר)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הצמיג שצילמת נראה יבש מאד ונוטה להתפורר, לא רק משופשף.

דעתי כדעת כשאר חברי הפורום שהגיבו פה - להחליף כמה שיותר מהר.

סתם בשביל לעשות השוואה, איך נראים שאר הצמיגים?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

שאר הצמיגים נראים בסדר גמור.

שני הצמיגים האחוריים (זה הימני אחורי) הותקנו באותו זמן, והשמאלי נראה בסדר גמור.

×
×
  • תוכן חדש...