Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

באפריל אגיע לטיול בארה״ב.

עלתה בי המחשבה לקנות שם מחשב נייד ויחד עם המחשבה, עלו גם מספר תהיות.

האם הדבר כדאי מהבחינות הבאות:

 

-כלכלית-? ציוד צילום לדוגמא, כבר הבנתי שלא הרבה יותר זול שם מאשר בארץ, בנוסף לעובדה שאין אחריות.

-אחריות- האם אחריות בינלאומית של יצרני מחשבים תופסת בישראל? (ואם כן, איזו חברה מספקת את השירות היעל ביותר בארץ?)

-מקלדת בעברית- יש שם מחשבים שמגיעים עם מקלדת בעברית? ואם לא, האם ישנה איזו בעיה להחליף למקלדת בעברית פה בארץ?

-מיסים/מכס- במידה ואני נעצר לבדיקה במכס ולא מצליח להוכיח להם ״שבאתי איתו מהארץ״, האם זה עדיין ישתלם כלכלית?

 

ועכשיו להמלצות.

מבחינת תקציב אני די גמיש (בגבול הטעם הטוב כמובן. עד 4000-5000₪ נניח).

הדרישות: מסך ״15.6 (ישמש כמחשב הבית העיקרי, לכן רצוי מסך גדול ונוח. מחשב נייח לא בא בחשבון), יציאת HDMI חובה.

המחשב ישמש בעיקר לגלישה ואולי קצת לצפייה בסרטים בחיבור לTV וגם לעריכת תמונות ברמה בסיסית ב PS, LR.

יש משהו מומלץ לדרישות/בתקציב?

 

ואם כבר, אז אנצל את פתיחת הנושא לעוד שאלה, האם צפוי לצאת בקרוב Apple-TV חדש לשוק?

אני רוצה לקנות אחד בארה״ב, אך אם יצא דור חדש במאי/יוני, אעדיף כבר לרכוש את הדור החדש בארץ.

 

תודה מראש.

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

מבחינת מחיר - משתלם מאוד (וגם ציוד צילום, הדיבור פה בעבר היה על אירופה ולא ארה"ב)

אחריות - ישנם מס' יבואנים אשר נותנים לך לממש את האחריות הבינלאומית (אני לא יודע מי למעט אסוס ולכן לא אפרט)

מקלדת בעברית - אין, אבל ניתן לחרוט בארץ בתשלום על המקלדת או שניתן להדביק מדבקות.

בהנחה ואתה מביא מחשב אחד בעבורך, וללא הקופסא, לא יעשו לך בעיות במכס.

אני הייתי ממליץ לך לחפש באאוטלטים של הניידים אפשר למצוא מציאות משוגעות לפעמים.

פורסם

תודה.

רק משהו אחד קטן, ציוד צילום בוודאות לא משתלם.

בדקתי עלויות של קניית מצלמה בארה״ב והמחירים שם (לא באאוטלטים או מבצעים), היו זולים בסך הכל בכ 300₪! מדובר במצלמה של 4000₪. כך שההפרש בהחלט לא מצדיק קניה שם. לפחות לא בציוד צילום. בסוף קניתי בארץ.

 

דרך אגב, יש חנויות מומלצות לקניה באיזור סן פרנסיסקו/לאס ווגאס/ניו יורק?

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

תודה ליביו!

ציפיתי שאתה תדע לענות על השאלה הזאת ;)

״דגם חדש משופר משמעותית״ אומר שממש שווה לחכות עבורו, הא?

 

שוב תודה,

עודד

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

כנראה שכן.

יש דיבור רציני על חנות אפליקציות, תמיכה בgame controllers ושיפור ביצועים משמעותי.

מצד שני זה סהכ 100 דולר שם או 550 ש״ח פה.

כנראה תוכל לקנות שם ולמכור פה בהפסד מזערי גם כשיצא החדש.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם (נערך)

לגבי LAPTOPS המחירים בארה"ב של הדגמים "הנמוכים" מאד קרוב למחירים בארץ

הדגמים היותר יקרים כאן יש הבדל גדול מאד במחירים.

אכן אפשר להשיג מחירים טובים בחנויות אאוטלט ושווה

כאן למשל יש את של DELL

http://outlet.us.dell.com/ARBOnlineSales/(S(3lnhcaf4m2enuiuqqvdi0grf))/Online/InventorySearch.aspx?c=us&cs=22&l=en&s=dfh&brandId=2201

 

ההמלצה שלי היא ללכת על DELL או HP מכמה סיבות,

אחריות שתכובד בארץ

ויתרון גדול במקרה של תקלה/שבר וכדומה שיש ב EBAY המון חלפים כולל לוחות אם וכדומה

בעלויות קטנות דבר שלא תמצא אצל ASUS וכו.

בתקציב שלך אתה יכול לקנות דגם מעולה בארה"ב שיעלה בארץ מינימום פי 2

הייתי הולך למשל על הסידרה הזו - XPS 15 - 9530

http://outlet.us.dell.com/ARBOnlineSales/(S(3lnhcaf4m2enuiuqqvdi0grf))/Online/InventorySearch.aspx?c=us&cs=22&l=en&s=dfh&brandId=2201

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

ליביו, צודק.

המחיר מלחתחילה לא בשמיים, כך שבאמת אפשר לקנות ומקסימום למכור.

 

קובי, תודה רבה!

עזרת לי המון. וגם עזרת לי להיסגר סופית. הנטייה באמת הייתה לכיוון DELL מהתחלה.

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם (נערך)

 

קובי, תודה רבה!

עזרת לי המון. וגם עזרת לי להיסגר סופית. הנטייה באמת הייתה לכיוון DELL מהתחלה.

 

 

עודד.

בכיף ותתחדש :)

ודגמי XPS 15 בארץ מתחילים מ 6K שקל ומעלה כך שזה שווה לעומת 4.5K שקלים בארה"ב

למשל כזה

xps1.JPG

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם
קובי זה מחיר למחודש.

יש להם אמה סוגים של מחשבים - כולל חדשים לגמרי.

כל המחשבים שם מגיעים עם אחריות מלאה.

קובי

:-)

×
×
  • תוכן חדש...