Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4498 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אני כרגע משפץ CX500 1981 ומתכנן לייבא אותו לארץ.

 

מהחומר שקראתי ברשת הבנתי שצריך להביא מסמך רשמי עם כל הפרטים של האופנוע.

 

התקשרתי היום להונדה ארה"ב והדיספצ'ר לא רצה להביא לי פרטים כי הם לא תומכים בייצוא אופנוע כי האופנועים יוצרו לארה"ב.

 

??????

 

מישהו עבר משהו כזה? איזה סיבה אפשר להגיד למה אני צריך את הפרטים של האופנוע?

פורסם

אני סיפקתי שני עמודים שהורדתי מהאינטרנט וזה הספיק.

החברה של האופנוע שיבאתי אפילו לא קיימת יותר.

אספנות = סבלנות

פורסם
אני סיפקתי שני עמודים שהורדתי מהאינטרנט וזה הספיק.

החברה של האופנוע שיבאתי אפילו לא קיימת יותר.

 

 

המסמכים הדרושים בעת שחרור הרכב:

תעודה מזהה, רישיון נהיגה בתוקף המתאים לסוג הרכב המיובא, חשבון מכר )מקור( או

הסכם רכישה, הכוללים את מלוא פרטי הרכב, לרבות: תוצר ודגם, שנת ייצור, מס' מנוע, מס'

שילדה, נפח מנוע ופירוט של כל התוספות המותקנות ברכב, תוספות אופציונאליות

המותקנות ברכב. כמו-כן חשבון הובלה וביטוח, רישיון רכב מחו"ל )מקור(, רישיון יבוא או

אישור מטעם משרד התחבורה, חשבון מטענים, פקודת מסירה של סוכן האניה/סוכן תעופה.

לגבי רכב המיובא מארה"ב יצורף דו"ח CARFAX מתוך האתר http://www.carfax.com, וכן כל

מסמך אחר שיידרש על ידי המעריך המטפל.

 

ציטוט מתוך :http://taxes.gov.il/customs/PersonalImport/Documents/MadrihYevuIshiRehev.pdf

 

האם ספר רכב יספיק?? איך הם מוודאים שהמספר מנוע תואם למשהו??

 

כמו כן, אין על האופנוע שלי פרטים בCARFAX או כל אתר בסגנון שמתאים לאופנועים.. האופנוע נסע 8K MILE והיה אצל בעלים יחיד... הוא היה סוג של מנותק מהעולם עשרות שנים..

 

אשמח להארה, תודה

פורסם
תתקשר לארנון נוימן 03-5405279.

 

הוא ייבא אופנועי הונדה רבים, כולל CX650 טורבו שהוא משפץ עכשיו, ויוכל לענות לך על כל שאלה.

 

נמרוד

 

לא נעים לי פשוט להתקשר, יש מצב למייל? תודה!!

פורסם
נעים, נעים. זה הטלפון במוסך שלו.

 

לביישנים:

 

[email protected]

נמרוד

 

תודה :)

 

דביר, לא ברור מהכתוב מה לא מוכנים לתת לך, האם את הטייטל? חוזה רכישה?

אלו הדברים האלמנטריים.

 

בתגובה מספר 3 יש ציטוט מהאתר של רשות המיסים. איך הם אמורים להתאים מספר מנוע לVIN NUMBER? הרי בטייטל לא כתוב מספר מנוע?

פורסם
תודה :)

 

 

 

בתגובה מספר 3 יש ציטוט מהאתר של רשות המיסים. איך הם אמורים להתאים מספר מנוע לVIN NUMBER? הרי בטייטל לא כתוב מספר מנוע?

הסעיף שהעלית לא מתייחס לייבוא אופנוע אספנות, אין צורך במספר המנוע לרשיון הייבוא או לשחרור מהמכס, זה ירשם מאוחר יותר לאחר שהאופנוע יקבל רישוי זמני בארץ.

פורסם
הסעיף שהעלית לא מתייחס לייבוא אופנוע אספנות, אין צורך במספר המנוע לרשיון הייבוא או לשחרור מהמכס, זה ירשם מאוחר יותר לאחר שהאופנוע יקבל רישוי זמני בארץ.

 

ראובן מUSHOP הסביר לי את העניין שאין צורך בזה. רק לרכבים חדשים.

אפשר לנעול תודה

×
×
  • תוכן חדש...