Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

בעקבות המפגש האחרון שהיה אצלנו שהיה לטעמי מוצלח ביותר , הנה מידע ופרטים על המפגש השני אשר ישלב גם תחרות SPL מסודרת יותר.

 

המפגש יתקיים ביום שישי בתאריך ה 19.11.04 החל משעה 12:00

במידה ויהיה גשם באותו היום נודיע מראש על דחייה של שבוע במפגש.

 

בהתאם למסורת המפגש האחרון יוגשו לאורך כל האירוע בירות ואוכל חופשי חופשי.

 

במהלך האירוע תתקיים תחרות SPL בשלוש קטגוריות :

1) סאב אחד

2) שני סאבים

3) שלושה סאבים ויותר.

בכל הקטגוריות אין שום הגבלת עוצמה למגברים ו/או גודל לסאבים.

לאחר סיום שלושת הקטגוריות יוגדרו גם מנצחי היום כולו ללא הקשר לקטגוריה.

מובטחים פרסים מאוד יפים למנצחים , כדאי להתכונן.

 

כמו תמיד, כולם מוזמנים להביא את עצמם, חברים , קרובים וכל מי שמתעניין בתחום.

 

אנחנו ממוקמים בזבוטינסקי 105 בפתח תקווה וניתן להשיג אותנו ב 03-9236650

Leon Cupra 2009

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המפגש יתקיים במתחם החנות?

תהיה מכירה של אודיו לרכב?

יש אפשרות להתקנה של מערכת ביום המפגש?

Mazda3 1.6 Hatchback

HU- Mazda3 Original HU

Amp- Mac Audio Red Attack 4800

Comp.Front - Morel Dotech 6 MK2 "6.5

Comp.Rear - Magnat BP-2160 "6.5

פורסם

איזה באסה זה בידיוק היום שבו אני מתכנן להרכיב את המערכת שלי אין מצב שבאמת תדחו בשבוע ואז אני כבר יוכל לבוא אם המערכת שלי(אמן שיהיה גשם):wink:

פורסם
איזה באסה זה בידיוק היום שבו אני מתכנן להרכיב את המערכת שלי אין מצב שבאמת תדחו בשבוע ואז אני כבר יוכל לבוא אם המערכת שלי(אמן שיהיה גשם):wink:

מקסימום - תבוא למפגש הבא...

גם אני לא יודע מה אני יעשה באותו תאריך, אבל אם ייצא לי, אני מגיע...

פורסם
מקסימום - תבוא למפגש הבא...

גם אני לא יודע מה אני יעשה באותו תאריך, אבל אם ייצא לי, אני מגיע...

עקרונית מיפגש צפון צריך להיות התאריך הזה...אם אני לא טועה...

פורסם

אני מגיע מאשקלון אם יש עוד אשקלונים שרוצים לצאת בשיירה (אפשר אפילו לסדר איזה רייס קטן עד למקום) שיודיעו לי

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם
אני מגיע מאשקלון אם יש עוד אשקלונים שרוצים לצאת בשיירה (אפשר אפילו לסדר איזה רייס קטן עד למקום) שיודיעו לי

:roflmao: :roflmao:

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני מגיע מהשכונה (סתם סתם)

אני בא מאזור (זה המקום הקטן ע"י חולון למי שלא קולט)

ואגב:

פוקו, אתה מרשה לי להציג את המערכת שיש לי בדו"ג ?

(כן כן זה נאמר בתקווה רבה שהדו"ג הזה ישרוד יותר מ-3 ימים אצלי...)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...