Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אני כבר לא בקיא במי מעביר איזה קורס היום אז אשמח לקבל המלצה מתאימה.

 

את הקורס הולכים לבצע אישתי ואנוכי יחד (רצוי במקביל), עבור אישתי הדגשים הינם נהיגה נכונה (תנוחת ישיבה, מראות וכן הלאה) וכן תפעול הרכב במצבי חירום.

עבורי אין בעיה לעבור שוב את הקטע של תפעול בחירום (תמיד טוב לרענן) אבל במקביל זה יכול לשלב גם התמקדות בלימוד דריפטינג, מה שמביא אותי לנקודה הבאה-

 

אני צריך מדריך שגם יכול לספק את הרכב המתאים (״קצת״ קשה לי להגיע עם הבהמה שלי).

 

אשמח לשמוע הצעות לקורס, המלצות (מנסיון) וכמובן מחירים.

 

תודה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
היי,

 

אני כבר לא בקיא במי מעביר איזה קורס היום אז אשמח לקבל המלצה מתאימה.

 

את הקורס הולכים לבצע אישתי ואנוכי יחד (רצוי במקביל), עבור אישתי הדגשים הינם נהיגה נכונה (תנוחת ישיבה, מראות וכן הלאה) וכן תפעול הרכב במצבי חירום.

עבורי אין בעיה לעבור שוב את הקטע של תפעול בחירום (תמיד טוב לרענן) אבל במקביל זה יכול לשלב גם התמקדות בלימוד דריפטינג, מה שמביא אותי לנקודה הבאה-

 

אני צריך מדריך שגם יכול לספק את הרכב המתאים (״קצת״ קשה לי להגיע עם הבהמה שלי).

 

אשמח לשמוע הצעות לקורס, המלצות (מנסיון) וכמובן מחירים.

 

תודה.

 

אני ועוד שני חברה מהפורום עושים עם "מסלולים" השבוע קורסי נהיגה וקיבלנו על זה הנחה קבוצתית..

אפשר להכניס אותך ואת אשתך להנחה גם אם תבחרו לעשות את אחד הקורסים האחרים שהם מציעים לכשתגיעו בפסח..

אם אתה בעניין אתה מוזמן ליצור קשר בפרטי אחי

יגאל

פורסם

אני יודע שיש למסלולים אופציה כזו. אם אינני טועה החוויה עולה כ3.5 אלף שקלים אם אינני טועה (אולי טיפה יותר לא זכור במדויק)

יש גם את אפשרות לקורס דריפטים בבולגריה של MY WAY אבל אני מניח שלא על זה אתה מדבר.

פורסם

תודה על ההמלצות,

 

שמעתי בעבר את ההמלצות על קונדסון אבל זה יהיה קצת לא רלוונטי לעשות קורס על ההונדה סיוויק של ההורים שלי כשאנחנו מתניידים ברכב שונה מהותית (שונה בגודל, בהנעה, בהספק ובערך בהכל) לכן השאיפה לעשות קורס ברכב שיהיו לו לפחות כמה מאפיינים דומים.

 

אני אשמח לקורס שהוא עם התמקדות יותר בדריפטים אבל בולגריה כרגע לא בתכנון שלי אבל אמסטרדם דווקא כן.

 

ובכל אופן, העדיפות הינה לקורס בארץ ובמשותף עם האישה כדי שזו תיהיה חוויה מהנה יותר לשנינו ומשהו לעשות "ביחד".

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

לא ממש ברור לי, אתה גר במדינה שיש לך מסלול מירוצים במרחק יריקה מהבית, ספורט מוטורי מפותח, ואתה מגיע לעשות קורס

נהיגה דווקא במדינה הכי נחשלת במובן הזה ? בערך כמו לחפש אתרי סקי בתאילנד :)

יש את דני גלטר עם הS2000 :

http://www.gdrivetech.co.il/pages.yecms/Extrime-Drivie-Expirience

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אני כבר עברתי קורסים בסיסיים ויותר מתקדמים והייתי אמור לעבור לפני שבועיים קורס נהיגת מסלול בהדרכת חבר שהינו נהג פורמולה (קורס שבסיומו אני למעשה זכאי לקבל רשיון נהיגת מירוצים רשמי של FIA) אך זה נדחה עקב ראש השנה הסיני ויתבצע בקרוב.

 

יחד עם זאת, המסלול שם לא מבצע קורסי נהיגת דריפטינג או קורסי נהיגה מתקדמת ואני משער שלאישתי לא ממש משנה איפה היא תעבור את הקורס ואף יהיה נוח יותר לבצע אותו בעברית (חוץ מזה אני אמנם חלק מאותם נפולת נמושות עוכרי ישראל אבל אם אפשר והמחיר סביר אני תמיד אעדיף "להשאיר" את הכסף שלי בארץ).

 

S2000 מתחיל להשמע לא רע...

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

×
×
  • תוכן חדש...