Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אצלי בפולו שנת 2004 דגם בסיסי יש 4 כריות אוויר .

שתיים מקדימה ומישהו יודע היכן נמצאות שתי הכריות הנותרות?

 

תודה

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היי מרק ותודה רבה

שאלה נוספת ברשותך:

נורת הABS אמורה להידלק בזמן פתיחת הסוויץ ולהתכבות בזמן ההנעה או שרק במקרה של תקלה היא צריכה לדלוק?

 

תודה

  • ספונסר פורום
פורסם

כמו שאמרת ,נדלקת לביקורת בזמן שמתג ההנעה פתוח ונכבת עם הנעת הרכב .אם יש תקלה הנורה תדלוק קבוע גם כשהמנוע עובד .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

ובנוסף , ייתכן ותידלק רק בתחילת נסיעה ( כלומר רכב מונע ועומד עם נורה כבוייה, ובתחילת הנסיעה הנורה נדלקת לה).

הכל תלוי באופי התקלה.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

נדלקת ונכבית במצב תקין , וייתכן שתישאר דלוקה אם יש בעיה למשל במוח של המערכת, וייתכן שיתדלק רק לאחר תחילת נסיעה אם יש בעיה למשל באחד מחיישני הגלגלים שמשדר נתון מהירות הגלגל.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם
היי

זהו שהיא לא נדלקת לביקורת בזמן שמתג ההנעה פתוח?

 

עשו קומבינה וביטלו את הנורה כדי להסתיר תקלה במערכת ABS לפני מכירת הרכב או לפני מעבר טסט.

 

 

פורסם

היי

היום הייתי במכון בדיקה שבדקתי את הרכב(קניתי לפני שבועיים את הרכב) ובדוח היה מצוין שמערכת הבלמים תקינה ולאחר בדיקה של מערכת הבלמים היום שנית ע"י מנהל המכון הם אמרו שהם מצטערים ואכן היתה "פאשלה" ומערת הABS לא עובדת וזה לא צויין בדוח.כמו כן בקשו שאני יעדכן אותם מהמוסך לגביי התיקון כי הם מוכנים לתת לי משהו כפיצוי.

לגביי "הקומבינה" לא כ"כ נראה לי כי קניתי את האוטו מסטודנטית לתואר שני ,נכון שזה לא אומר כלום אבל מחר אבדוק במוסך מה מסתתר מאחוריי כל הסיפור הזה

אשמח לקבל תשובה ממי שקרתה לו את אותה הבעיה לפני שאני נכנס מחר למוסך .

 

תודה לכם

  • ספונסר פורום
פורסם

אכן כמו שאמר בוקי אם הנורות לא דולקות בזמן שמתג ההנעה דלוק אז כנראה יש כאן איזה קומבינה ,כנראה שהוציאו את הנורות או משהו דומה .בכל מקרה חיבור פשוט עם סורק ייתן תשובה כי אם עשו אלתור כל שהוא זה יצוץ בסריקת תקלות .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
היי

היום הייתי במכון בדיקה שבדקתי את הרכב(קניתי לפני שבועיים את הרכב) ובדוח היה מצוין שמערכת הבלמים תקינה ולאחר בדיקה של מערכת הבלמים היום שנית ע"י מנהל המכון הם אמרו שהם מצטערים ואכן היתה "פאשלה" ומערת הABS לא עובדת וזה לא צויין בדוח.כמו כן בקשו שאני יעדכן אותם מהמוסך לגביי התיקון כי הם מוכנים לתת לי משהו כפיצוי.

לגביי "הקומבינה" לא כ"כ נראה לי כי קניתי את האוטו מסטודנטית לתואר שני ,נכון שזה לא אומר כלום אבל מחר אבדוק במוסך מה מסתתר מאחוריי כל הסיפור הזה

אשמח לקבל תשובה ממי שקרתה לו את אותה הבעיה לפני שאני נכנס מחר למוסך .

 

תודה לכם

 

"משהו כפיצוי" זה נחמד, אני במקומך הייתי דורש את מלוא עלות התיקון. לא סתם הבדיקה הזו עולה כסף, אתה מקבל על זה אחריות- מקווה ששמרת את הקבלה.

פשוט מעצבן ההתנערות הזאת :evil:

פורסם

שלום לכולם,

אז ככה,היום הגעתי למוסך עוז בחיפה ואיש הדאגנוסטיקה בדק עם מחשב פתח את מכסה המנוע וכך אמר:"זה מה שקורה שהולכים למוסך לא מורשה"

הבעלים שלפניי ככל הנראה ניתקו את נורת הABS כי חששו מעלות גבוהה של תיקון המערכת ובעצם היה מדובר באיזשהו נתיך מתכתי שנמצא מתחת לקופסא של המצבר שנקרע כתוצאה מזרמים כלשהם.הוחלף הנתיך הנ"ל עשינו יחד סיבוב ברכב וביצענו בלימה חזקה ואכן הABS חזר לעבוד .כמו כן בדקתי גם אני ואכן תקין .

נכון לעכשיו במוסך אמרו שבשביל שהנורה תהיה בלוח שעונים צריך להחליף את כל הלוח שעונים ,אבל כרגע זה לא מפריע לי העיקר שמערכת הABS תקינה.

חזרתי למכון ששם בדקתי את הרכב והם החזירו לי את הכסף ששילמתי עבור הבדיקה והתיקון (220 שח)בנוסף החתימו אותי שאני לא יתבע אותם ואני הוספתי סעיף שהמערכת תוקנה אבל הנורה לא מופיעה בלוח שעונים מה שהבוחן היה צריך לציין ולהדגיש.

אגב יש חותמת בדוח הבדיקה שאין אחריות למערכות בלמים,ממיר,מזגן וכו.

אשמח לקבל הצעות בנושא,למשל את מי אפשר לתבוע את הבעלים הקודמים או את המכון?

תודה רבה חברים

פורסם

הבעלים הקודם היה היד הראשונה?

אם כן אז אתה יכול לתבוע אותו. אם לא אז צפה שהוא ינסה לגלגל את העניין לבעלים הקודם.

אתה צריך להוציא היסטוריית טיפולים בכדי לבדוק איזה מוסך "התעסק" עם המערכת הזו.

הבעיה שלך תהיה להוכיח מי אשם. רק אם הרכב היה מטופל במוסך אחד כל החיים ותמצא את הטופס טיפול שבו הבעלים התלונן על התקלה אז תוכל לתבוע אותו. אחרת מה שתקבל זה גלגול האשמה בכל בעל מקצוע שטיפל ברכב הזה בעבר.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

הבעלים שלפניי ככל הנראה ניתקו את נורת הABS כי חששו מעלות גבוהה של תיקון המערכת ובעצם היה מדובר באיזשהו נתיך מתכתי שנמצא מתחת לקופסא של המצבר שנקרע כתוצאה מזרמים כלשהם.הוחלף הנתיך הנ"ל עשינו יחד סיבוב ברכב וביצענו בלימה חזקה ואכן הABS חזר לעבוד .כמו כן בדקתי גם אני ואכן תקין .

נכון לעכשיו במוסך אמרו שבשביל שהנורה תהיה בלוח שעונים צריך להחליף את כל הלוח שעונים ,אבל כרגע זה לא מפריע לי

 

 

 

קיימת אפשרות שזה לא יגמר בהחלפת נתיך.

 

יכל להיות שאצל הבעלים הקודמים כבר בוצעה החלפת נתיך פעם-פעמים-שלוש, אבל הוא היה נשרף שוב ושוב.

 

ואז במקום לטפל בבעיה שגורמת לשריפת נתיך, ניתקו את הנורה מלוח שעונים.

 

עכשיו ללא הנורה יהיה לך קשה לדעת אם הנתיך עדיין תקין.

 

 

פורסם
קיימת אפשרות שזה לא יגמר בהחלפת נתיך.

 

יכל להיות שאצל הבעלים הקודמים כבר בוצעה החלפת נתיך פעם-פעמים-שלוש, אבל הוא היה נשרף שוב ושוב.

 

ואז במקום לטפל בבעיה שגורמת לשריפת נתיך, ניתקו את הנורה מלוח שעונים.

 

עכשיו ללא הנורה יהיה לך קשה לדעת אם הנתיך עדיין תקין.

 

היי בוקי

לא מדוייק אבל יכול להיות גם נכון כי לפני כן הABS כלל לא עבד ועכשיו כן .אני ישתדל לבדוק כל כמה זמן את המערכת וכך אני ידע אם נשרף הנתיך או לא .מה שגורם לשריפה של נתיך הוא בדרך כלל זרמים (לפי דברי המוסך),אבל אפשר להבין ולדעת שהבעיה היא לא במחשב או במשאבה תקן אותי אם אני טועה?

אגב כיצד אפשר לבדוק ולדעת כיצד נשרף נתיך ?

תודה


×
×
  • תוכן חדש...