Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשית טעות כשחתמת על הטופס. לדעתי המכון אמור לפצות אותך על מלוא התיקון כולל הנורה בלוח השעונים.

תחשוב על זה- אם תהיה לך תקלה במערכת אתה לא תידע עליה.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עוד משהו....

לא מדוב בפיוז (נתיך)שנמצא בקופסת הפיוזים כי אם בסוג של חתיכה דקה של מתכת עם שני חורים שמעבירה מתח מהמצבר למערכת .

פורסם
עשית טעות כשחתמת על הטופס. לדעתי המכון אמור לפצות אותך על מלוא התיקון כולל הנורה בלוח השעונים.

תחשוב על זה- אם תהיה לך תקלה במערכת אתה לא תידע עליה.

 

היי

חתמתי אבל הוספתי סעיף שעדיין אין מנורה תקינה בלוח שעונים מלבד שהמערכת עובדת ע"י בדיקת הבלמים בזמן לחיצה פתאומית.

פורסם

מתי קופץ מפסק חצי אוטומטי בלוח חשמל בבית?

 

 

 

 

בדרך כלל בשני מקרים:

 

או כשאתה מפעיל הרבה צרכני חשמל באותו זמן, או כשאתה מחבר מכשיר חשמלי לא תקין.

 

הוא לא קופץ ככה סתם בלי סיבה.

 

אותו דבר ברכב, אם נשרף נתיך, הייתה באתה מערכת שהוא מגן עליה עליית זרם מעבר לנורמה.

 

זה לא קורה ללא סיבה. יכול לקרות לפעמים במהלך ניתוק/חיבור קונקטורים או עבודות כלשהון ברכב, אבל אז היו מחליפים נתיך במקום.

 

אם הוא נשרף בלי קשר לנ"ל, כנראה יש משהו שגרם לשריפתו.

 

תמשיך לעקוב.

 

 

פורסם

לא יודע אם זה יעזור. חזור למכון ודרוש שישלמו על מלוא תיקון התקלה, הם לא עושים לך טובה. זו חובתם.

פורסם

מלוא התיקון=החזרת מערכת למצב בו היא יצאה מהמפעל.

 

כלומר סידור נורה בלוח שעונים, ואם המתיך נשרף שוב אז טיפול בתקלה הזו.

 

אגב אני לא אומר שאתה צריך לתבוע את זה מהמכון.

 

וגם לא אומר שלא צריך.

אין לי מושג בדברים האלו ולכן מעדיף לא להתיחס.

 

אם תרצה, תשאל כאן בפורום יעוץ משפטי.

 

 

פורסם

אין לי מושג. אם באמת כל מה שעשו זה להוציא את הנורה כל מה שתצטרך זה נורה חדשה, העניין הוא שאם אין לך את הידע לעשות את זה לבד זה יעלה לך עוד כסף.

למה באמת המוסך שתיקן את התקלה לא בדק את זה?

פורסם

הנורה שם היא ככל הנראה נורת LED מולחמת, לא הוציאו אותה אלא עקרו.

 

אי אפשר לבוא ולהרכיב נורה חדשה, אבל אני די בטוח שמכון ספידומטרים יכול לסדר את הנורה בלי להחליף את לוח השעונים.

 

 

פורסם

היי

בעניין כריות האוויר...

יש אחת בהגה ואחת ליד הנהג והבנתי שבצידי המושב יש גם ,אני לא רואה סימן או פיתקית שיוצאת מהכסא עם סמל של כריות אוויר

הדגם של הרכב הוא BASIC (בסיסי)

כיצד אפשר לזהות?

פורסם
ברישיון כתוב כמה כריות אוויר יש ברכב.

בטבלה למטה.

 

מה כתוב אצלך?

 

כתוב 4 רק שאני לא יודע היכן השתיים הנוספות

פורסם

אמורות להיות בכיסאות.

אני אחזק את דבריו של בוקי בדעה אישית שבשביל ממסר/פיוז מסכן לא טורחים לפרק לוח שעונים ולעקור נורה.

אני לא רוצה להיות נביא זעם אבל אני ממליץ לך בחום לפנות לבעל מקצוע שיבדוק שכל המערכות ברכב תקינות ע"י התחברות למחשב הרכב.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אמורות להיות בכיסאות.

אני אחזק את דבריו של בוקי בדעה אישית שבשביל ממסר/פיוז מסכן לא טורחים לפרק לוח שעונים ולעקור נורה.

אני לא רוצה להיות נביא זעם אבל אני ממליץ לך בחום לפנות לבעל מקצוע שיבדוק שכל המערכות ברכב תקינות ע"י התחברות למחשב הרכב.

 

שלום

הבעיה נפתרה

הגעתי למכון שמתקן לוח שעונים הוא בדק וראה שהנורה שרופה (נורת לד)החליף וזהו.

לפי דבריו אסור לתת למי שנתקע מצבר כי זה גורם לבעיות

10 דקות ויצאתי משם

תודה

פורסם

אני שמח שהסתדר, אם כי לא נתקלתי בנוררות LED שרופות, כשהן משמשות כנורות ביקורת ונדלקות למספר שניות ביום.

 

גם כאלו שמשמשות לתאורה ודולקות כל הזמן מחזיקות שנים ארוכות מאוד.

 

 

השירשור הזה הוא הוכחה נוספת לכך שעם כל תקלה צריך לפנות לבעלי מקצוע הייעודים, שמתמחים בתיקון של אותו מכלול ספציפי.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...