Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 8 חודשים ו-30,000 ק"מ עם אלפא 147


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

*איכות חומרים והרכבה - לפני שפירקתי חצי רכב כדי להתקין את המערכת, הכל שמר על שקט מופתי, אחרי שהרכבתי הכל, פה ושם יש קירקושים, כנראה בגלל שלא החזרתי את כל החלקים למקומם כראוי.

במידה ואתה עדיין שומע רישרושים - פתח את הפלסטיקים והשתמש בדבק מגע רק קצת ובעדינות כדי להצמיד .

ו סיליקון שקוף בשפורפרת קטנה - קו דק .

הדבק יצמיד , וכאשר הסיליקון יתייבש הוא יקבע עם בידוד וספיגת תנועת הפלסטיקים - קצת עבודה ופתרון לאורך זמן - .

נהנתי לקרוא ובהצלחה .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
SLS, רק שכחת לציין שהשארת שם מיטו בשווי של 100K ש"ח כתוספת למקדמה. כפי שאני רואה את זה יש להתמקד רק בהוצאות הנחוצות, השאר זה אקסטרות שיש אנשים ששמים אותם על מערכת לרכב בשווי של 15K, ג'אנטים ושאר קוסמטיקות. כפי שנראה לי, לאחר יישור קו שכזה לפותח השרשור לא אמורות להיות הוצאות משמעותיות בשלוש שנים הקרובות. ההשוואה לרכב חדש בתשלומים לא נכונה בעליל כי לאחר כל 36 חודש של הוצאה שפויה מחכה מר בלון, וכולנו יודעים מה סופו של כל בלון? פותח השרשור שם כ50K על רכב שהוא מאוד אוהב והביא אותו למצב תצוגה מבחינה מכנית, איזה רכב אחר יכל היה לרכוש בתמורה לאותו הסכום ואיזו אמינות הוא היה מפגין אין לדעת. אני אישית מחכה לסיכום בעוד שנתיים וארבע חודשים.

 

מר בלון יכול גם לא להתפוצץ, לפני תום ה-3 שנים אתה מוכר את הרכב, מחזיר את הבלון ונשאר עם מרבית הכסף ששמת בתור מקדמה(הכסף בבלון במילא לא היה שלך אז לקחת והחזרת משהו שהוא לא שלך). מניסיון.

מה גם שאתה יודע בדיוק מתי אמורים לפרוע את הבלון ככה שאין הפתעות, בנוסף תמיד יש אפשרות של פריסה נוספת שלו(פחות כדאי לדעתי). במימון דרך היבואן הרכב נרשם על השם שלך ונחשב גם כיד פרטית לכל דבר.

 

בחישוב מהיר, אני החזקתי רכב חדש שעלות כ-120 אלף ש"ח, מכרתי לאחר שנתיים, בחישוב זריז עם המימון וכל הטררם מסביב לאחר מכירת הרכב הפסדתי בשנתיים פחות כסף ממה שמר בחור הפסיד על האלפא המזדקנת ב-8 חודשים!.

 

נכון שהרכב שלו עכשיו עבר ישור קו די מאסיבי אבל הוא לא נגע בגיר, הוא לא נגע במנוע הוא לא נגע בבולמי זעזועים.

כל הדברים האלו מחכים מעבר לפינה, בעיקר בולמ"ז לפי דבריו.

נקווה בשבילו שלא יצוצו עוד הפתעות במהלך הדרך.

פורסם
כן, אני פראייר, לא שפוי, לא נשוי.

 

ואני נהנה ממנה בכל נהיגה!

 

זה בסדר, יש עוד כמוך וגם נשואים...

מבין גם את הרצון שלך ל"שלמות" (כמובן - כל אחד בעיניו הוא וזה בסדר).

תהנה מהרכב כמה שאתה יכול, ומכל ההשקעה שהשקעת.

 

רק דבר אחד איני מבין - מה עם תמונות ?! ;)

alfa 156 2.5.

פורסם

התמונות יחכו, היום, משאית שעברה ברחוב עם דלת פתוחה פגעה ברכב מאחור, שני פנסים שבורים, ונזק לפח של דלת תא המטען, וקצת מעל הפנס האחורי...

פורסם

מזכיר לי את הפולו שקניתי לאשתי-הרכב הכי מוזנח עלי אדמות אממה-הק"מ היה נמוך אז הלכתי על זה. באותו שבוע היישור קו עלה לי 8K(הרכב עלה 25)

מאז אני לא חוזר על זה ומעדיף לחפש רכב שמור אפילו מעל למחירון ולחסוך את הכאב ראש.

לגבי התאונה שלך,אני לא רוצה לחשוב מה יקרה אם לא יהיה כלכלי לתיקון ויחליטו להשבית...

איך אומרים?הלך הכסף דוד!

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

מי יחליט להשבית? על מה?

על 2 פנסים שבורים ומעיכה בדלת תא המטען?

זה התמונה של הנזק

1620843_10152217853354181_682269817_n.jpg

 

הפנס מתחת למכה עצמה לא נראה שנפגע, אך חלק מהתושבת שלו נשבר.

פורסם
התמונות יחכו, היום, משאית שעברה ברחוב עם דלת פתוחה פגעה ברכב מאחור, שני פנסים שבורים, ונזק לפח של דלת תא המטען, וקצת מעל הפנס האחורי...

בלי תמונה הנזק שמדמיינים גדול יותר...כשכתבת שני פנסים שבורים חשבתי על שמאל וימין ובשביל זה צריך חתיכת חבטה...תוסיף לזה "נזק לדלת תא מטען"(ישר חשבתי על החלפה בגלל הפנסים) והעלויות כבר קופצות ולרכב שהמחירון שלו לא גבוה לא צריך הרבה בשביל לעבור 50% נזק.... בכל מקרה,שמח שזה שריטה ולא יותר(מבחינתי זה שריטה)

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם
SLS, רק שכחת לציין שהשארת שם מיטו בשווי של 100K ש"ח כתוספת למקדמה.

 

לא שכחתי -המיטו עצמה נקנתה באותה שיטה ... כך שהיא לא תרמה אפילו שקל לעליות המימון :)

 

כרגע עומד לפני רכישת רכב נוסף שיבוצע באותה שיטה בידיוק - מימון מלא ! הפעם גם ללא טרייד אין ... מדובר על מיני, 500 או מיטו בשווי של סביב ה-120 אלף ... כך שהטענה הבסיסית של עלות אלטרנטיבית עדיין בתוקף :)

פורסם

אחלה סיכום תודה על השיתוף וגם על זה ששיתפת אותנו במחירים להבדיל מאחרים כאן...

דבר אחד אני רוצה לשאול אותך וזה למה לא חיפשת את הדגם של 120כ"ס?

יש לחבר שלי את הדגם של 120 כ"ס וזה באמת רכב כיפי לנהיגה יציב, אוחז וגם ניראה טוב


×
×
  • תוכן חדש...