Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע ל-GTI 205


red soldier 205
שימו לב! השרשור הזה בן 7176 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לקנות מנוע מיבוא ולעשות לו אוברול כולל הרכבה באוטו יעלה 5000?!?!?! איך זה הגיוני?

חאפר אני לא רוצה להיות זה בטוח! אני רוצה משהו טוב!!

מה אני עושה?

רוצה לעשות אצלנו בחיפה...

זה מה שיעלה לך....

מנוע עולה לנו 1000

סט מלא לאובר- אול 2000

חומרים 500

עבודה 1500

ותוסיף מע"מ.

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכן שלי החליף מנוע ב-205 92' למנוע מיבוא ב"חץ מנועים" בחולון.

 

המנוע עלה 4000 ויחד עם כל התוספות מסביב המחיר הגיע לכ-7000 ש"ח.

 

עשו עבודה מעולה, והאוטו יצא פצצה.

הייתי אומר שדיי שחטו אותו...

אבל אם העבודה טובה זה שווה את ה 1500 ש"ח הנוספים ששילם.

חוץ מזה- אם עשו לו גם ראדיאטור, צנרת, מילוי גז מחדש למזגן וכו... זה שווה את המחיר.

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאלון - קודם כל לכמה זמן אחריות אתה מתחייב לתת לבחור על האובראול המלא ?

 

והשאלה הנשאלת אם כבר הצעת לו אובראול מלא - מדוע לא על הבלוק שלו? (שהרי אינך יודע את מצבו של הבלוק שאתה מוכר לו ב-1000 ש"ח).

 

ואובאול מלא עם אחריות ב-4000 ש"ח נשמע לי מחיר טוב - תפסנו אותך במילה?

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה שאתם אומרים זה עדיף לעשות אוברול ולא לקנות מנוע "חדש"?

 

אם כן, איפה אתם ממליצים לעשות אוברול? - שלא יעשה לי ב-7000 שקל אלא במחיר טוב?

רז אחי אני מחפש ולא מוצא

 

אגב אם אני יעשה את האובר-אול עם דוד שלי (תאמינו לי לא חאפר בכלל, זה לא אובר-אול ראשון שלו), כי אני מעדיף לעשות אובר-אול איתו. ככה אדע שלא עובדים עליי ומה אני עושה במנוע שלי - וגם יצלם את הפרוייקט של החיים שלי :)

 

בעיה להשיג חלקים לאובר-אול מלא?

בוכנות, שסתומים+הגומיות, רינגים, מיסבים, קאמשאפט, גל ארקובה, ראש, בלוק, משאבת שמן, משאבת מים, אטמים... מה עוד נשאר? אם לא נשאר עוד כלום כדי לעשות אובראול מלא

כמה לדעתכם יעלו כל החלקים הללו?

ואם לא אמרתי הכל אז איזה עוד חלקים אצטרך לרנות לאובר-אול מלא?

לאן לפנות בנוגע לחלקים??

 

מצטער על הכאב ראש שעשיתי לכם :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצאתי את הטלפון של חזי, התקשרתי הוא נתן הצעת מחיר של 8,500 שקל...

וזה מחיר מטורף בהתחשב שבאוטו שלי עשו מנוע לא מזמן.

 

הוא טוען מנוע מיבוא בין 3,500 ל-4,000 שקל וזה מנוע "חדש" שעשה 20,000 ק"מ בהתחייבות! אמין?

1,500 עבודה

והוא לוקח בחשבון את הדברים הבאים:

החלפת קלאץ', ניקוי רדיאטור, מותחנים, טיימינג, טיפול 10K, צינורות יבשות ובקיצור מנוע קומפלט!

 

אמרתי שבטוח אפשר להציל הרבה דברים מהמנוע הנכחי... הוא אמר שצריך לראות את המנוע אבל בעיקרון אם הוא מלביש חלקים טובים מהמנוע הנכחי הוא לא יתן אחריות!

 

 

טסט יש לי בחודש ינואר - השאלה האם כדאי להתחיל לעשות ביטוח לאוטו ולעשות טסט (יעבור בכלל?) ולחכות עד שהמנוע יזדיין טוטאלית

או שפשוט עדיף להקפיא טסט לחכות שיהיה לי סכום וזמן ולעשות אובר-אול/החלפת מנוע!

מה אתם אומרים?!

 

כי מצד אחד זה באמת כואב להחליף מנוע במחיר כמו 8000 ואולי במנוע שלי הנכחי צריך רק להחליף רינגים וכל הסיפור יעלה לי למשל 3000 שקל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במחיר שהוצע כאן על גבי הפורום לאובראול מלא (כולל הכל!!!) אני הייתי מבצע אובראול מלא (הייתי כמובן גם דורש ומקבל אחריות על המנוע המשופץ).

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא אומר אבל שהבלוק עשוי אלומיניום והוא לא יתעסק עם דבר כזה כי יכול להיות שזה מקרה אבוד אם הוא רתח...

 

 

כדאי לפרק לבד ולבדוק מה המצב במקום למהר לקנות מנוע + כל התוספות ב-7000?

או שיש אפשרות לבדוק מצב ראש+בלוק אם הם תקינים או לא מבלי לפתוח את המנוע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו הנעתי את האוטו לאיזה 5 דקות נתתי קצת גז בניוטרל...

בניוטרל אין טיפה של עשן ואין ריח של שמן שרוף

נתתי קצת גז ל-3,000 סל"ד - ממש לא מוציא עשן!

ב-6,000 הוא זורק ממש קצת עשן לבן לבן שמתפוגג מהר ולא הרחתי ממש שמן!

 

מישהו אמר לי שאין מצב שזה רינגים כי אם זה רינגים אז השמן היה ממש ממש מריח בדלק וגם המנוע היה חלש מאד והיה נשמע לא טוב

הוא אמר שרוב הסיכויים שזה גומיות שסתומים ולכן יוצא עשן לבן.

 

הוא אמר לי לבדוק ככה:

לפתוח את הפלאג לגמרי ולמלא דלק - אם הדלק נבלע אז הרינג לא טוב

ככה לבדוק ב-4 הבוכנות...

הוא אמר שממש אם הרינג אפילו טיפה עייף או אחד מהם לא טוב אז הדלק צריך להבלע מהר

אם לא? אז זה גומיות שסתומים ב-100%

 

 

מה דעתכם?!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חייל אדום 205 , במקום לזרוק את כל הכסף הזה על אוברול או אף מנוע מיבוא

עדיף כבר להביא את ה 1.9 ולא להסתפק ב 1.6 , אין טעם להשקיע במנוע הזה

שאתה יכול בסכום דומה או בפחות כסף להביא מנוע 1.9.

 

 

בכל מקרה אם תיהיה מעוניין חבר שלי מוכר מנוע 1.9 מיבוא כולל כל הסעפות וכו' אשר היה מותקן ברכבו .

בסביבות ה 2500 ש"ח , צור קשר בהודעה פרטית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולא יהיה עם זה בעיה שאני ילך לעשות טסט? יהיה כתוב מספר שונה ברישיון הרכב ובמספר המנוע

ואם זה תואם, אי אפשר לראות שהרישום על המנוע הוא זיוף??

 

ואיך אני אוכל לבדוק את המנוע אם הוא טוב? ושלא אחרי חודש חודשים המנוע ילך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי שאלה אחת לתאוריית בדיקת הרינגים... מה אם אתה ממלא את 4 הבוכנות דלק והרינגים בסדר ונשארת עם 4 בוכנות מלאות דלק? מה אתה עושה? זורק גפרור פנימה? אולי סוגר את הפלגים ומתניע? זה בטוח יפתור את הלבטים שלך אם להחליפ מנוע או לא:-)

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולא יהיה עם זה בעיה שאני ילך לעשות טסט? יהיה כתוב מספר שונה ברישיון הרכב ובמספר המנוע

ואם זה תואם, אי אפשר לראות שהרישום על המנוע הוא זיוף??

 

ואיך אני אוכל לבדוק את המנוע אם הוא טוב? ושלא אחרי חודש חודשים המנוע ילך?

2 אפשרויות

 

לא חוקית : לחרוט מספר מנוע הקיים על זה החדש , המנועים נראים כלפי חוץ אותו הדבר.

 

חוקית : לאשר את המנוע החדש ולהרכיב את כל הרכיבים אשר דרושים לאישור זה

כגון סרן דיסק אחורי , ציריות , ג'אנטים 15' וכו' .

 

בשני המקרים הרכב יעבור טסט , אולם הראשון הוא סיכון מסויים שצריכים לחשוב אם כדאי לקחת.

עדיף ללכת על האפשרות השניה , כך אתה מקבל תמורה מלאה לכספך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7176 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...