Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום,

בסוף התקופה סובארו מתחייבת לרכוש את הרכב במחירון ולא פחות מ 70,000 ש"ח ( כך שיש לו ביטחון לכסף בחזרה)

 

...

 

הלקוח צריך להחזיר את הרכב שלם , במידה והרכב חזר עם תאונה שיש לה ירידת ערך ביטוחית ו/או מסחרית ( כגון פגיעת שילדה) ,אזי מחיר הקנייה יהיה בהתאם , במקרה אחר כגון תאונה של כיפוף פח ללקוח יש 2 אופציות : 1. יחזיר את הרכב למצבו 2. ירד לו ממחיר הקניה

 

ישנה סתירה קלה בין שני חלקי התגובה. מצד אחד רכישת הרכב במחיר של לפחות 70000, אבל אם יש ירידת ערך בעקבות תאונה אז מורידים ממחיר הקניה? ומה לגבי סתם שריטות שאין בגינן ירידת ערך ביטוחית? גם על זה המחיר יורד, אפילו מתחת למינימום של 70000? יש ביטחון לכסף בחזרה או אין ביטחון?

פורסם
שלום,

אנו נמצאים לרשותכם למענה על כל שאלותיכם. להלן התייחסות לשאלות הספציפיות שנשאלו.

 

1. מקדמה 5000 ש"ח ( המקדמה הינה מקדמה מינימלית כמובן שלקוח יכול גם לשים יותר ולשנות את התשלום החודשי ו/או הסוף)

2. תשלומים חודשיים 1500 ש"ח ב 36 תשלומים ללא ריבית וצמוד לשינויים בפריים

3.. התשלום בסוף התקופה הוא 70,000 ש"ח ( מחיר הרכב הוא 128,900) - בסוף התקופה סובארו מתחייבת לרכוש את הרכב במחירון ולא פחות מ 70,000 ש"ח ( כך שיש לו ביטחון לכסף בחזרה)

4. כמו בכל הלוואה יש עלות פתיחת תיק 1% מעלות הרכב (1289 ש"ח)

5.מגבלת הק"מ היא 60,000 ק"מ ב 36 חודשים ולא יותר מ 20,000 ק"מ בשנה ( לקוח ממוצע עושה 17,000 ק"מ בשנה) - כמובן שאם הק"מ יהיה יותר זה יתומחר במחיר הקנייה לפי מחירון לוי יצחק

6.הלקוח צריך להחזיר את הרכב שלם , במידה והרכב חזר עם תאונה שיש לה ירידת ערך ביטוחית ו/או מסחרית ( כגון פגיעת שילדה) ,אזי מחיר הקנייה יהיה בהתאם , במקרה אחר כגון תאונה של כיפוף פח ללקוח יש 2 אופציות : 1. יחזיר את הרכב למצבו 2. ירד לו ממחיר הקניה

 

תודה ויום טוב

 

1- אני לא מבין את הסתירה.. ללא ריבית וצמוד לשינויים בפריים! אם הפריים עולה (והוא יעלה) אז התשלום עולה ביחד? ובאיזה יחס?? ואם כך, אז מחיר הרכב הכולל יוצא יוצר מה 129 א' שאתם מזכירים..

2- למה אתם לא מביאים את הגרסה הידנית? אתם מוכרים פורסטר ו XV עם ת"ה ידנית, ודווקא הרכב הכי זול אצלכם נמכר רק באוטומט.. (מבחנתי - זו תהיה אופצ' כמחליפה לריו).

3- האם הסדר התשלומים הנ"ל יגיע בעתיד לדגמים אחרים.

 

תודה, אשמח לתשובות.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

כסף עולה כסף. תגיד תודה שזה רק צמוד ולא פריים+. באמת, זו עסקה סבירה, ואנשים מתחילים לשאול - טיפולים, שריטות, יאללה... מצאתם משהו טוב יותר? (כי מוטודיל מוכרים את הרכב יד2 0 ק"מ בכ- 21 אלף שח פחות אגב...) תרכשו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

fitch שלום, כפי שציינת, אנו אכן דואגים לשמור על שקיפות מלאה מול לקוחותינו.

מאחר ויש לך שאלות נוספות, נשמח שתשאיר לנו את פרטייך ונציג שלנו יחזור אליך בהקדם.

×
×
  • תוכן חדש...