Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באתר סובארו יש עסקת מימון חדשה שאומרת ככה:

 

שלם מקדמה 5 אלף ש"ח.

36 תשלומים של 1500 שקל בצמוד לפריים.

ובסוף אתה לא מחויב להשאיר את הרכב אצלך ולהחזיר אותו לחברה והם קונים ממך במחיר מחירון מלא או במינימום של 70 אלף שקל.

 

עכשיו איפה אני משלם את היתרה ? 5 אלף מקדמה ועוד 36 התשלומים יוצאים ביחד 59 אלף שקל.

הם לא מזכירים מילה על היתרה, אז מה הם ישלמו לי נגיד את ה70 אלף שקל ? הרווחתי 11 אלף שקל ב3 שנים ?

 

זה ממש לא נשמע לי הגיוני מישהו יכול להסביר לי את זה ?

 

http://www.subaru.co.il/

 

תציצו באתר ^^

 

ציטוט של סובארו מהפייסבוק שלהם :

 

יוש שלום,

לאחר 36 חודשים, יש לך 3 אופציות לבחור מביניהן:

1.להשלים את יתרת ההלוואה ולהשאיר את הרכב.

2.בסוף התקופה תוכל למכור את הרכב לסובארו במחיר מחירון ולא פחות מ 70,000 ₪ ולרכוש רכב נוסף בסובארו.

3.בסוף התקופה תוכל למכור את הרכב לסובארו במחיר מחירון ולא פחות מ 70,000 ₪ וללא כל התחייבות נוספת.

 

 

לא מובן בכלל ^^

 

תודה מראש לכולם ושבוע טוב.

פורסם

אתה קונה היום רכב ששווה 128 אלף ש"ח. אם תסכל על מחיר מחירון של משפחתיות שנמכרו לפני שלוש שנים תראה שמחיר המחירון שלהן נע סביב ה-70 אלף ש"ח. כלומר בין המחירונים יש הפרש של 58 אלף ש"ח בערך.

 

בסובארו מציעים לך לשלם את הפרש הזה בתשלומים - 5000 מקדמה + תשלומים 1500X36 - זה בדיוק 59 אלף ש"ח.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

בעוד שלוש שנים תוכל או לשלם 70K ש"ח (מאיפה?) או להחזיר להם את הרכב ולא להיות חייב כלום*

 

 

*בתנאי שהרכב לא ייסע יותר מX ק"מ, לא יעבור תאונה, ובטח עוד תנאים שונים ומשונים.

 

כלומר מספיק שמישהו ייכנס בך מאחור מתישהו בשלוש שנים האלו ואופציית החזרת הרכב מתאדה.

 

 

 

ואני כמו תמיד ממליץ לקנות רכב עם הכסף שיש ולא הכסף שאין.

אבל אני במיעוט בקטע הזה כנראה...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

צביקה אם אני מבין נכון, הוא לא מבין איך זה שהוא משלם נומינלית 59,000 ומקבל 70,000 בסוף על האוטו.

מה שפספסת זה שאתה אמור לקנות מסובארו את הרכב- כלומר לשלם על היתרה ממחיר המחירון, ונותנים לך אופציה שיקנו ממך חזרה את הרכב במחיר הגבוה מבין השניים- 70,000 או מחירון.

פורסם

גם יבואן סובארו רוצה לתת לחברות הליסינג הנחות גדולות ממחיר המחירון, אבל מצד שני רוצה למשוך גם קונים פרטים בעזרת מחיר נמוך יותר. בשיטה הזו היבואן מצליח לתת הנחה לקונה הפרטי בלי להרגיז את חברות הליסינג. יתכן גם שאם אתה מוכן לשלם במזומן, תקבל הנחה גדולה ממחיר המחירון המנופח, נניח 10000 ש"ח. כלומר היבואן נותן מחיר "נמוך" למזומן, ומחיר יקר יותר לתשלומים.

 

בנוסף, תבדוק אם המינימום של 70000 ש"ח לקניה חוזרת, תקף גם למי שנסע מרחק גדול, או מי שלא הקפיד לשלם במוסך היבואן את כל התוספות היקרות שלא צריך אותם וכו'.

 

בהצלחה

 

יהודה

פורסם

אייל,

אם אתם באמת רוצים להיות הוגנים ושקופים אתה מוזמן לפרט פה את התנאים העיקריים.

אני אעזור לך עם שאלות מנחות.

 

1. כמה המקדמה?

2. כמה התשלומים החודשיים? (כפול כמה חודשים?)

3. מה התשלום בסוף?

4. עלויות נוספות? (דמי הקמה, עמלת תשלום, עמלת עמלה, דמי דמי)

5. מגבלת ק"מ?

6. מה קורה אם הרכב עבר תאונה?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
באתר סובארו יש עסקת מימון חדשה שאומרת ככה:

 

שלם מקדמה 5 אלף ש"ח.

36 תשלומים של 1500 שקל בצמוד לפריים.

ובסוף אתה לא מחויב להשאיר את הרכב אצלך ולהחזיר אותו לחברה והם קונים ממך במחיר מחירון מלא או במינימום של 70 אלף שקל.

 

עכשיו איפה אני משלם את היתרה ? 5 אלף מקדמה ועוד 36 התשלומים יוצאים ביחד 59 אלף שקל.

הם לא מזכירים מילה על היתרה, אז מה הם ישלמו לי נגיד את ה70 אלף שקל ? הרווחתי 11 אלף שקל ב3 שנים ?

 

זה ממש לא נשמע לי הגיוני מישהו יכול להסביר לי את זה ?

 

http://www.subaru.co.il/

 

תציצו באתר ^^

 

ציטוט של סובארו מהפייסבוק שלהם :

 

יוש שלום,

לאחר 36 חודשים, יש לך 3 אופציות לבחור מביניהן:

1.להשלים את יתרת ההלוואה ולהשאיר את הרכב.

2.בסוף התקופה תוכל למכור את הרכב לסובארו במחיר מחירון ולא פחות מ 70,000 ₪ ולרכוש רכב נוסף בסובארו.

3.בסוף התקופה תוכל למכור את הרכב לסובארו במחיר מחירון ולא פחות מ 70,000 ₪ וללא כל התחייבות נוספת.

 

 

לא מובן בכלל ^^

 

תודה מראש לכולם ושבוע טוב.

הצצתי באתר וכתוב שם גם

בכפוף לתנאי התקנון של החברה. העסקה תקפה החל מיום 5.1.2014 לדגם אמפרזה ברמת גימור style plus בלבד. בהתאם למחירון מס' 14-001 ובתוספת אגרת רישוי.

*מימון של עד 36 תשלומים צמוד לשינויים בפריים ויתרת התשלום בסך 70,000 ₪ בתום תקופה של 36 חודשים

ז"א שבתום השלוש שנים צריך להוסיף לחברה 70,000 ש"ח.

עכשיו אם נתייחס לציטוט שאתה הבאת שאותו לא מצאתי ( אך לא משנה ונקבל אותו כנכון), אתה יכול בתום השלוש שנים למסור לחברה את הרכב הם כביכול ישלמו לך 70,000 אך בפועל זה יהיה 0 ש"ח בגלל שאתה עדיין תהיה חייב להם 70,000 ש"ח.

אתה תשאר בלי רכב ומכאן יוצא שכביכול שלמת 1500 ש"ח שכירות לכל חודש ( + מקדמה של 5000 ש"ח).

פורסם

שלום,

אנו נמצאים לרשותכם למענה על כל שאלותיכם. להלן התייחסות לשאלות הספציפיות שנשאלו.

 

1. מקדמה 5000 ש"ח ( המקדמה הינה מקדמה מינימלית כמובן שלקוח יכול גם לשים יותר ולשנות את התשלום החודשי ו/או הסוף)

2. תשלומים חודשיים 1500 ש"ח ב 36 תשלומים ללא ריבית וצמוד לשינויים בפריים

3.. התשלום בסוף התקופה הוא 70,000 ש"ח ( מחיר הרכב הוא 128,900) - בסוף התקופה סובארו מתחייבת לרכוש את הרכב במחירון ולא פחות מ 70,000 ש"ח ( כך שיש לו ביטחון לכסף בחזרה)

4. כמו בכל הלוואה יש עלות פתיחת תיק 1% מעלות הרכב (1289 ש"ח)

5.מגבלת הק"מ היא 60,000 ק"מ ב 36 חודשים ולא יותר מ 20,000 ק"מ בשנה ( לקוח ממוצע עושה 17,000 ק"מ בשנה) - כמובן שאם הק"מ יהיה יותר זה יתומחר במחיר הקנייה לפי מחירון לוי יצחק

6.הלקוח צריך להחזיר את הרכב שלם , במידה והרכב חזר עם תאונה שיש לה ירידת ערך ביטוחית ו/או מסחרית ( כגון פגיעת שילדה) ,אזי מחיר הקנייה יהיה בהתאם , במקרה אחר כגון תאונה של כיפוף פח ללקוח יש 2 אופציות : 1. יחזיר את הרכב למצבו 2. ירד לו ממחיר הקניה

 

תודה ויום טוב

פורסם

נשמע אחלה דיל. עכשיו רק צריך לרקום משהו עם קרובי ה"משפחה" מבית אלפא, ויש לנו שני רכבים חדשים :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

1. מה עם אגרת רישוי? כלולה בסכום? אני מניח שלא.

2. מי קובע אם יש לרכב ירידת ערך? שמאי שלכם? שמאי שהלקוח בוחר?

אם זה שמאי שלכם אז יכול בהחלט להיות מצב שלקחתי רכב, נכנסו בי מאחור, הפוגע שילם על תיקון הנזק (לא הפעלתי את הביטוח שלי), ובסוף ההסכם השמאי שלכם יקבע שיש ירידת ערך של הרבה אלפי שקלים.

מכיר אישית מישהו שזה בדיוק מה שקרה לו והפסיד 10000 שקל. (לא אצלכם, בעסקת ליסינג מימוני עם אחת מחברות הליסינג)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

סמלת רכשו את סובארו אז אנחנו רואים לוחמה אגרסיבית להחזרת המותג לשנות הזוהר.

לא מזמן היה הצעות לעמיתי חבר הנחות שלא נפלו מ8000 שקל לצד ה5 שנים אחריות שהחלו בדגמים החדשים.

בסופו של יום כל משפחתית תפסיד את הסכום הנ"ל בתקופה המוצעת.

בצד החיובי ההון העצמי נשאר ביד ויצבור ריבית.

בצד הפחות חיובי, כנראה שהאימפרזה הנוכחית לא בקו אחד עם אריות הקטגוריה.

פורסם

בצד הפחות חיובי, כנראה שהאימפרזה הנוכחית לא בקו אחד עם אריות הקטגוריה.

 

ה"קונסיומר ריפורטס" האמריקאי בחר בסובארו אימפרזה כמכונית המומלצת ביותר מבין המכוניות בגודל זה. Best sedan small car (מנוע 2 ליטר, 4X4)

ואחריה לפי הסדר:

יונדאי אילנטרה ( I35 )

טויוטה קורולה, מנוע 1800

הונדה סיביק מנוע 1800

 

מאזדה 3 ופורד פוקוס בכלל לא ברשימה.

סוזוקי לא נמכר שם

 

יהודה

פורסם

כל הכבוד לסובארו,

קודם כל על השקיפות והנכונות לענות על השאלות "הקשות".

ושנית על מבצע שנראה כי לא "דופק" את הלקוח באותיות הקטנות.

 

אשמח לתגובה לגבי החובה לבצע טיפולים במורשה יבואן. ואם כן, האם ניתן להחסיר תוספות שנראות לא רלוונטיות ללקוח בטיפולים?

משכנתא זה קל

×
×
  • תוכן חדש...