Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לטובת מי שעוד לא יודע למבורגיני ואסטון מרטין בדרך לפה.

"השיווק יתבצע ככל הנראה על ידי איש עסקים פרטי ולא על ידי אחד מיבואני הרכב הממוסדים, עדיין לא ברור אם הייבוא יתבצע באמצעות זיכיון רשמי וישיר מהיצרן או ביבוא מקביל."

 

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000904378

Detailer.gif
  • תגובות 126
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חדשות מצויינות, כמה זמן המתנתי לזה. אני מתחיל לאסוף את הכסף. 10ש"ח כבר בקופה. :lol:

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

ביום שאני אראה אסטון מקשטת את כבישי ארצנו אני אהיה מאושר, יש משהו במותג הזה שאני לא יכול להסביר, אבל פשוט לוחץ לי על הנקודות הנכונות בלב. בכל פעם כשאני בחו"ל ורואה אסטון אני מחסיר פעימה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

אני רוצה לראות למבורגיני במכון טסטים ישראלי - אני מוכן לשלם את הטסט בעצמי רק בשביל לראות את המבט על הפנים של הבוחן שהוא דוחף את הצינור בדיקה לאגזוז של הלמבורגיני ומבקש ללחוץ חזק על הדוושה של הגז.

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם
ביום שאני אראה אסטון מקשטת את כבישי ארצנו אני אהיה מאושר, יש משהו במותג הזה שאני לא יכול להסביר, אבל פשוט לוחץ לי על הנקודות הנכונות בלב. בכל פעם כשאני בחו"ל ורואה אסטון אני מחסיר פעימה.

 

אני מצטרף להרגשה, יש ביצרן הזה משהו כל כך אלגנטי ומתוחכם שאין בשום יצרן אחר בעולם.

פורסם

מצד אחד, הידיעה נשמעת מתאימה בדיוק לראשון באפריל. מצד שני, יש פרארי בארץ.

 

מצד אחד, עם כל הכבוד לכולנו, אין ללמבורגיני מה לעשות בארץ. מצד שני, אז מה פרארי עושה פה?

 

אני בהחלט בעד.

פורסם
אני רוצה לראות למבורגיני במכון טסטים ישראלי - אני מוכן לשלם את הטסט בעצמי רק בשביל לראות את המבט על הפנים של הבוחן שהוא דוחף את הצינור בדיקה לאגזוז של הלמבורגיני ומבקש ללחוץ חזק על הדוושה של הגז.

 

כנראה שהגיעו לבוחן הזה כמה רכבי פרארי לטסט.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מכוניות יוקרה רלוונטיות היכן שהם יכולות להמכר, בשנים האחרונות יש מגמת עליה בשוק רכבי היוקרה הבאמת יקרים,

 

רלוונטי מתמיד להתחיל שיווק שלהן בארץ.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
אני רוצה לראות למבורגיני במכון טסטים ישראלי - אני מוכן לשלם את הטסט בעצמי רק בשביל לראות את המבט על הפנים של הבוחן שהוא דוחף את הצינור בדיקה לאגזוז של הלמבורגיני ומבקש ללחוץ חזק על הדוושה של הגז.

עם כול הכבוד ללמבורגיני יש בארץ פרארים עם 700 + כ"ס

רוב המניות של אסטון הן של הסעודים אז מוזר שירצו להביא לארץ בשביל למכור 10 מכוניות בשנה

אייל

פורסם

זה יהיה פשוט חלום,

אבל לתחזק מותגים כאלה בארץ,מבחינת היבואנים זה יהיה המון המון כסף.

לפי דעתי אוטו איטליה זה חברה מופסדת בלא מעט,עוד לא ראתה רווחים במיוחד...

מחירות של כמה עשרות בודדות בשנה בקושי,לא חשוב שזה כלכלי במיוחד,במיוחד עם המיסוי ההזוי שיש בארץ.

אבל כל הכבוד שהם מחזיקים,זה נעשה גם מתוך אהבה לתחום אני בטוח.

פורסם
מצד אחד, הידיעה נשמעת מתאימה בדיוק לראשון באפריל. מצד שני, יש פרארי בארץ.

 

מצד אחד, עם כל הכבוד לכולנו, אין ללמבורגיני מה לעשות בארץ. מצד שני, אז מה פרארי עושה פה?

 

אני בהחלט בעד.

 

למה ללמבורגיני אין מה לעשות בארץ? שוב פעם הטיעון העתיק שאין בארץ כבישים לזה?

יצא לי לדבר ולהכיר מספר בעלים של רכבים מיוחדים בארץ, ביניהן פרארי, ולא שמעתי מאף אחד תלונה נוסח: "לא יודע, אי אפשר באמת להנות עם פרארי בכבישים פה..." - זה טיעון שאני לא מצפה לשמוע, במיוחד לא בקארספורום.

 

זה יהיה פשוט חלום,

אבל לתחזק מותגים כאלה בארץ,מבחינת היבואנים זה יהיה המון המון כסף.

לפי דעתי אוטו איטליה זה חברה מופסדת בלא מעט,עוד לא ראתה רווחים במיוחד...

מחירות של כמה עשרות בודדות בשנה בקושי,לא חשוב שזה כלכלי במיוחד,במיוחד עם המיסוי ההזוי שיש בארץ.

אבל כל הכבוד שהם מחזיקים,זה נעשה גם מתוך אהבה לתחום אני בטוח.

 

 

 

לפי דעתי זה מושג המפתח, אוטו איטליה מצליחים, ומרווחים, מביאים הרבה רכבים בשנה, לא אלפים, אף אחד לא חשב שהם יביאו אלפים.

אוטו איטליה תכננה את המודל העסקי שלה כך שהן יביאו כמה עשרות בשנה וליצור רווח.

Float like a Cadillac, sting like a Beamer

פורסם

בשורה טובה.

פעם חשבו " למי יש כאן כסף לפרארי? אולי אחד או שתיים" והנה מכרו 11 מכוניות. ואני לא חושב שכאשר יבואן רכב יוקרה עם סוכנות אחת ועל כל מכירת רכב יש לו אני מאמין רווח מעל 150k + תוסיפו מוסך שהטיפול בהם לא זול + חלפים. שוב אני לא נכנס לכיס וזה גם לא מעניין אבל אני מאמין שברגע שאוטו איטליה כתבו תוכנית עיסקית, הם לא בנו על מסירה של מאות פרארי :cool:

יהיה מעניין לראות בארץ מותג כמו אסטון מרטין.

החיים הם כמו....

פורסם
עם כול הכבוד ללמבורגיני יש בארץ פרארים עם 700 + כ"ס

רוב המניות של אסטון הן של הסעודים אז מוזר שירצו להביא לארץ בשביל למכור 10 מכוניות בשנה

 

לפרארי אין להבות ירוקות שיוצאות מהאגזוז, וגם לא רבע מהרעש שאוונטדור עושה - מבלי להעליב את כל ה700+ כוחות סוס

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs


×
×
  • תוכן חדש...