Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יכול להשבע שבשלולית (ושוב תודה לעבודות התשתית המשובחות של עיריית ירושלים) חלפו לי ליד המשקף 2 צוללות.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
אני יכול להשבע שבשלולית (ושוב תודה לעבודות התשתית המשובחות של עיריית ירושלים) חלפו לי ליד המשקף 2 צוללות.

 

באמת? אם אחת מהן לפחות הייתה צהובה, ראה עצמך כבר מזל במיוחד 8)

ys.jpg

פורסם
אני יכול להשבע שבשלולית (ושוב תודה לעבודות התשתית המשובחות של עיריית ירושלים) חלפו לי ליד המשקף 2 צוללות.
רכבת? היום?? בירושלים?? על ברוטוס???

 

כל הכבוד. למרבה החרפה אני ביטלתי ברגע האחרון רכיבת שטח כאן בעין-יעל רק מהמחשבה על הכביש השמנוני בדרך אל הסלעים הרטובים. הצהוב מגחך לו מתחת לכיסוי.

שבת שלום.

בג??ל?ב??ה כבר ביקרת?

www.gleba.co.il

פורסם
אני יכול להשבע שבשלולית (ושוב תודה לעבודות התשתית המשובחות של עיריית ירושלים) חלפו לי ליד המשקף 2 צוללות.

ואלה? אז הבחור שאמר לי שהוא משרת בחיל בים בירושלים לא שיקר .

Dead but dreaming

פורסם
רכבת? היום?? בירושלים?? על ברוטוס???

 

כל הכבוד. למרבה החרפה אני ביטלתי ברגע האחרון רכיבת שטח כאן בעין-יעל רק מהמחשבה על הכביש השמנוני בדרך אל הסלעים הרטובים. הצהוב מגחך לו מתחת לכיסוי.

שבת שלום.

אז אתה צהוב, לא רק באופנוע :-P
פורסם
אז אתה צהוב, לא רק באופנוע :-P

כנראה שמרחוק לא מבחינים בפרטים, ירושלים אדומה!

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
אני יכול להשבע שבשלולית (ושוב תודה לעבודות התשתית המשובחות של עיריית ירושלים) חלפו לי ליד המשקף 2 צוללות.

בכוונת מערכת הביטחון להוציא כמיליארד דולר בעשור הקרוב על רכש שתי צוללות חדשות.

תרים טלפון לשאול מופז. אולי תזכה לעשות מצווה ולחסוך למדינה כמה ג'ובות, שאפשר יהיה להשקיע במקום בצוללות שאף אחד לא ממש צריך - בהתנחלויות בשטחים, שגם אותם אף אחד לא ממש צריך.

 

Little Max

פורסם
אני יכול להשבע שבשלולית (ושוב תודה לעבודות התשתית המשובחות של עיריית ירושלים) חלפו לי ליד המשקף 2 צוללות.

זה מה שקורה כשחיילים לוקחים ציוד צבאי הבייתה. :-)

×
×
  • תוכן חדש...